Oh zonder meer, maar dat mensen erin trappen, vind ik echt verbazingwekkend. En misschien nog wel het grappigst.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
Toch moet je toegeven dat die troll goed in elkaar zit, en ook tamelijk knap dat ze het zo lang volhoudt.
Ik heb nog even gedacht dat het misschien een Fok!ster zou kunnen zijn, en bij de 'maar wie dan'-vraag passeerde jij ook nog even de revue.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
Oh zonder meer, maar dat mensen erin trappen, vind ik echt verbazingwekkend. En misschien nog wel het grappigst.
Je hoeft toch niet meteen op de beledigende toer te gaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb nog even gedacht dat het misschien een Fok!ster zou kunnen zijn, en bij de 'maar wie dan'-vraag passeerde jij ook nog even de revue.
Ik zei 'even', héél even. De leeftijd zou misschien in de richting komen, vandaar. Sorry heur.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
Je hoeft toch niet meteen op de beledigende toer te gaan?
Ben jij Anita ?????quote:Op maandag 31 mei 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet meteen op de beledigende toer te gaan?
Ik denk eerder dat dat het geval is voor al die lui die er met boter en suiker in zijn gegaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Floxcie het volgende:
Ook al is Anita nep, in beide gevallen zou ze hulp moeten zoeken.
Ik blijf toch mijn twijfels houden en zeker omdat ze op Hyves stug door gaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat het geval is voor al die lui die er met boter en suiker in zijn gegaan.
Always in character.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef danielutrecht het volgende:
Ik blijf toch mijn twijfels houden en zeker omdat ze op Hyves stug door gaat.
Als een persoon dit al drie maanden doet en voor het eerst wordt opgemerkt door een FOK!ker dan denk ik dat Anita nog steeds hulp moet zoeken.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat het geval is voor al die lui die er met boter en suiker in zijn gegaan.
Die hebben het vandaag gepost en waarom zou FOK! een reclame stunt uithalen bij haar eigen gebruikers?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:04 schreef danielutrecht het volgende:
Ik denk dat het nep is maar twijfel wel. Ook houd ik de optie open dat het een reclame stunt van FOK is?
Wat kijgen we nou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
Idd, dat zou een beetje achterlijk zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Die hebben het vandaag gepost en waarom zou FOK! een reclame stunt uithalen bij haar eigen gebruikers?
Gezien alle reacties hier kan ze best goed acterenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Always in character.
Kom op zeg, kijk één YT-filmpje en zie het 'acteerwerk'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |