Deze is 10x dikkerquote:
quote:
hehe, ik heb een kleine internet meme op de been gebrachtquote:Op zondag 30 mei 2010 20:53 schreef danielutrecht het volgende:
Ik blijf twijvelen. Dan weet ik zeker ze is een trol nu denk ik weer dat het echt is. Ze of iemand heeft gepost op nuhttp://www.nujij.nl/als-mij-wat-gebeurt.8792376.lynkx
Ik ben bang dat dit groter is dan de olievlek op de oceaan whoehahahaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe, ik heb een kleine internet meme op de been gebracht![]()
Als iemand dit topic even naar GeenStijl linktquote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit groter is dan de olievlek op de oceaan whoehahaha
Zal ik doen, momentje.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als iemand dit topic even naar GeenStijl linkt
Goed ideequote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als iemand dit topic even naar GeenStijl linkt
quote:
Ik had het zelf 5 minuten terug al gedaanquote:
Heeft ze niet zelf gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:53 schreef danielutrecht het volgende:
Ik blijf twijvelen. Dan weet ik zeker ze is een trol nu denk ik weer dat het echt is. Ze of iemand heeft gepost op nuhttp://www.nujij.nl/als-mij-wat-gebeurt.8792376.lynkx
Arme meidquote:
Ik heb hem ook aangemeld als blog op FOK maar zal wel niet lukken. Gaat ze echt over de zeik Whoehaquote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Ik had het zelf 5 minuten terug al gedaanmaar grotere kans dat het er op komt wanneer meer mensen mailen
Ze is al een keer langs geweest op de blogquote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Ik heb hem ook aangemeld als blog op FOK maar zal wel niet lukken. Gaat ze echt over de zeik Whoeha
Is het ook, waarom zal een persoon drie maanden voordat So_Surreal_Baby dit vond uploaden op YouTube?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Dropdown het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat dit echt is
quote:
Sure, haar manager. Volgens mij is het gewoon iemand van FOK!quote:Uit grote vrees heeft mijn manager een bericht op nujij geplaatst
Vandaag? Kan het niet vinden...jammer want zou ze nog meer pissed zijn whoehaaaaquote:Op zondag 30 mei 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze is al een keer langs geweest op de blog
-edit- Handige make up tips
Yep browser was down.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Vandaag? Kan het niet vinden...jammer want zou ze nog meer pissed zijn whoehaaaa
Ik volg dit al wat weken en telkens als ik denk fake gebeurt er iets zoals vandaag wat me weer in twijfel brengt. Denk niet dat het iemand van FOK is want Google die vids maar. Staan overal.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef angel69 het volgende:
Anita Sjonnie
dit ligt er echt zo dik op,ze lacht jullie allemaal uit is nep joh !
Klopt! Waarom zou ze dan drie maanden geleden uploaden?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:29 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Is het ook, waarom zal een persoon drie maanden voordat So_Surreal_Baby dit vond uploaden op YouTube?
zo ben ik he, in mijn gedrag ben ik gewoon bjoetievolquote:Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx nog voor het aanpassen van de OP
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo ben ik he, in mijn gedrag ben ik gewoon bjoetievol
Wat zei je terug?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Accepteerde Anita mij uitnodiging op Hyves, krijg ik een smsje van mijn vriendin `wtf is die Anita op je Hyves, die is echt niet goed hoor ! `
Hahahahaha hou opquote:Op zondag 30 mei 2010 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Accepteerde Anita mij uitnodiging op Hyves, krijg ik een smsje van mijn vriendin `wtf is die Anita op je Hyves, die is echt niet goed hoor ! `
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat zei je terug?ik vind haat knapBjoetivol?
Heb het ook even gedaan. Hoop dat weblog Fok ook mee doet gaat dan echt wreed worden gnagnagnaquote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Ik had het zelf 5 minuten terug al gedaanmaar grotere kans dat het er op komt wanneer meer mensen mailen
de mijne ook...quote:Op zondag 30 mei 2010 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
misschien is ze eigenlijk journaliste ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 22:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja zoiets moet toch wel echt zijn ?
Ik bedoel, ze zal anders toch heus wel herkend worden door collega's ?!
LOL ik laat mijn vriendin nog maar even....ga wel even de video op Hyves rondsturen. Die kan echt niet meer naar buiten gnagna nee denk niet dat ze werkt toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de mijne ook...
Ik zo: nou je kan nog wat van haar leren
Ja, zou zo haar zus kunnen zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef danielutrecht het volgende:
Ze heeft een beetje dat hysterische en bekkies van Patty Brad
Die managers zijn vaak losers die wat te doen willen hebben en die b artiesten vinden het interessant.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja, zou zo haar zus kunnen zijn.
En over die manager, die nemen ze aan zodat ze zich een echte beroemdheid kunnen voelen.
Naja als ik geld zou krijgen om voor haar berichtjes naar Danny te sturen zou ik dat doen hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:22 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Die managers zijn vaak losers die wat te doen willen hebben en die b artiesten vinden het interessant.
Zeker,zekerquote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef Dynd het volgende:
[..]
Naja als ik geld zou krijgen om voor haar berichtjes naar Danny te sturen zou ik dat doen hoor.
Tjaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Benieuwd of het morgen op GeenStijl staat
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Benieuwd of het morgen op GeenStijl staat
Als het morgen op GeenStijl staat dan hoop ik dat ze net zo populair wordt als het fenomeen dat M.C. Martin heet!quote:
Sjonnie kan zich nog steeds netjes inhoudenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef Flashbag het volgende:
Zijn er in de tussen tijd nog leuke dingen gebeurd met sjonnie en anita ?
Ja heel stiekem denk ik het ook maar je hebt hele rare mensen op de wereld hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
Die Anita is een troll. Kan niet anders.
Ze hadden alleen andere namen dan Sjonnie en Anita moeten kiezen. En dat Sjonnie in zijn proeftijd zit, da's ook nét over de top. Jammer is dat eigenlijk, want dan was ik er toch echt zo ingetuind.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef Flashbag het volgende:
Ja heel stiekem denk ik het ook maar je hebt hele rare mensen op de wereld hoor![]()
Maar wanneer ben je raarder, als je echt zo bent of als je het faked d.m.v. het plaatsen van filmpjes gedurende enkele maanden en zo het hele internet over je heen krijgt?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja heel stiekem denk ik het ook maar je hebt hele rare mensen op de wereld hoor![]()
Toch moet je toegeven dat die troll goed in elkaar zit, en ook tamelijk knap dat ze het zo lang volhoudt.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
En er zijn serieus mensen die niet meteen doorhadden met een YT-troll van doen te hebben?
Oh zonder meer, maar dat mensen erin trappen, vind ik echt verbazingwekkend. En misschien nog wel het grappigst.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
Toch moet je toegeven dat die troll goed in elkaar zit, en ook tamelijk knap dat ze het zo lang volhoudt.
Ik heb nog even gedacht dat het misschien een Fok!ster zou kunnen zijn, en bij de 'maar wie dan'-vraag passeerde jij ook nog even de revue.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
Oh zonder meer, maar dat mensen erin trappen, vind ik echt verbazingwekkend. En misschien nog wel het grappigst.
Je hoeft toch niet meteen op de beledigende toer te gaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb nog even gedacht dat het misschien een Fok!ster zou kunnen zijn, en bij de 'maar wie dan'-vraag passeerde jij ook nog even de revue.
Ik zei 'even', héél even. De leeftijd zou misschien in de richting komen, vandaar. Sorry heur.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
Je hoeft toch niet meteen op de beledigende toer te gaan?
Ben jij Anita ?????quote:Op maandag 31 mei 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet meteen op de beledigende toer te gaan?
Ik denk eerder dat dat het geval is voor al die lui die er met boter en suiker in zijn gegaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Floxcie het volgende:
Ook al is Anita nep, in beide gevallen zou ze hulp moeten zoeken.
Ik blijf toch mijn twijfels houden en zeker omdat ze op Hyves stug door gaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat het geval is voor al die lui die er met boter en suiker in zijn gegaan.
Always in character.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef danielutrecht het volgende:
Ik blijf toch mijn twijfels houden en zeker omdat ze op Hyves stug door gaat.
Als een persoon dit al drie maanden doet en voor het eerst wordt opgemerkt door een FOK!ker dan denk ik dat Anita nog steeds hulp moet zoeken.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat het geval is voor al die lui die er met boter en suiker in zijn gegaan.
Die hebben het vandaag gepost en waarom zou FOK! een reclame stunt uithalen bij haar eigen gebruikers?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:04 schreef danielutrecht het volgende:
Ik denk dat het nep is maar twijfel wel. Ook houd ik de optie open dat het een reclame stunt van FOK is?
Wat kijgen we nou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
Idd, dat zou een beetje achterlijk zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Die hebben het vandaag gepost en waarom zou FOK! een reclame stunt uithalen bij haar eigen gebruikers?
Gezien alle reacties hier kan ze best goed acterenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Always in character.
Kom op zeg, kijk één YT-filmpje en zie het 'acteerwerk'.
Ik wacht vol spanning af, misschien popcorn erbij pakken.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:32 schreef danielutrecht het volgende:
Haar www op Hyves "Zo en nu fijn naar huis en voor Sjonnie sate maken. Vanavond ga ik voor mijn fans weer een bjoetie tip opnemen! "
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning af, misschien popcorn erbij pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |