Hier stopte ik en deed ik:quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van die buffed negers die stoer lopen te doen met gouden kettingen en dure auto's
Echt hequote:
Waarom dure auto's er niet gewoon bij? Doe eens lekker gekquote:
Verkeerd gekniptquote:Op zondag 30 mei 2010 20:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom dure auto's er niet gewoon bij? Doe eens lekker gek.
Het leven wordt niet beter dan datquote:
Ik heb nog geen liedje hier gepost zien worden waarin iemand pimpt met bezit?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
Pimpen met bezit. Dat doen alleen mensen die inside niet gelukkig zijn.
'Pimpen' is diepgeworteld binnen de psyche van de Afro-Amerikaanse medemens, en dit verschijnsel af te doen met een veroordeling van hun geluk is niet aan ons.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
Pimpen met bezit. Dat doen alleen mensen die inside niet gelukkig zijn.
Hahah. Dat nummerquote:
Die kankernegers hadden gewoon nog steeds op een houtje moeten bijten.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
'Pimpen' is diepgeworteld binnen de psyche van de Afro-Amerikaanse medemens, en dit verschijnsel af te doen met een veroordeling van hun geluk is niet aan ons.
Zo gaan wij hier niet met elkaar om.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die kankernegers hadden gewoon nog steeds op een houtje moeten bijten.
Dan zeg ik dat jij de OP niet in de OP hebt gezetquote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo gaan wij hier niet met elkaar om.TR.
Die was wel chilloes maar niet super =$quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat jij de OP niet in de OP hebt gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |