Het punt is dat meneer Teeven weigerde zijn standpunt ronduit te bevestigen. Spijtig, hoewel ik toch wel waardering heb voor het feit dat hij hier even is geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die kun je nu inmiddels zelf toch wel beantwoorden?
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kan een crewlid Meneer Teeven even helpen met de Quote-tags?
Never mind
Inderdaad. Alhoewel je tussen de regels door, de boodschap ook wel kunt lezenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het punt is dat meneer Teeven weigerde zijn standpunt ronduit te bevestigen. Spijtig, hoewel ik toch wel waardering heb voor het feit dat hij hier even is geweest.
Precies, en daar zijn nog wel meer regels voor nodig en niet alleen met betrekking tot downloaden.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:57 schreef FredTeeven het volgende:
[..]
We moeten het over de toekomst van het internet hebben.
In Real Life? Slechts 10? Wat zou u ervan denken om er een normaal topic van te maken, waar iedereen kan meelezen en meedoen, niet binnen een uurtje maar over langere tijd, met de rust om af en toe eens goed na te denken over de suggesties, zodat het topic na verloop van enkele dagen naar een conclusie toe kan groeien?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:00 schreef FredTeeven het volgende:
Daarom is het misschien een leuk idee om binnenkort 10 forumleden uit te nodigen bij de 2e Kamer (meld je dan aan bij de moderator van dit topic). Dan kunnen we tijdens dit gesprek bespreken hoe jullie de toekomst van het internet (dus ook het downloaden) zien.
Beetje raar, word je als organisatie benadeelt door downloaders (en laten we a.u.b. eerlijk zijn, dat is nu eenmaal het geval) dan word vervolgens ook je auteursrecht ingekort om dezelfde reden.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef budha het volgende:
[..]
Waarom niet het plan van GroenLinks steunen en het auteursrecht fors inkorten?
Jij denkt serieus dat de beste man niet wat beters te doen heeft dan dat?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef denkert het volgende:
[..]
In Real Life? Slechts 10? Wat zou u ervan denken om er een normaal topic van te maken, waar iedereen kan meelezen en meedoen, niet binnen een uurtje maar over langere tijd, met de rust om af en toe eens goed na te denken over de suggesties, zodat het topic na verloop van enkele dagen naar een conclusie toe kan groeien?
Jammer dat deze vraag niet is beantwoord.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn vraag:
Ik begreep dat u niet zo lang geleden ervoor pleitte om landelijk preventief fouilleren altijd toe te staan, maar is dit niet in tegenstrijd met het liberalistische gedachtegoed? John Stuart Mill die enkel betoogde dat de staat het recht heeft om in te grijpen in de sociale levenssfeer van de burger, indien er een redelijk vermoeden bestaat dat hij/zij kwaad in de zin heeft?
Qwea, waarom ga je hier niet op in?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Meld je aan bij de mod zodat je naar de 2e kamer kan.
Maar bijster inhoudelijk en direct in het beantwoorden niet. Uiteraard prijzenswaardig dat een politicus tijd vrijmaakt voor dit soort dingen, maar wel weer jammer dat ieder antwoord overdreven zorgvuldig afgewogen is, en er veel draaierij is, waar het gaat om directe vragen die ook een direct antwoord verdienen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:00 schreef FredTeeven het volgende:
Beste forumleden,
Hartelijk dank voor al jullie vragen! Ik heb gepoogd om er zoveel mogelijk te beantwoorden maar jullie hebben zelf ook gezien dat het behoorlijk wat vragen waren. Daarom is het misschien een leuk idee om binnenkort 10 forumleden uit te nodigen bij de 2e Kamer (meld je dan aan bij de moderator van dit topic). Dan kunnen we tijdens dit gesprek bespreken hoe jullie de toekomst van het internet (dus ook het downloaden) zien.
Ik hoop dat jullie wat aan de antwoorden hebben gehad en mij willen blijven voorzien van feedback op mijn weblog www.fredteeven.nl.
Het is me goed bevallen en wellicht voor herhaling vatbaar! En ik ben op privacygebied niet zo'n troosteloze figuur als jullie soms denken
Fred
Is dat geen auteursrechtenschending?quote:
Mij ook ja. Scheelt weer dat ik de VVD nu niet meer hoef te overwegen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef Danny het volgende:
Heeft me enorm geholpen bij m'n keuze voor de verkiezingen.
Wellicht dat die nog gesteld kan worden als meneer Teeven 10 FOK!ers bij de 2e Kamer gaat ontvangen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jammer dat deze vraag niet is beantwoord.
Weet ik, maar ik lees niet graag tussen de regels door. Ik had liever gezien dat er duidelijkheid was geweest rondom de standpunten.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Inderdaad. Alhoewel je tussen de regels door, de boodschap ook wel kunt lezen.
Voordat iedereen zich aanmeldt: wacht even af tot het moment bekend is want misschien kun je dan helemaal niet. Het moment wordt hier later bekend gemaakt.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:00 schreef FredTeeven het volgende:
Hartelijk dank voor al jullie vragen! Ik heb gepoogd om er zoveel mogelijk te beantwoorden maar jullie hebben zelf ook gezien dat het behoorlijk wat vragen waren. Daarom is het misschien een leuk idee om binnenkort 10 forumleden uit te nodigen bij de 2e Kamer (meld je dan aan bij de moderator van dit topic). Dan kunnen we tijdens dit gesprek bespreken hoe jullie de toekomst van het internet (dus ook het downloaden) zien.
Is dat printknopje toch een keer nuttigquote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien is het een idee om dit topic gewoon uit te draaien en aan iemand mee te geven die naar de 2e kamer gaat, of 2 iemanden ofzow, of die 10...
In dit topic?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voordat iedereen zich aanmeldt: wacht even af tot het moment bekend is want misschien kun je dan helemaal niet. Het moment wordt hier later bekend gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |