Zeker,zekerquote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef Dynd het volgende:
[..]
Naja als ik geld zou krijgen om voor haar berichtjes naar Danny te sturen zou ik dat doen hoor.
Tjaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Benieuwd of het morgen op GeenStijl staat
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Benieuwd of het morgen op GeenStijl staat
Als het morgen op GeenStijl staat dan hoop ik dat ze net zo populair wordt als het fenomeen dat M.C. Martin heet!quote:
Sjonnie kan zich nog steeds netjes inhoudenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef Flashbag het volgende:
Zijn er in de tussen tijd nog leuke dingen gebeurd met sjonnie en anita ?
Ja heel stiekem denk ik het ook maar je hebt hele rare mensen op de wereld hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
Die Anita is een troll. Kan niet anders.
Ze hadden alleen andere namen dan Sjonnie en Anita moeten kiezen. En dat Sjonnie in zijn proeftijd zit, da's ook nét over de top. Jammer is dat eigenlijk, want dan was ik er toch echt zo ingetuind.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef Flashbag het volgende:
Ja heel stiekem denk ik het ook maar je hebt hele rare mensen op de wereld hoor![]()
Maar wanneer ben je raarder, als je echt zo bent of als je het faked d.m.v. het plaatsen van filmpjes gedurende enkele maanden en zo het hele internet over je heen krijgt?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja heel stiekem denk ik het ook maar je hebt hele rare mensen op de wereld hoor![]()
Toch moet je toegeven dat die troll goed in elkaar zit, en ook tamelijk knap dat ze het zo lang volhoudt.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
En er zijn serieus mensen die niet meteen doorhadden met een YT-troll van doen te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |