Loverboy.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje is de afgelopen schooldagen niet komen opdagen, heeft ineens een vriendje en is vandaag onvindbaar
Ze word anaal genomen door een neger.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje is de afgelopen schooldagen niet komen opdagen, heeft ineens een vriendje en is vandaag onvindbaar
Ze is in de handen gevallen van een loverboy.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Viess.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Aiquote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Mijn zusje is een ik laat me door al mn foute vriendinnen compleet beinvloeden typequote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Crack_ het volgende:
Jouw zusje was toch zo'n hardcore type maisnon?
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn zusje is een ik laat me door al mn foute vriendinnen compleet beinvloeden type
Ze vond het zelf ook niks maarja, dat was zo'n beetje waar iedereen naar luisterde
Dan mag je mij die eens uitleggen, want ik snap 'm zelf niet.quote:
Je bent van harte welkom.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:35 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben blij dat er in ieder geval nog vriendelijke zielen op dit forum zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |