Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
weet ikquote:
je hebt hem al veranderdquote:
Oh je mag best weten dat ik zat te verzaken tot iemand anders zou sluiten hoorquote:
Ik dacht een keer proactief te zijn. Als het niet goed is, moet je het zeggen, dan pak ik mijn n weer terugquote:
Ja, al merk ik dat mn lichaam nu sneller wakker is.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag lekker uitgeslapen LL ?
dat jij nooit sluit weet ikquote:Op zondag 30 mei 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je mag best weten dat ik zat te verzaken tot iemand anders zou sluiten hoor
doe maar nietquote:Op zondag 30 mei 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht een keer proactief te zijn. Als het niet goed is, moet je het zeggen, dan pak ik mijn n weer terug.
en dinsdag en woensdag kan je ook nog uitslapenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, al merk ik dat mn lichaam nu sneller wakker is.
och, morgen ook lekker uitslapen, we zijn bij ma en de kleine ligt hier in bed
iig tot een uur of 9quote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dinsdag en woensdag kan je ook nog uitslapen
hier ookquote:
quote:
Niet in het hok van sonny kijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je bent nog steeds hier![]()
blijf wel van me snacks af
have fun en pit zequote:Op zondag 30 mei 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff studio voetbal kijken en dan van pittenstein
daarom wil hij niet naar binnenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet in het hok van sonny kijken![]()
hij doet ook alsof ik er niet ben
en ja hoor die snacks mag je houden.. ik neem wel een kippenboutje
slaap ze flesquote:Op zondag 30 mei 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff studio voetbal kijken en dan van pittenstein
goed ideequote:Op zondag 30 mei 2010 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom wil hij niet naar binnen![]()
gelukkig ik heb van die kleine vietnamese loempiaatjes
[..]
slaap ze fles
ik even niks meerquote:
dan is het tijd voor een borrelquote:Op zondag 30 mei 2010 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik even niks meer![]()
ik heb geloof ik wat teveel gegeten
niet op me vrije dagenquote:
en dan pak je geen borrel maar een pilsjequote:Op zondag 30 mei 2010 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet op me vrije dagen![]()
woensdag pas weer![]()
ik pak nou wel een bakkie koffie
wel meer dan 1quote:Op zondag 30 mei 2010 23:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan pak je geen borrel maar een pilsje
niet het etiket naar me toedraaien dan...quote:
doei LLquote:Op zondag 30 mei 2010 23:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet het etiket naar me toedraaien dan...
ik ga de laptop dichtklappen....
buhbye mensen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 goldfinger1963
02. 018 Ladylike
03. 015 DaMart
04. 014 Dr_Flash
05. 012 cablegunmaster
06. 003 marcb1974
07. 002 Marijkezwolle
08. 001 Symphonic
09. 001 friemelaar
quote:
quote:
Nu in leek termen?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:48 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Zo ben ik weer. Van het weekend druk geweest met XFA/ESF en gisteren even wat slaap ingehaald
Aussie? Wat moet ik met een gabbertrainingsbroek?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen
[..]
Goedemorgen aussi! en zandvoort
![]()
Nu niet meer. En dat percentage neemt ook afquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
Zou MPG trouwens weten dat hij op dit moment exact 40.000 posts in de KSC heeft?
En dat dat 76% van al zijn posts op FOK! is?.
Door posts daar, en vergeet ook dit niet.quote:
Vraag maar aan Klonkquote:Op maandag 31 mei 2010 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ik moeilijk vergeten, want ik weet toch niet wat dat is.
quote:
ik heb hem nog niet eens gehoordquote:Op maandag 31 mei 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:Skitzin.
Weet niet of het erg is, maar het Duitse songfestival liedje vind ik leuk en spookt door mijn hoofd.
symquote:
bengelquote:
oei vergeet ik jou bijnaquote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef skitzin het volgende:
Ff rondje doen
MPG
WOK
GF
Damart
Sym
Flash
Fha![]()
Bengel![]()
Heb ik iedereen gehad?![]()
is ook leukquote:Op maandag 31 mei 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Weet niet of het erg is, maar het Duitse songfestival liedje vind ik leuk en spookt door mijn hoofd.
Zal ik dan maar een linkje plaatsen van Youtube?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef Fha het volgende:
Ik heb nog geen enkel liedje van dat stomme festival gehoordjeej!
Ik hoor het nu je het zegt, net als ze bij Denemarken zeiden dat het op iets van de police leek.quote:
Oh maar ik klik toch niet hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een linkje plaatsen van Youtube?Ben je niet zo buitengesloten.
het lijkt er idd wel wat opquote:
*Moet... verleiding... weerstaan...*quote:Op maandag 31 mei 2010 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een linkje plaatsen van Youtube?Ben je niet zo buitengesloten.
neequote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef skitzin het volgende:
Ff rondje doen
MPG
WOK
GF
Damart
Sym
Flash
Fha![]()
Bengel![]()
Heb ik iedereen gehad?![]()
Ooo wat gemeeeeeeeeeeen, je moet dan wel klikken hoor, het is een heel leuk hups/spring nummer.quote:
ja nee sorry ik weiger het gewoon echtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ooo wat gemeeeeeeeeeeen, je moet dan wel klikken hoor, het is een heel leuk hups/spring nummer.![]()
ik krijg altijd kippenvel van dit soort dingen, net als van:quote:
http://www.cablegunmaster(...)-muziek-plezier.htmlquote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg altijd kippenvel van dit soort dingen, net als van:
Heyquote:
Ik klik niet.. ik klik niet... ik...quote:Op maandag 31 mei 2010 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ooo wat gemeeeeeeeeeeen, je moet dan wel klikken hoor, het is een heel leuk hups/spring nummer.![]()
Zwak ben je! ZWAK!!!quote:
wokquote:Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k zwaait tijdens het voorbij rennen
wees sterkquote:
Die zijn vaak leuk ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg altijd kippenvel van dit soort dingen, net als van:
Hey.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja kut filmpje ... dacht ik al leuke meid maar zingen no way
Ik heb wel dat "naakt" filmpje van dr gezienquote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja kut filmpje ... dacht ik al leuke meid maar zingen no way
quote:
Dat zeg ik "Gamma"quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zeg kankerop met die nederlandse uitspraken juist door zulk soort uitspraken ben ik haast geneigd om naar engeland te verhuizen.
Alleen om de uitspraken
Zeg hou die *piep* woorden bij je.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zeg kankerop met die nederlandse uitspraken juist door zulk soort uitspraken ben ik haast geneigd om naar engeland te verhuizen.
Alleen om de uitspraken
Straks zit dat lied de hele dag in mn kopquote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik heb het ook gezien en ben er niet minder door geworden.
Kut met peren! (2 lekkere dingen op ee rijquote:Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg hou die *piep* woorden bij je.Die zijn nog erger dan DOEN. Al gebruik ik die zelden, als dit niet al de eerste keer was omdat ik ze nogal "stom" vind net als bij het geringste *piep*woorden te gebruiken.
Ik zeg DOENquote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Alleen om de uitspraken
he wat? naakt?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.je vindt haar ook alleen maar leuk omdat ze al naakt te vinden is.
Dat accentje is schattig.
dat valt tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |