Nee een baard en weer wat langer haar. Moet weer eens stiekem met de tondeuse er over heenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef Maisnon het volgende:
Heeft Laster nog steeds kort haar en een baard
Hoe zijn jullie eigenlijk bij elkaar gekomen?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee een baard en weer wat langer haar. Moet weer eens stiekem met de tondeuse er over heen
Hij vind alles wat tieten heeft leukquote:Op zondag 30 mei 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Sla je hem wel als hij een meisje knap vindt dat jij niet knap vindt.
Wat denk jequote:Op zondag 30 mei 2010 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie eigenlijk bij elkaar gekomen?
Vandaar dat 'ie met jou heeft.quote:
Ja via fok no shit, maar via meeting offf gewoon met zn tweetjes?quote:
En hoeveel zijn er overheen gegaan?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef tliciouz het volgende:
http://s-joanna.hyves.nl/
Dit is dat wijf wat gister zo ver heen wasdie kon je gewoon neuken zonder dat ze tegen zou stribbelen.
Dat verandert nooooit hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij vind alles wat tieten heeft leukzijn hele pc staat vol met foto's van tienermeisjes
Gewoon samen afgesproken, maar dat verliep in het begin allemaal heel raar.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja via fok no shit, maar via meeting offf gewoon met zn tweetjes?
De profielfoto ziet er veelbelovend uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef tliciouz het volgende:
Dit is dat wijf wat gister zo ver heen wasdie kon je gewoon neuken zonder dat ze tegen zou stribbelen.
waar woont ze!?!?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, en toch iets gekregen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon samen afgesproken, maar dat verliep in het begin allemaal heel raar.
Het lijkt me wel naar als je vriend zo'n chubbychaser is als MikeyMo (zijn vriendin is volgens mij nog gewoon normaal postuur, maar hij loopt altijd te hitten op hartstikke vadsige wijven, dan ga je je toch afvragen of je zelf ook zo vadsig bentquote:Op zondag 30 mei 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij vind alles wat tieten heeft leukzijn hele pc staat vol met foto's van tienermeisjes
Het is geen tliciouz SCquote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie eigenlijk al bij elkaar, en sinds wanneer wonen jullie samen?
Als je iets geil vind, dan betekend dat niet dat zijn/haar partner die eigenschap MOET hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Het lijkt me wel naar als je vriend zo'n chubbychaser is als MikeyMo (zijn vriendin is volgens mij nog gewoon normaal postuur, maar hij loopt altijd te hitten op hartstikke vadsige wijven, dan ga je je toch afvragen of je zelf ook zo vadsig bent) .
Ja die gast is zo goorquote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Het lijkt me wel naar als je vriend zo'n chubbychaser is als MikeyMo (zijn vriendin is volgens mij nog gewoon normaal postuur, maar hij loopt altijd te hitten op hartstikke vadsige wijven, dan ga je je toch afvragen of je zelf ook zo vadsig bent) .
Mijn ouders gingen al na 3 maanden samen wonen dacht ik, en ze zijn nog steeds samen dus dat hoeft niks te betekenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is geen tliciouz SCBijna anderhalf jaar, en we wonen nu 1 jaar samen, het is snel ik weet het. Ben een tijdje bij hem gebleven omdat het thuis niet lekker liep, en dat vonden we beide zo leuk dat ik niet meer ben weg gegaan.
Je lijkt mijn vader wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is geen tliciouz SCBijna anderhalf jaar, en we wonen nu 1 jaar samen, het is snel ik weet het. Ben een tijdje bij hem gebleven omdat het thuis niet lekker liep, en dat vonden we beide zo leuk dat ik niet meer ben weg gegaan.
Ja, maar als hij altijd hit op >90 kilo dan lijkt het me sterk dat zijn vriendin echt heel slank is hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je iets geil vind, dan betekend dat niet dat zijn/haar partner die eigenschap MOET hebben.
Dan moet je ingelogd zijn, makker.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Druten, misschien moet je klikken en lezen.
Allebei. En ooit.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Zo mozy en chai, wanneer gaan jullie samen wonen en wie verlaat zijn provincie?
slank is ook <90 kg hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar als hij altijd hit op <90 kilo dan lijkt het me sterk dat zijn vriendin echt heel slank is hoor.
Ik kan horsie niet zo maar verhuizen dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Zo mozy en chai, wanneer gaan jullie samen wonen en wie verlaat zijn provincie?
Mozy is een chubby chaser.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar mensen in mijn omgeving stonden wel allemaal even te kijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen al na 3 maanden samen wonen dacht ik, en ze zijn nog steeds samen dus dat hoeft niks te beteken.
Liefquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vader wel.
Mee helpen met verhuizen, en vervolgens nooit meer weggaan.
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar als hij altijd hit op >90 kilo dan lijkt het me sterk dat zijn vriendin echt heel slank is hoor.
nee jij gebruikt dat teken verkeerdquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:27 schreef tliciouz het volgende:
Huh wait a minute, Moos en Chai zijn weer samen?
Is toch raar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |