Deze is 10x dikkerquote:
quote:
hehe, ik heb een kleine internet meme op de been gebrachtquote:Op zondag 30 mei 2010 20:53 schreef danielutrecht het volgende:
Ik blijf twijvelen. Dan weet ik zeker ze is een trol nu denk ik weer dat het echt is. Ze of iemand heeft gepost op nuhttp://www.nujij.nl/als-mij-wat-gebeurt.8792376.lynkx
Ik ben bang dat dit groter is dan de olievlek op de oceaan whoehahahaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe, ik heb een kleine internet meme op de been gebracht![]()
Als iemand dit topic even naar GeenStijl linktquote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit groter is dan de olievlek op de oceaan whoehahaha
Zal ik doen, momentje.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als iemand dit topic even naar GeenStijl linkt
Goed ideequote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als iemand dit topic even naar GeenStijl linkt
quote:
Ik had het zelf 5 minuten terug al gedaanquote:
Heeft ze niet zelf gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:53 schreef danielutrecht het volgende:
Ik blijf twijvelen. Dan weet ik zeker ze is een trol nu denk ik weer dat het echt is. Ze of iemand heeft gepost op nuhttp://www.nujij.nl/als-mij-wat-gebeurt.8792376.lynkx
Arme meidquote:
Ik heb hem ook aangemeld als blog op FOK maar zal wel niet lukken. Gaat ze echt over de zeik Whoehaquote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Ik had het zelf 5 minuten terug al gedaanmaar grotere kans dat het er op komt wanneer meer mensen mailen
Ze is al een keer langs geweest op de blogquote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Ik heb hem ook aangemeld als blog op FOK maar zal wel niet lukken. Gaat ze echt over de zeik Whoeha
Is het ook, waarom zal een persoon drie maanden voordat So_Surreal_Baby dit vond uploaden op YouTube?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Dropdown het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat dit echt is
quote:
Sure, haar manager. Volgens mij is het gewoon iemand van FOK!quote:Uit grote vrees heeft mijn manager een bericht op nujij geplaatst
Vandaag? Kan het niet vinden...jammer want zou ze nog meer pissed zijn whoehaaaaquote:Op zondag 30 mei 2010 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze is al een keer langs geweest op de blog
-edit- Handige make up tips
Yep browser was down.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Vandaag? Kan het niet vinden...jammer want zou ze nog meer pissed zijn whoehaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |