Nee.quote:
Ben jij even grappig.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:51 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nieuwe crush?![]()
Ik zie het filmpje al ''Ik sta nu bij de beauty-salon van Anita, maar ik durf het gewoon niet..''
quote:
het is echtquote:Op zondag 30 mei 2010 19:54 schreef B4CO het volgende:
even serieus, is ze echt? meent ze dat? of is alles in scene gezet?
Ik kan niet geloven dat ze echt is...
En dan gek vinden dat men haar zo belachelijk maakt hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is echt![]()
"De hoertjes look van Anita"
quote:
Wat is het danquote:Op zondag 30 mei 2010 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
Die site van jou gaat wel een beetje ver graseter...
Boeie, dit is het internet.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
Het moet wel leuk blijven. Iemand dood wensen gaat te ver.quote:
Oh, het staat er in koeienletters maar had het nog niet gezien, dacht dat het over dat account hacken ging.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven. Iemand dood wensen gaat te ver.
ken bestquote:Op zondag 30 mei 2010 20:21 schreef MB23 het volgende:
Ze is nep joh, vriendje die Sjonnie heetIn z'n proeftijd zit. En ze zegt dat het forum vol bagger staat.
Conclusie: Anita is een vrouwelijke mod.
Die is niet van mij die is van Anonymousquote:Op zondag 30 mei 2010 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
En dat is?quote:
Maar je hebt het er zelf toch neergezetquote:Op zondag 30 mei 2010 20:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die is niet van mij die is van AnonymousOp board van /i/nsurgency staan de ftp gegevens daarvan
Maareh, jij gaat haar accounts hacken? Waarom? Dan kan ze geen amusement meer uploaden.quote:
Ik nietquote:Op zondag 30 mei 2010 20:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Maareh, jij gaat haar accounts hacken? Waarom? Dan kan ze geen amusement meer uploaden.
Yvonnequote:Op zondag 30 mei 2010 20:21 schreef MB23 het volgende:
Ze is nep joh, vriendje die Sjonnie heetIn z'n proeftijd zit. En ze zegt dat het forum vol bagger staat.
Conclusie: Anita is een vrouwelijke mod.
Maar ze heeft toch duidelijk gedreigd met haar advocaat! Dat mag niet volgens de regeltjes van /i/quote:Op zondag 30 mei 2010 20:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar je hebt het er zelf toch neergezet
In b4 not your personal army
en jij denk dat ze dat serieus meendequote:Op zondag 30 mei 2010 20:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch duidelijk gedreigd met haar advocaat! Dat mag niet volgens de regeltjes van /i/
ik zag dat filmpje net en had meteen zoiets van "quote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb zojuist Wieowie gebruikt voor de naam "Anita Collin" en kwam tot de grote ontdekking dat Anita niet 21, maar 40 jaar is, althans dat staat aangegeven op haar MySpace.
Dit had absoluut niemand verwacht.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zag dat filmpje net en had meteen zoiets van "wft 21, wat lul je wijf?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |