abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82167599
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik wacht nog steeds op de bloeduitslagen van m, maar anti d zal niet meer veel uithalen als je al antistoffen hebt hè?
Ik begrijp dat met die antistoffen nooit zo, maar heb me er ook nooit in hoeven verdiepen. kan je niet helpen helaas. Hopelijk dan maar snel de uitslagen
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ik had toch een heel ander beeld voor me.
Een echte teek?

Maar goed, ik ging naar bed
  maandag 31 mei 2010 @ 22:16:07 #152
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82167720
Weet ik veel wat ik dacht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82168027
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
Kindje zit al goed ingedaald, maar wil elke avond toch proberen nog verder in te dalen en gaat dan lekker hard tegen m'n blaas en darmen aanduwen. Ik beeld me dan in dat het zich aan het ingraven is net als een teek
Head first enzo
Ah bah, straks ga ik erover dromen!

Alcoholvrij bier drink ik trouwens ook (Amstel). Niet superlekker, maar toch heb ik er dan soms zo'n trek in. Ik heb trouwens van de week voor alcoholvrije wijn gekeken, maar kan je dat niet in de supermarkt kopen ofzo? Kon het niet vinden...
  maandag 31 mei 2010 @ 22:26:07 #154
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82168399
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Pvoesss het volgende:
Ik at gister een goulashkroket die smaakte ook echt zo goddelijk.
Ik eet dat dus eigenlijk nooit
Ow in maand 6 en 7 was ik echt verslaafd aan die dingen met tomatenketjup,en daarna een cola zodat ik goed kon boeren ivm de misselijkheid
Nu helemaal gek op fruit,eet er echt te veel van soms,zaterdag naar de markt geweest vanalles meegenomen,kilo aardbeien,pond druiven druiven en mango heb ik zo goed als alleen opgegeten + nog wat appels en sinaasappels...en dan gek vinden dat je last hebt van je darmen!!

Ik drink trouwens hoofdzakkelijk roosvice,die maak ik aan met veel water en dan heb ik heel de dag zo'n flesje staan,ook melk en af en toe een cola.

Morgen weer groeiecho,ben benieuwd!

Weltruste lady's!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_82168884
Even een uurtje weg en me een hoop bij te lezen...
Gelukkig begon ik met lezen met al chips naast me anders was ik denk ik met me kont in de koelkast gaan zitten!
Aardbeien ben ik allergies voor dat is erg jammer want het lijkt me zooooo lekker! (Fristi gaat wel goed trouwens!)

Hier liggen de perenijsjes ook in de vriezer!! En ik heb van de Lidl de NEP sollero's ontdekt ook zo lekker, het zijn mini dingen die ik heb dus mag ik er 2..
Pff heb weer veel ideeen opgedaan hier voor mijn boodschappenlijstje.. Het is maar goed dat we nu zo'n belachelijk grote auto hebben want supermarkt here we come
Altijd blijven lachen... :)
pi_82168924
Qoulashkroket smaakt me niet maar de Satehkroket van de AH van de week bij moeders was echt
pi_82168928
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:35 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hier liggen de perenijsjes ook in de vriezer!!
Hier ook!
pi_82169441
haha, moet je als je zwanger bent perenijsjes in de vriezer hebben liggen ofzo
Welk merk hebben jullie dan Ik vind alleen de festini's lekker
(oh en we hebben ze hier omdat vriendlief ze gekocht heeft hoor)
pi_82169537
Ik heb ze van de Lidl die smaken ook erg goehoed!
pi_82170090
Mijlpaal!! Ik zag net voor het eerst mijn buik bewegen!!!! En mijn Lief ook, want Anna was lekker wild bezig! Zo koel!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 31 mei 2010 @ 23:10:39 #161
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_82170832
OMG...ik heb gewoon tranen in m'n ogen om die opmerking van CP..een dikke teek die zich in je doos graaft...

tessie Leuke mijlpaal!

En wat ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben met maffe vreetbuien. Vriendjelief verklaart me soms voor gek....
Back in business.
pi_82171089
Shirley, een hartje! Fijn! Ik mag volgende week maandag hartje luisteren, ben benieuwd.
tessie, dat is echt een hele leuke mijlpaal

Wat rare eetgewoontes betreft: ik lust nog steeds mijn avondeten niet. Ik eet dus al een week of zes heel weinig warm, ik vind het zo vies. Dat had ik de vorige keer ook, terwijl ik normaal echt heel veel eet 's avonds. Verder drink ik ineens heel veel Fanta (dat compenseert de calorieën die ik mis bij het avondeten geloof ik ).
Dat was het wel. Ik snoep ook erg weinig trouwens, en ondanks dat ik weinig eet voelt het alsof ik net een banket voor tien personen heb weggestouwd.
pi_82172834
Kijk uit cantare, in alcoholvrij bier en wijn zit nog altijd alcohol...iets van 0,05% ofzo.
Als je hier geen problemen mee hebt vind ik het goed hoor, maar dat je het wel ff weet.

Waterijsjes doen het hier ook erg goed en mijn verslaving is kapsalon (shoarma,patat,sla, gesmolten kaas enz.)
en dan van een bepaalde snackbar omdat hun er rode uitjes bij doen. Ben er nu zo vaak geweest dat ik niet meer durf. Toen heb ik het bij een andere snackbar gehaald en zelf rode uitjes bij gesneden. Best wel erg eigenlijk...

leuk tessie!! binnenkort ook een filmpje van jou met bewegende buik?:D
  dinsdag 1 juni 2010 @ 06:18:48 #164
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_82176649
Shirley een hartje

Over cravings. Ijsjes in alle soorten en maten maar op het moment vooral raketjes en goedkope splits of Ben and Jerry's. Rode paprika rauw, vraag me niet waarom. En raspatat. Caffeine word ik onwijs misselijk van, en ik dronk ruim 4 grote mokken koffie op een dag. Cola, bleh, misselijk en maagzuur. Drink eigenlijk altijd roosvicee diksap spul, bosvruchten of perzik. Zou het allemaal geen verslaving noemen, meer gewoon trek. Maar kan me qua voeding gewoon erg goed inhouden deze keer.
pi_82176872
Troeta, in bijv. Bavaria zit echt 0.0 alcohol, anders mag het geen alcoholvrij 0.0% bier heten

Goedemorgen. Althans. Goed. Pfff ik merkte het al toen ik wilde inslapen, word drama. En jaaaaaaa, denk krap 3 uurtjes geslapen vannacht Maargoed, daarvoor hebben we vrij. Zo eerst naar de gyn, dan nog maar eens even kort de stad in en dan slapen.

Zelfs 't kind wil niet wakker worden die draaide zich net lekker om toen ik nog in bed lag, dus ik dacht ze is wakker!! En daarna: stilte. Hoorde nog net geen gesnurk uit mijn buik komen

Ach ja, het is nu al lekker weer!!!

CP met je teek
Tessie: hoera voor bewegende buik
Silmarwen, ooooh die splits die moest ik nooit, maar sinds ik zwanger ben
Sowieso, ik was nooit zo van de ijs, maar dat heb ik inmiddels dik ingehaald!
Oh en boeren!! Vooral na iets met prik mijn vent vind me net een bouwvakker
pi_82176889
Oh en ik ben gewoon 30 weken vandaag
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:44:50 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82177612
Troeta, onder de 0,05% mag het alcoholvrij heten volgens de wet. Dat wil niet zeggen dat dit er ook daadwerkelijk in zit. Kwestie van goed etiket lezen... Martijn wilde eens bij Gal en Gal een flesje voor me meenemen, maar die werd gelukkig gewaarschuwd door de slijter zelf (erg netjes vind ik) dat hun 'alcoholvrij' toch nog 0,05% bevatte...

Vaak staat ook op de fles beschreven dat er max 0,05% inzit. Omdat ze gewone wijn gebruiken en die de-alcoholiseren blijft er altijd een restje achter, maar dit is dus minimaal. Omdat ik slechts af en toe een wijntje drink vind ik voor mezelf dat het wel kan, maar dat is inderdaad ieder voor zich...

Mijlpaal Orea

Tessie een bewegende buik

Hier maar weer eens aan het werk, gelukkig thuiswerken vandaag dat scheelt weer wat aankleed/optut energie, gewoon lekker m'n pyama aan
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82178676
Oh, ok. Ja, ik had het bij 3 verschillende flesjes gezien dat er 0,05% opstond, dus nam aan dat het bij elk alcoholvrij flesje was. Iemand vertelde dat ook dat er altijd iets achter blijft.
Bavaria heb ik nog niet op gekeken.
Ik denk zelf ook dat het niet zo'n kwaad kan hoor, maar het is toch niet leuk als je het niet weet.
Nou ben ik zelf niet zo'n bierdrinker, dus ik drink het toch niet, maar ik kijk uit naar de dag dat ik weer een malibu met cola mag drinken!

30 weken klinkt al zover!! Gefeliciteerd!
pi_82178825
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:54 schreef Troeta het volgende:
Kijk uit cantare, in alcoholvrij bier en wijn zit nog altijd alcohol...iets van 0,05% ofzo.
ow... toch nog maar eens goed kijken dan. Nou ja, het scheelt dat ik niet elke dag liters wegwerk.

Tessie bewegende buik-mijlpaal leuk he
Orea 30 weken-mijlpaal het gaat echt snel! En ook niet meer prikbestendig, zie ik. Ik ga er ook van boeren, maar krijg er ook een soort hik van. Zeer charmant.
pi_82179624
HOi! Mogen ik en otje in de op ipv Vruchtig?
Overmorgen eerste echo
pi_82179641
Anna beweegt

En 30-weken mijlpaal voor Orea. Dat betekent nog maar 10 weekjes wachten
En ik verdenk uk hier beneden er ook wel eens van lekker te liggen ronken zonder dat ik het hoor

Eerste echo. Spannend Kleurdoos
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:40:03 #172
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82180453
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:
HOi! Mogen ik en otje in de op ipv Vruchtig?
Overmorgen eerste echo
Whaa! Gefeliciteerd! Vruchtig was dus wel een kloon.

Verder heb ik 1 dag te druk gehad voor het forum en had ik 9 pagina's bij te lezen.

CP is nu over de 40 weken mijlpaal heen!
Het is vandaag sowieso mijlpalen dag dus
Hioer vandaag 32 weken.

Ik heb volgens mij 4 pagina's gelezen dat ging over eten. Gek genoeg kreeg ik helemaaaaaal geen zin in de dingen die jullie beschreven, scheelt misschien dat het half 11 's ochtends is . Ik heb de laatste tijd volgens mij sowieso niet echt cravings. Ik heb ze wel gehad, frikadellen met mayo, gekookte eieren, roosvicee 50/50 en noem maar op.

Gisteren met mn moeder bij de babydump en prenatal geweest. Als je nog hydrofiele luiers moet hebben: 2 pakken voor 10.50 bij de babydump. En molton hoeslakens zijn in de aanbieding bij de prenatal. Sale is leuk Ook nog even een boxpakje maat 62 gekocht (voor het geval dat het wel een enorm kind is) en een paar leuke rompers maat 62 erbij. Volgens mij ben ik bijna compleet! Moet alleen nog dekentjes hebben.

Verder lekker aan het naaien geweest, hele mooie kruikenzakken gemaakt En mn moeder is bezig met de wieg . Alhoewel, ze is vandaag maar naar een vriendin, die had ze al een jaar niet gezien maar ze is dan ook al sinds oktober niet meer in het noorden van Nederland geweest. Ach ze blijft een week, tijd genoeg .

Gisteravond zwangerschapscursus gehad. Echt, ze kan me weinig vertellen aan bevalling en bevallingspijn waar ik van opkijk, maar keizersnede lijkt me echt rampzalig. Ze vertelde zelfs een verhaal dat een man zn moeder had gebeld in zn stress dat zn vrouw opeens een ks kreeg. Toen de moeder eindelijk uit de uitslaapkamer kwam vond ze haar kind op schoot bij schoonmoeder Ze had zelf het kind nog niet vastgehouden.
pi_82180828
Pessie das echt wel een beetje onzin hoor of iig daar ben je als man ook nog bij! Mijn zus heeft 2 keer een keizersnede gehad en de kindjes waren echt wel eerst bij mama (of papa weet ik even niet meer bij Lieke) voordat iemand anders ze ook maar vast had gehouden (Lieke moest sowieso gelijk naar de couveuseafdeling ivm infectie). En Tim lag echt als eerste bij mama voordat iemand anders m vast mocht houden!

En 35 weken hier
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:59:25 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82181089
Heeft jouw cursusbegeleidster er een queste van gemaakt zoveel mogelijk vrouwen bang te maken pessie?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82181165
Wat flugeltje zegt... cursusleider from hell zeg. Beetje realistisch kan geen kwaad, maar voor voor nut heeft zo'n verhaal?

Ik denk overigens dat haar man misschien zo in paniek was dat hij er niet bij stil heeft gestaan dat het misschien niet zo handig was om het kindje bij schoonmoeder op schoot te leggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')