Haha ja ik zag views omhoog gaan en niemand postenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kanker zag mensen lang wachten op die 299
Wat kom je praten als je niet weet dan.quote:
Ok geen neger maar Filipino.quote:
Vroeger wel maar dit jaar niet meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki of C_N heeft 1 van jullie nog een chille blog waar altijd de laatste rnb wordt gedroptt =$ =$. die ene die ik altijd gebruikte is offline G's.
Jeweetniksquote:
noh man, sorry.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki of C_N heeft 1 van jullie nog een chille blog waar altijd de laatste rnb wordt gedroptt =$ =$. die ene die ik altijd gebruikte is offline G's.
Goede tieten trouwens vanaf 0:32quote:
Mislukte Chineze.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
WAAROM PRATEN OVER FILIPINO'S ZE PRATEN MET OBAMA EN GEVEN GEEN FUCK
[ afbeelding ]
GEEN FUCK
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alles weet ik, met je halflange haren.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alles weet ik, met je halflange haren.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vroeger wel maar dit jaar niet meer.
Mensen zyn nuttelOosz dit dat, zus szOo allesz.quote:
waarom praten als ik as we speak trey songz luister?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Mensen zyn nuttelOosz dit dat, zus szOo allesz.
Gatverdamme man wat ben jij voor een vieze pedo.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:36 schreef Otis2.0 het volgende:
gisteren zei een meisje van 14 dat ze mn haar schattig vond.
14.
okay okay.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarom praten als ik as we speak trey songz luister?
Trey Songz?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarom praten als ik as we speak trey songz luister?
Ik weet nog steeds niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen mij echt niet goed genoeg.
14.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:36 schreef Otis2.0 het volgende:
gisteren zei een meisje van 14 dat ze mn haar schattig vond.
14.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Aiii mijn rnb-blog bestaat nog hij is alleen naar een andere site
http://loserboimusic.tumblr.com/ <3 <3
Als ik het maar weet.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar je het over hebt.
Ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie hier kent niet iedereen op deez picca?
Ik herken er geen waarvan ik 100% sure ben.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pm eens dan, ik weet het niet namelijk.quote:
Ik!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is die blog van jouquote:Op zondag 30 mei 2010 19:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Aiii mijn rnb-blog bestaat nog hij is alleen naar een andere site
http://loserboimusic.tumblr.com/ <3 <3
Ik sommige liedjes.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan rnb echt niet waarderen, ik heb m'n best gedaan.
Ikquote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rihanna, Beyonce en eentje van de familie Jackson.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik herken er geen waarvan ik 100% sure ben.
Ik ook niet echt. Oude soul dan weer wel, maar rnb kan ik gewoon niet naar luisteren.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan rnb echt niet waarderen, ik heb m'n best gedaan.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:
Gewoon die ouwe classic
=$
voor die ene special lady, shoutout jweet oneluv schatje ntb <3
Doe niet alsof je Kanye West, Lil Wayne, Beyonce en Rihanna niet kentquote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik herken er geen waarvan ik 100% sure ben.
Wat krijg ik als ik iedereen op weet te noemen?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Neyo.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe niet alsof je Kanye West, Lil Wayne, Beyonce en Rihanna niet kent![]()
Rihanna twijfelde ik, Beyonce herkende ik niet maar nu wel, Lil Wayne geen idee hoe die eruit ziet en Kanye West herken ik ook niet op zo'n picquote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe niet alsof je Kanye West, Lil Wayne, Beyonce en Rihanna niet kent![]()
Leuters.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat krijg ik als ik iedereen op weet te noemen?
Die ene cheerleader-smiley. En als je gelukt hebt een hartjessmiley.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat krijg ik als ik iedereen op weet te noemen?
Usher ook niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rihanna twijfelde ik, Beyonce herkende ik niet maar nu wel, Lil Wayne geen idee hoe die eruit ziet en Kanye West herken ik ook niet op zo'n pic.
Lil wayne is helemaal linksquote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rihanna twijfelde ik, Beyonce herkende ik niet maar nu wel, Lil Wayne geen idee hoe die eruit ziet en Kanye West herken ik ook niet op zo'n pic.
Ik herken ze allemaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lil wayne, Drake, The dream, Usher, Ne-yo, T.I. , Kanye, Trey, Beyonce, Rihanna, Keri Hilson, Ciara, Janet.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die ene cheerleader-smiley. En als je gelukt hebt een hartjessmiley.
En m'n props =$
Hoe jij met 14-jarige chicks om kan gaan snap ik niet. Ik stuur ze altijd Usher wallpapers =$ =$quote:
Ik laat ze altijd m'n badges zien.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe jij met 14-jarige chicks om kan gaan snap ik niet. Ik stuur ze altijd Usher wallpapers =$ =$
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lil wayne, Drake, The dream, Usher, Ne-yo, T.I. , Kanye, Trey, Beyonce, Rihanna, Keri Hilson, Ciara, Janet.
Right?
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is die blog van jou?!?!?!
Ik downloadde een tijdje een liedje van Chris Brown - Electric Guitar, daar stond ook iets van Loserboi achter, en hetzelfde plaatje als op die site!
Fokquote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ken in het normale leven geen mensen die een hekel hebben aan rnb. Behalve mn pa dan.
Maar op Fok wordt het gezien als de meest verschrikkelijke muziek die er is.
Nja, het is ook niet meer zoals een paar jaar terug hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ken in het normale leven geen mensen die een hekel hebben aan rnb. Behalve mn pa dan.
Dat klopt ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nja, het is ook niet meer zoals een paar jaar terug hoor.
Tja, sorry. Maar ik vind het zo fout zoet.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Van die buffed negers die stoer lopen te doen met gouden kettingen en dure auto's maar dan zo slijmerig "i love you-teksten" gaan produceren.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tja, sorry. Maar ik vind het zo fout zoet.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van die buffed negers die stoer lopen te doen met gouden kettingen en dure auto's maar dan zo slijmerig "i love you-teksten" gaan produceren.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van die buffed negers die stoer lopen te doen met gouden kettingen en dure auto's maar dan zo slijmerig "i love you-teksten" gaan produceren.
Hier stopte ik en deed ik:quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van die buffed negers die stoer lopen te doen met gouden kettingen en dure auto's
Echt hequote:
Waarom dure auto's er niet gewoon bij? Doe eens lekker gekquote:
Verkeerd gekniptquote:Op zondag 30 mei 2010 20:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom dure auto's er niet gewoon bij? Doe eens lekker gek.
Het leven wordt niet beter dan datquote:
Ik heb nog geen liedje hier gepost zien worden waarin iemand pimpt met bezit?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
Pimpen met bezit. Dat doen alleen mensen die inside niet gelukkig zijn.
'Pimpen' is diepgeworteld binnen de psyche van de Afro-Amerikaanse medemens, en dit verschijnsel af te doen met een veroordeling van hun geluk is niet aan ons.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
Pimpen met bezit. Dat doen alleen mensen die inside niet gelukkig zijn.
Hahah. Dat nummerquote:
Die kankernegers hadden gewoon nog steeds op een houtje moeten bijten.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
'Pimpen' is diepgeworteld binnen de psyche van de Afro-Amerikaanse medemens, en dit verschijnsel af te doen met een veroordeling van hun geluk is niet aan ons.
Zo gaan wij hier niet met elkaar om.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die kankernegers hadden gewoon nog steeds op een houtje moeten bijten.
Dan zeg ik dat jij de OP niet in de OP hebt gezetquote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo gaan wij hier niet met elkaar om.TR.
Die was wel chilloes maar niet super =$quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat jij de OP niet in de OP hebt gezet.
Tamquote:Op zondag 30 mei 2010 20:16 schreef Potloodvis het volgende:
Tam, de pics staan nog niet in mijn inbox.
Met de achternaam Lo Sie Sen?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tam
Ik heb een Asian homey die Tam heetBAASSSS
Waarom racistisch doen?quote:
Ik heb ze toch echt verstuurd hoor, of ze zijn per ongeluk bij Laki terecht gekomen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:16 schreef Potloodvis het volgende:
Tam, de pics staan nog niet in mijn inbox.
Hahaha. Woest werd hij.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niets leuker dan Sky trollen en RnB/Hiphop opzetten in zijn kamer
Dan stuur je ze opnieuw.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb ze toch echt verstuurd hoor, of ze zijn per ongeluk bij Laki terecht gekomen.
Dan hoop ik dat je hoofdharen afsterven en je spontane baardgroei krijgt binnen nu en 1 week.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry het aanbod is maar 1 keer geldig.
Fucking rage-fest.quote:
Gaan we dreigen?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je hoofdharen afsterven en je spontane baardgroei krijgt binnen nu en 1 week.
Ja waarom niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jullie hebben een woedende Skylark. geneukt?
Loverboy.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje is de afgelopen schooldagen niet komen opdagen, heeft ineens een vriendje en is vandaag onvindbaar
Ze word anaal genomen door een neger.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje is de afgelopen schooldagen niet komen opdagen, heeft ineens een vriendje en is vandaag onvindbaar
Ze is in de handen gevallen van een loverboy.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Viess.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Aiquote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje is een ik laat me door al mn foute vriendinnen compleet beinvloeden typequote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Jouw zusje was toch zo'n hardcore type maisnon?
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje is een ik laat me door al mn foute vriendinnen compleet beinvloeden type
Ze vond het zelf ook niks maarja, dat was zo'n beetje waar iedereen naar luisterde
Dan mag je mij die eens uitleggen, want ik snap 'm zelf niet.quote:
Je bent van harte welkom.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben blij dat er in ieder geval nog vriendelijke zielen op dit forum zijn.
Het valt allemaal reuze mee in dat filmpje.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik had verwacht dat alle selfproclaimed SC bazen inmiddels over dat Duitse meisje liepen te kwijlen
Allebei!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die vriendinnen of m'n zusje? Als je m'n zusje bedoelt dan heet dat puberteit
Welk meisje?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik had verwacht dat alle selfproclaimed SC bazen inmiddels over dat Duitse meisje liepen te kwijlen
Zielig eingelijk, maar misschien is het helemaal geen boerenjongetjequote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje is een ik laat me door al mn foute vriendinnen compleet beinvloeden type
Ze vond het zelf ook niks maarja, dat was zo'n beetje waar iedereen naar luisterde
Iets van Iquote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan mag je mij die eens uitleggen, want ik snap 'm zelf niet.
Hartelijk dank!quote:
Je houdt van chicks!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan mag je mij die eens uitleggen, want ik snap 'm zelf niet.
Chicks welquote:
haha watquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Als je op je hyves zet dat je fan bent van Jovink en de Voederbietels dan krijg ik toch een beetje dat vermoedenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zielig eingelijk, maar misschien is het helemaal geen boerenjongetje.
Spreek ze er maar eens op aan dan.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Hartelijk dank!
Ik vind wel dat de anderen in dit (of was et deze) topic niet lief zijn. Ze gaven mij net gewoon de huillach
Heeft hij ook allemaal pics van tractoren erop?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je op je hyves zet dat je fan bent van Jovink en de Voederbietels dan krijg ik toch een beetje dat vermoeden
Haha wtf.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je op je hyves zet dat je fan bent van Jovink en de Voederbietels dan krijg ik toch een beetje dat vermoeden
Niet haten op tractoren.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heeft hij ook allemaal pics van tractoren erop?
Dat werd regelmatig bij ons in de keet gedraaid.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het meisje dat dit krabbelt is zijn zus.quote:tss... Niet met meisjes fleurten hea(6)
jaja, ik hou je wel in de gaten(h)
(l)
Mooi Wark en BZB staan er ook bijquote:Op zondag 30 mei 2010 20:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat werd regelmatig bij ons in de keet gedraaid.
Zus of zusje?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:43 schreef Chai het volgende:
http://dylan-mf3060.hyves.nl/
[..]
Het meisje dat dit krabbelt is zijn zus.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:44 schreef MouzurX het volgende:
Maisnon ik hebt dat kutspel trouwens nu ook gehaald
Nee echt bijna allemaal gewoon een lange driehoek(1 vakje breed en dan 7 lang ofzo) en gewoon veel proberenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]had je nog leuke devices gemaakt?
Ik op een gegeven moment een soort wiel om een balk ergens uit te rollen
16 ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat typt ze raar terwijl ze adolescent is.
quote:VRIEND(h)
wacht je ben mijn vriend helemaal niet:-o
Nog een keer dan!!
Lief broertje:-$
nouw lief ben je ook niet altijd.:-p
nog een keer dan maar
Klein broertje van me:-d
wacht is ff klein ben je ook niet:-|
Nog één keer dan maar.
Groot broertje:-|
Alles goed met mij wel;-) .
Nouw je vroeg me een groot verhaal te typen hier komt die dan.
eigenlijk ben ik een beetje inspriatieloos en demi wou me ook niet helpen:-o
Maar goed hier komt het verhaal,,
1
2
3
wacht nog ff wachten ik weet iets:-d
Oké het is half negen en jij moet nu lekker naar bed en ik lekker niet:-d Omg dit slaat helemaal nergens op maargoed, je bent nu dus nog aan het t.v. kijken en ik zit lekker achter de PC eigenlijk moet ik afsluiten maar daar heb ik geen zin.
Maar nu weet ik nog niks te lullen en eigenlijk is het al best wel een lang verhaal:-o . En eingelijk slaat het helemaal maar nergens op :-o . En volgens mij is het ook nog langer dan die van Demi:-d
Maar ik ga nu stoppen want jij moet nu lekker naar bedje toe:-d
Maar goed is het toch nog een best lang verhaal geworden.
Owja als je me nog een keer Lekkerding noemt sla ik je(a)
Doegh(l) je lekkerding zus:hearts:
Ja echt een rotwerk om em in dat gaatje te krijgen precies, hij vloog telkens alle kanten uit en uiteindelijk heb ik hem er langzaam in gekanteldquote:Op zondag 30 mei 2010 20:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee echt bijna allemaal gewoon een lange driehoek(1 vakje breed en dan 7 lang ofzo) en gewoon veel proberen![]()
Eig alleen die ene waar je zo'n paal in zo'n gat moest laten vallen en dan je zelf naar beneden moest duwen zodat die cog ging rollen en je hem rechtsonder kon pakken was moeilijk.
Jaquote:
Dit klinkt echt vies.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja echt een rotwerk om em in dat gaatje te krijgen precies, hij vloog telkens alle kanten uit en uiteindelijk heb ik hem er langzaam in gekanteld
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zou graag pics van het lichaam om mijn keuze definitief te maken.
quote:
Hoezo kom je ineens met die chichi dan.quote:
Waar gaat het toch heen met het onderwijs.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:48 schreef Chai het volgende:
Sick.
VRIEND(h)
Wacht je bent mijn vriend helemaal niet:-o
Nog een keer dan!!
Lief broertje:-$
Nouw lief ben je ook niet altijd.:-p
Nog een keer dan maar
Klein broertje van me:-d
Wacht is ff even klein ben je ook niet:-|
Nog één keer dan maar.
Groot broertje:-|
Alles goed met mij wel;-) .
Nouw je vroeg me een groot verhaal te typen hier komt die dan.
Eigenlijk ben ik een beetje inspriatieloos en Demi wilde mij ook niet helpen:-o
Maar goed hier komt het verhaal,,
1
2
3
Wacht nog ff even wachten ik weet iets:-d
Oké het is half negen en jij moet nu lekker naar bed en ik lekker niet:-d Omg dit slaat helemaal nergens op. Maar goed, je bent nu dus nog aan het t.v. kijken en ik zit lekker achter de PC eigenlijk moet ik afsluiten maar daar heb ik geen zin in.
Maar nu weet ik nog niks te lullen en eigenlijk is het al best wel een lang verhaal:-o . En eigenlijk slaat het helemaal maar nergens op :-o . En volgens mij is het ook nog langer dan die van Demi:-d
Maar ik ga nu stoppen want jij moet nu lekker naar bedje toe:-d
Maar goed is het toch nog een best lang verhaal geworden.
Owja als je me nog een keer "lekker ding" noemt sla ik je(a)
Doegh(l) je lekkerding zus:hearts:
Moet meer zien dan datquote:
Het gaat om de onderste paar regels, met tdat lekker ding.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:55 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Waar gaat het toch heen met het onderwijs.
Ik weet wie jij bentquote:Op zondag 30 mei 2010 20:55 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Waar gaat het toch heen met het onderwijs.
Ik kreeg overal aids van.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat om de onderste paar regels, met tdat lekker ding.
Ik weet wie jij bent.quote:
Hihi.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Ik kreeg overal aids van.
[..]
Ik weet wie jij bent.
Haar profielfoto is minderquote:
Sla hem.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jochem vroeg meteen : Wie is die rechter
Nee een baard en weer wat langer haar. Moet weer eens stiekem met de tondeuse er over heenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef Maisnon het volgende:
Heeft Laster nog steeds kort haar en een baard
Hoe zijn jullie eigenlijk bij elkaar gekomen?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee een baard en weer wat langer haar. Moet weer eens stiekem met de tondeuse er over heen
Hij vind alles wat tieten heeft leukquote:Op zondag 30 mei 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Sla je hem wel als hij een meisje knap vindt dat jij niet knap vindt.
Wat denk jequote:Op zondag 30 mei 2010 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie eigenlijk bij elkaar gekomen?
Vandaar dat 'ie met jou heeft.quote:
Ja via fok no shit, maar via meeting offf gewoon met zn tweetjes?quote:
En hoeveel zijn er overheen gegaan?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef tliciouz het volgende:
http://s-joanna.hyves.nl/
Dit is dat wijf wat gister zo ver heen wasdie kon je gewoon neuken zonder dat ze tegen zou stribbelen.
Dat verandert nooooit hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij vind alles wat tieten heeft leukzijn hele pc staat vol met foto's van tienermeisjes
Gewoon samen afgesproken, maar dat verliep in het begin allemaal heel raar.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja via fok no shit, maar via meeting offf gewoon met zn tweetjes?
De profielfoto ziet er veelbelovend uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef tliciouz het volgende:
Dit is dat wijf wat gister zo ver heen wasdie kon je gewoon neuken zonder dat ze tegen zou stribbelen.
waar woont ze!?!?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, en toch iets gekregen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon samen afgesproken, maar dat verliep in het begin allemaal heel raar.
Het lijkt me wel naar als je vriend zo'n chubbychaser is als MikeyMo (zijn vriendin is volgens mij nog gewoon normaal postuur, maar hij loopt altijd te hitten op hartstikke vadsige wijven, dan ga je je toch afvragen of je zelf ook zo vadsig bentquote:Op zondag 30 mei 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij vind alles wat tieten heeft leukzijn hele pc staat vol met foto's van tienermeisjes
Het is geen tliciouz SCquote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie eigenlijk al bij elkaar, en sinds wanneer wonen jullie samen?
Als je iets geil vind, dan betekend dat niet dat zijn/haar partner die eigenschap MOET hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Het lijkt me wel naar als je vriend zo'n chubbychaser is als MikeyMo (zijn vriendin is volgens mij nog gewoon normaal postuur, maar hij loopt altijd te hitten op hartstikke vadsige wijven, dan ga je je toch afvragen of je zelf ook zo vadsig bent) .
Ja die gast is zo goorquote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Het lijkt me wel naar als je vriend zo'n chubbychaser is als MikeyMo (zijn vriendin is volgens mij nog gewoon normaal postuur, maar hij loopt altijd te hitten op hartstikke vadsige wijven, dan ga je je toch afvragen of je zelf ook zo vadsig bent) .
Mijn ouders gingen al na 3 maanden samen wonen dacht ik, en ze zijn nog steeds samen dus dat hoeft niks te betekenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is geen tliciouz SCBijna anderhalf jaar, en we wonen nu 1 jaar samen, het is snel ik weet het. Ben een tijdje bij hem gebleven omdat het thuis niet lekker liep, en dat vonden we beide zo leuk dat ik niet meer ben weg gegaan.
Je lijkt mijn vader wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is geen tliciouz SCBijna anderhalf jaar, en we wonen nu 1 jaar samen, het is snel ik weet het. Ben een tijdje bij hem gebleven omdat het thuis niet lekker liep, en dat vonden we beide zo leuk dat ik niet meer ben weg gegaan.
Ja, maar als hij altijd hit op >90 kilo dan lijkt het me sterk dat zijn vriendin echt heel slank is hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je iets geil vind, dan betekend dat niet dat zijn/haar partner die eigenschap MOET hebben.
Dan moet je ingelogd zijn, makker.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Druten, misschien moet je klikken en lezen.
Allebei. En ooit.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Zo mozy en chai, wanneer gaan jullie samen wonen en wie verlaat zijn provincie?
slank is ook <90 kg hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar als hij altijd hit op <90 kilo dan lijkt het me sterk dat zijn vriendin echt heel slank is hoor.
Ik kan horsie niet zo maar verhuizen dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Zo mozy en chai, wanneer gaan jullie samen wonen en wie verlaat zijn provincie?
Mozy is een chubby chaser.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar mensen in mijn omgeving stonden wel allemaal even te kijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen al na 3 maanden samen wonen dacht ik, en ze zijn nog steeds samen dus dat hoeft niks te beteken.
Liefquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vader wel.
Mee helpen met verhuizen, en vervolgens nooit meer weggaan.
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar als hij altijd hit op >90 kilo dan lijkt het me sterk dat zijn vriendin echt heel slank is hoor.
nee jij gebruikt dat teken verkeerdquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:27 schreef tliciouz het volgende:
Huh wait a minute, Moos en Chai zijn weer samen?
Is toch raar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |