Loverboy.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje is de afgelopen schooldagen niet komen opdagen, heeft ineens een vriendje en is vandaag onvindbaar
Ze word anaal genomen door een neger.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje is de afgelopen schooldagen niet komen opdagen, heeft ineens een vriendje en is vandaag onvindbaar
Ze is in de handen gevallen van een loverboy.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Viess.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Aiquote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje is een ik laat me door al mn foute vriendinnen compleet beinvloeden typequote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Jouw zusje was toch zo'n hardcore type maisnon?
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje is een ik laat me door al mn foute vriendinnen compleet beinvloeden type
Ze vond het zelf ook niks maarja, dat was zo'n beetje waar iedereen naar luisterde
Dan mag je mij die eens uitleggen, want ik snap 'm zelf niet.quote:
Je bent van harte welkom.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben blij dat er in ieder geval nog vriendelijke zielen op dit forum zijn.
Het valt allemaal reuze mee in dat filmpje.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik had verwacht dat alle selfproclaimed SC bazen inmiddels over dat Duitse meisje liepen te kwijlen
Allebei!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die vriendinnen of m'n zusje? Als je m'n zusje bedoelt dan heet dat puberteit
Welk meisje?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik had verwacht dat alle selfproclaimed SC bazen inmiddels over dat Duitse meisje liepen te kwijlen
Zielig eingelijk, maar misschien is het helemaal geen boerenjongetjequote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje is een ik laat me door al mn foute vriendinnen compleet beinvloeden type
Ze vond het zelf ook niks maarja, dat was zo'n beetje waar iedereen naar luisterde
Iets van Iquote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan mag je mij die eens uitleggen, want ik snap 'm zelf niet.
Hartelijk dank!quote:
Je houdt van chicks!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan mag je mij die eens uitleggen, want ik snap 'm zelf niet.
Chicks welquote:
haha watquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Als je op je hyves zet dat je fan bent van Jovink en de Voederbietels dan krijg ik toch een beetje dat vermoedenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zielig eingelijk, maar misschien is het helemaal geen boerenjongetje.
Spreek ze er maar eens op aan dan.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Hartelijk dank!
Ik vind wel dat de anderen in dit (of was et deze) topic niet lief zijn. Ze gaven mij net gewoon de huillach
Heeft hij ook allemaal pics van tractoren erop?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je op je hyves zet dat je fan bent van Jovink en de Voederbietels dan krijg ik toch een beetje dat vermoeden
Haha wtf.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je op je hyves zet dat je fan bent van Jovink en de Voederbietels dan krijg ik toch een beetje dat vermoeden
Niet haten op tractoren.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heeft hij ook allemaal pics van tractoren erop?
Dat werd regelmatig bij ons in de keet gedraaid.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het meisje dat dit krabbelt is zijn zus.quote:tss... Niet met meisjes fleurten hea(6)
jaja, ik hou je wel in de gaten(h)
(l)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |