quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:HOi! Mogen ik en otje in de op ipv Vruchtig?
Overmorgen eerste echo
Whaa! Gefeliciteerd! Vruchtig was dus wel een kloon.
Verder heb ik 1 dag te druk gehad voor het forum en had ik 9 pagina's bij te lezen.
CP is nu over de 40 weken mijlpaal heen!
Het is vandaag sowieso mijlpalen dag dus
Hioer vandaag 32 weken.
Ik heb volgens mij 4 pagina's gelezen dat ging over eten. Gek genoeg kreeg ik helemaaaaaal geen zin in de dingen die jullie beschreven, scheelt misschien dat het half 11 's ochtends is

. Ik heb de laatste tijd volgens mij sowieso niet echt cravings. Ik heb ze wel gehad, frikadellen met mayo, gekookte eieren, roosvicee 50/50 en noem maar op.
Gisteren met mn moeder bij de babydump en prenatal geweest. Als je nog hydrofiele luiers moet hebben: 2 pakken voor 10.50 bij de babydump. En molton hoeslakens zijn in de aanbieding bij de prenatal. Sale is leuk

Ook nog even een boxpakje maat 62 gekocht (voor het geval dat het wel een enorm kind is) en een paar leuke rompers maat 62 erbij. Volgens mij ben ik bijna compleet! Moet alleen nog dekentjes hebben.
Verder lekker aan het naaien geweest, hele mooie kruikenzakken gemaakt

En mn moeder is bezig met de wieg

. Alhoewel, ze is vandaag maar naar een vriendin, die had ze al een jaar niet gezien maar ze is dan ook al sinds oktober niet meer in het noorden van Nederland geweest. Ach ze blijft een week, tijd genoeg

.
Gisteravond zwangerschapscursus gehad. Echt, ze kan me weinig vertellen aan bevalling en bevallingspijn waar ik van opkijk, maar keizersnede lijkt me echt rampzalig. Ze vertelde zelfs een verhaal dat een man zn moeder had gebeld in zn stress dat zn vrouw opeens een ks kreeg. Toen de moeder eindelijk uit de uitslaapkamer kwam vond ze haar kind op schoot bij schoonmoeder

Ze had zelf het kind nog niet vastgehouden.