abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2010 @ 15:05:58 #201
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_82144412
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die kun je nu inmiddels zelf toch wel beantwoorden?
Het punt is dat meneer Teeven weigerde zijn standpunt ronduit te bevestigen. Spijtig, hoewel ik toch wel waardering heb voor het feit dat hij hier even is geweest.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 31 mei 2010 @ 15:06:42 #202
274453 okiokinl
blablabla
pi_82144453
bedankt meneer teeuwen, resepct.
volgende keer over fortuyn/ JSF.
pi_82144500
Bedankt Fred! Een goed initiatief dat veel meer politici zouden moeten nemen.

Al ben ik niet overtuigd door je standpunten en uitleg.

Maar ik kan toch niet meer stemmen (moest per brief vanuit het buitenland). De twijfel was VVD of PiratenPartij en die laatste zou mijn stem gekregen hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 31 mei 2010 @ 15:07:44 #204
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_82144502
Heb met veel belangstelling meegelezen, er werden goede en kritische vragen gesteld en vind het persoonlijk erg goed dat Dhr. Teeven hier op FOK! aanwezig was
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:07:45 #205
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_82144503
Ik ben misschien ook wel geïnteresseerd in het bezoek, alleen ik moet mijn ouders nog vragen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_82144511
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Kan een crewlid Meneer Teeven even helpen met de Quote-tags?
Never mind

Maggie nu wel?
pi_82144512
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Het punt is dat meneer Teeven weigerde zijn standpunt ronduit te bevestigen. Spijtig, hoewel ik toch wel waardering heb voor het feit dat hij hier even is geweest.
Inderdaad. Alhoewel je tussen de regels door, de boodschap ook wel kunt lezen .
pi_82144518
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:57 schreef FredTeeven het volgende:

[..]

We moeten het over de toekomst van het internet hebben.
Precies, en daar zijn nog wel meer regels voor nodig en niet alleen met betrekking tot downloaden.

In ieder geval bedankt voor uw komst naar FOK.
pi_82144530
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:00 schreef FredTeeven het volgende:
Daarom is het misschien een leuk idee om binnenkort 10 forumleden uit te nodigen bij de 2e Kamer (meld je dan aan bij de moderator van dit topic). Dan kunnen we tijdens dit gesprek bespreken hoe jullie de toekomst van het internet (dus ook het downloaden) zien.
In Real Life? Slechts 10? Wat zou u ervan denken om er een normaal topic van te maken, waar iedereen kan meelezen en meedoen, niet binnen een uurtje maar over langere tijd, met de rust om af en toe eens goed na te denken over de suggesties, zodat het topic na verloop van enkele dagen naar een conclusie toe kan groeien?
pi_82144531
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef budha het volgende:

[..]

Waarom niet het plan van GroenLinks steunen en het auteursrecht fors inkorten?
Beetje raar, word je als organisatie benadeelt door downloaders (en laten we a.u.b. eerlijk zijn, dat is nu eenmaal het geval) dan word vervolgens ook je auteursrecht ingekort om dezelfde reden.

Zelf zou ik liever zien dat het strafbaar word, en gebruikers een waarschuwing krijgen.

Opsporing kan al met de huidige middelen. Bijvoorbeeld torrents kunnen IP adressen van de gebruiker worden opgevraagd (torrents zijn ook niet ontworpen om anoniem te zijn, adressen zijn door iedereen uit te lezen) en voor sites die illegaal content aanbieden worden uit de lucht gehaald.

Ik ben alleen niet voor een internetfilter of het monitoren van internet verbindingen. Dat gaat echt te ver.
11 jaar op Fok rond gehangen... Tijd voor een nieuw forum.
pi_82144542
Leuk dat hij er was, maar er zat volgens mij niet 1 antwoord bij dat echt inging op datgene wat aan de orde werd gesteld door de vraag. De antwoorden van een politicus, kortom.
pi_82144568
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef denkert het volgende:

[..]

In Real Life? Slechts 10? Wat zou u ervan denken om er een normaal topic van te maken, waar iedereen kan meelezen en meedoen, niet binnen een uurtje maar over langere tijd, met de rust om af en toe eens goed na te denken over de suggesties, zodat het topic na verloop van enkele dagen naar een conclusie toe kan groeien?
Jij denkt serieus dat de beste man niet wat beters te doen heeft dan dat?

Het is toch al hartstikke leuk dat hij überhaupt tekst en uitleg komt geven en die uitnodiging doet.
Ik zou het zonde van mn belastinggeld vinden als een kamerlid dagen de tijd had een topic op FOK! bij te houden
  maandag 31 mei 2010 @ 15:09:26 #213
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_82144584
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn vraag:

Ik begreep dat u niet zo lang geleden ervoor pleitte om landelijk preventief fouilleren altijd toe te staan, maar is dit niet in tegenstrijd met het liberalistische gedachtegoed? John Stuart Mill die enkel betoogde dat de staat het recht heeft om in te grijpen in de sociale levenssfeer van de burger, indien er een redelijk vermoeden bestaat dat hij/zij kwaad in de zin heeft?
Jammer dat deze vraag niet is beantwoord.
pi_82144608
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Meld je aan bij de mod zodat je naar de 2e kamer kan.
Qwea, waarom ga je hier niet op in?

Dat vind ik behoorlijk selectief van je. Of ben je misschien in het echt niet zo stoer en mondig als hier ?
pi_82144626
quote:
Beste forumleden,

Hartelijk dank voor al jullie vragen! Ik heb gepoogd om er zoveel mogelijk te beantwoorden maar jullie hebben zelf ook gezien dat het behoorlijk wat vragen waren. Daarom is het misschien een leuk idee om binnenkort 10 forumleden uit te nodigen bij de 2e Kamer (meld je dan aan bij de moderator van dit topic). Dan kunnen we tijdens dit gesprek bespreken hoe jullie de toekomst van het internet (dus ook het downloaden) zien.

Ik hoop dat jullie wat aan de antwoorden hebben gehad en mij willen blijven voorzien van feedback op mijn weblog www.fredteeven.nl.

Het is me goed bevallen en wellicht voor herhaling vatbaar! En ik ben op privacygebied niet zo'n troosteloze figuur als jullie soms denken

Fred
Maar bijster inhoudelijk en direct in het beantwoorden niet. Uiteraard prijzenswaardig dat een politicus tijd vrijmaakt voor dit soort dingen, maar wel weer jammer dat ieder antwoord overdreven zorgvuldig afgewogen is, en er veel draaierij is, waar het gaat om directe vragen die ook een direct antwoord verdienen.

Politici, ze zijn toch allemaal een beetje hetzelfde, al lijken de verschillen soms groot.
pi_82144627
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef VonHinten het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maggie nu wel?
Is dat geen auteursrechtenschending?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_82144641
Ik neem aan dat er een uitgebreid verslag over dit topic op de frontpage te lezen valt binnen een redelijke tijd?

Ik zou het namelijk wel prettig vinden als andere mensen ook te lezen krijgen dat de VVD zeker niet tegen een downloadverbod is, dit soort belangrijke dingen moeten publiekelijk duidelijk zijn en niet gecamoufleerd worden in politiek correcte praat. Een verbod is alleen te handhaven als je daadwerkelijke controleert, en er valt dus geen andere conclusie te trekken dan dat de VVD van plan is ieders internet te controleren zodra zij vinden dat er voldoende "legaal" alternatief is.
deal with it
pi_82144681
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef Danny het volgende:
Heeft me enorm geholpen bij m'n keuze voor de verkiezingen.
Mij ook ja. Scheelt weer dat ik de VVD nu niet meer hoef te overwegen.

Wel leuk dat er tien leden zijn uitgenodigd om naar de Tweede Kamer te komen; het zou Fred Teeven sieren als de vele niet (of slechts matig) beantwoorde vragen dan alsnog beantwoord zullen worden. En al helemaal als er een FOK!-camera bij is natuurlijk.

Hoe dan ook complimenten voor het feit dat Teeven überhaupt de tijd heeft genomen om een uurtje met FOK!kers te praten. Andere politici zullen daar niet snel de lef voor hebben, dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.
pi_82144690
Gut ook weer lekker des FOK!s om weer te kankeren dat het niet lang genoeg is, en hij niet alle vragen kan beantwoorden en hij niet nu meteen voor 10 jaar een garantie kan geven

Het is toch al mooi dat een bekende politicus in verkiezingstijd een uurtje vrij wil maken en hier vragen komt beantwoorden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 mei 2010 @ 15:11:38 #220
163650 Greys
pi_82144692
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Jammer dat deze vraag niet is beantwoord.
Wellicht dat die nog gesteld kan worden als meneer Teeven 10 FOK!ers bij de 2e Kamer gaat ontvangen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 31 mei 2010 @ 15:11:42 #221
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_82144695
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Inderdaad. Alhoewel je tussen de regels door, de boodschap ook wel kunt lezen .
Weet ik, maar ik lees niet graag tussen de regels door. Ik had liever gezien dat er duidelijkheid was geweest rondom de standpunten.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 31 mei 2010 @ 15:12:39 #222
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_82144735
Misschien is het een idee om dit topic gewoon uit te draaien en aan iemand mee te geven die naar de 2e kamer gaat, of 2 iemanden ofzow, of die 10...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 31 mei 2010 @ 15:13:32 #223
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_82144786
quote:
Hartelijk dank voor al jullie vragen! Ik heb gepoogd om er zoveel mogelijk te beantwoorden maar jullie hebben zelf ook gezien dat het behoorlijk wat vragen waren. Daarom is het misschien een leuk idee om binnenkort 10 forumleden uit te nodigen bij de 2e Kamer (meld je dan aan bij de moderator van dit topic). Dan kunnen we tijdens dit gesprek bespreken hoe jullie de toekomst van het internet (dus ook het downloaden) zien.
Voordat iedereen zich aanmeldt: wacht even af tot het moment bekend is want misschien kun je dan helemaal niet. Het moment wordt hier later bekend gemaakt.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
  maandag 31 mei 2010 @ 15:13:41 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_82144793
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien is het een idee om dit topic gewoon uit te draaien en aan iemand mee te geven die naar de 2e kamer gaat, of 2 iemanden ofzow, of die 10...
Is dat printknopje toch een keer nuttig
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_82144807
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:13 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Voordat iedereen zich aanmeldt: wacht even af tot het moment bekend is want misschien kun je dan helemaal niet. Het moment wordt hier later bekend gemaakt.
In dit topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')