quote:probeer a.u.b. nu geen groot, eng en dik manwijf voor je te zien, want ik ben voor de duidelijkheid niet lelijk
je vriendinnen zijn gewoon je persoonlijke dwerg-squadquote:Op zondag 30 mei 2010 13:15 schreef xxCharlotte het volgende:
nou gewoon, omdat ik zo lang ben.. al mijn vriendinnen zitten tussen de 1.60 - 1.70 en ik kan ook nooit hakken dragen zonder me echt een reus te voelen
maar wel bedankt voor het compliment
Als je je topic had geopend in Klaagbaak, had je nu waarschijnlijk huilend in een hoekje gelegen...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:47 schreef xxCharlotte het volgende:
oké bedankt voor de reacties, jullie reageren veel minder lomp/hard dan ik had verwacht
"Je post zo lief"quote:Op zondag 30 mei 2010 13:47 schreef xxCharlotte het volgende:
oké bedankt voor de reacties, jullie reageren veel minder lomp/hard dan ik had verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Ben zelf ruim 2 meter lang, man. 1,87 is niet zo extreem.The remedy is the experience.
Ik bedoelde met sneeuwwitje dat je omringd bent door dwergenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:20 schreef xxCharlotte het volgende:
sorry meneer de bioloog
en ik weet dat wit ben, maar daar is dit topic niet voor, of wel soms?
2 cm kleiner dan ik..quote:Op zondag 30 mei 2010 14:34 schreef xxCharlotte het volgende:
haha , ik ben trouwens niet 1.87 maar 1.82 (':
Waarom zo gemeen? Ik heb de foto van TS helaas niet gezien, maar ik weet zeker dat zij een mooi meisje is, ook al is ze iets langer dan het gemiddelde meisjequote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef Lakitu het volgende:
Het is walgelijk en elke lange chick die ik ken snijdt in zichzelf omdat ze niet met hunzelf kunnen leven. Voor meer info over snijden moet je even googlen. Groet.
Ben je als klein onderdeurtje op school in elkaar geslagen door een stel grote meiden of zo? Idioot.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef Lakitu het volgende:
Het is walgelijk en elke lange chick die ik ken snijdt in zichzelf omdat ze niet met hunzelf kunnen leven. Voor meer info over snijden moet je even googlen. Groet.
ahh dat is lief haha.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen? Ik heb de foto van TS helaas niet gezien, maar ik weet zeker dat zij een mooi meisje is, ook al is ze iets langer dan het gemiddelde meisje.
Zo ben ik gewoon.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:22 schreef xxCharlotte het volgende:
[..]
ahh dat is lief haha.
en nee ik zit niet op school in Bussum? :p
Laat maar, ken iemand die echt 100% overeenkomt met jou (afgaand op de gegevens in je OP enzo) maar die is al wel 16. Had dat 'bijna' even over het hoofd gezienquote:Op zondag 30 mei 2010 17:22 schreef xxCharlotte het volgende:
[..]
ahh dat is lief haha.
en nee ik zit niet op school in Bussum? :p
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:01 schreef JF_ het volgende:
[..]
Ben je als klein onderdeurtje op school in elkaar geslagen door een stel grote meiden of zo? Idioot.
Ik ken genoeg lange meiden, en stuk voor stuk zitten ze prima in hun vel (letterlijk en figuurlijk). Eerlijk gezegd zal 't me een rotzorg zijn hoe lang iemand is zolang alles maar in verhouding blijft. Kort is schattig, gemiddeld is prima, en lang is gewoon lekker.
Ja ik zet dit topic op mn troll-CV.quote:
Bikini wegphotoshoppen en fappen maarquote:Op zondag 30 mei 2010 21:38 schreef xxCharlotte het volgende:
hoezo willen jullie die foto zo graag zien?
alsof ik mezelf hier in bikini zou plaatsen
Omdat dat een topic geloofwaardiger maakt/ de moeite waard.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:38 schreef xxCharlotte het volgende:
hoezo willen jullie die foto zo graag zien?
alsof ik mezelf hier in bikini zou plaatsen
geïntimideerd much??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef Unreal88 het volgende:
ik vind zelf lange meisjes altijd eng, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Voor mij liever kort en pittig
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef Unreal88 het volgende:
ik vind zelf lange meisjes altijd eng, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Voor mij liever kort en pittig
makkelijk gezegd van jouw hoogte hequote:Op maandag 7 juni 2010 17:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik ben ongeveer 1.80 en ik vind het heel normaal, ik vind meisjes van 1.60 of zelfs 1.70 meestal totaal niet mooi.
Maarja ik val dan ook op mannen van minimaal 185/190
Het is een meisje dat..... Niet een meisje die.. En jij zit op 't vwo!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:59 schreef xxCharlotte het volgende:
hee ik vroeg me af wat jongens nou eigenlijk van (iets) langere meisjes/vrouwen vinden.
ik zelf ben namelijk bijna 16 jaar en 1.82 meter en hopelijk uitgegroeid.
probeer a.u.b. nu geen groot, eng en dik manwijf voor je te zien, want ik ben voor de duidelijkheid niet lelijk, gewoon een normaal ''meisje-meisje'' dat nog op vwo zit.
maar hebben jullie hier echt problemen mee? want naar mijn waarnemingen zitten de meeste jongens hier in NL toch wel boven de 1.80 (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen).
Ik welquote:Op zondag 30 mei 2010 15:51 schreef ASatellite het volgende:
[..]
Shit, foto gemist.
Zit je toevallig in Bussum op school?
Jij bent een vrouwelijke man?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben 1.81. Oja en vrouwelijk dus hè. Voor de noobs onder ons.
Het zou mij werkelijk waar geen zak boeien zolang een meisje maar niet meer dan 10cm langer is dan ik (ben zelf 1.88); dan zou ik het verschil wel heel groot vinden ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef Knowing het volgende:
naja ik ben nu 1.84± als jongen 1.70± is perfect 1.60+ gaat nog en 1.80± zo lang je niet op hoge hakken loop is de jongen blij want geen 1 jongen wilt als 'broertje' gezien worden..
Ik vind vrouwen van meer dan 2 meter echt engquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het zou mij werkelijk waar geen zak boeien zolang een meisje maar niet meer dan 10cm langer is dan ik (ben zelf 1.88); dan zou ik het verschil wel heel groot vinden ja.
Maar alles tussen 1.60-1.95 is prima en het maakt mij dan weinig uit of ze hakken draagt of niet.
Dus 1.82 en 1.67? Zou me weinig uitmaken qua lengtequote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef xxCharlotte het volgende:
aha, ja ik snap best dat jullie geen vriendin willen die (veel) langer is dan jullie zijn, maar de meeste mannen in NL zijn tegenwoordig toch wel boven de 1.80 of niet?
laat ik eens deze kwestie voorleggen:
je bent in een kroeg, en daar zie je een meisje/vrouw van ongeveer mijn lengte, en een vriendin daarvan bijvoorbeeld is zo'n 15 cm kleiner. tot wie zullen jullie je dan eerder aangetrokken voelen?
(laten we stellen dat ze allebei niet bepaald lelijk of dik zijn.)
Boven de 2 meter is ook wel echt heel erg huge. Hier loopt er 1 rond die iets kleiner is dan ik maar met hakken vaak even lang al dan niet een stukje langer maar daar wen je vanzelf wel aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen van meer dan 2 meter echt engIk ben zelf 1.95 en toen ik naast een vrouw stond die 10 cm langer was dan ik maakte ik dat ik weg kwam
Op een of andere manier ben ik het toch niet gewend dat mensen(/vrouwen) langer zijn dan ik, dus eng
De gemiddelde lengte zit nu inderdaad wel net boven de 1.80 maar dat betekend dat de helft van de mannen dus nog wel onder de 1.80 is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef xxCharlotte het volgende:
aha, ja ik snap best dat jullie geen vriendin willen die (veel) langer is dan jullie zijn, maar de meeste mannen in NL zijn tegenwoordig toch wel boven de 1.80 of niet?
laat ik eens deze kwestie voorleggen:
je bent in een kroeg, en daar zie je een meisje/vrouw van ongeveer mijn lengte, en een vriendin daarvan bijvoorbeeld is zo'n 15 cm kleiner. tot wie zullen jullie je dan eerder aangetrokken voelen?
(laten we stellen dat ze allebei niet bepaald lelijk of dik zijn.)
Deze obsessie snap ik dus echt nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:00 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
Zei daar iemand BENEN ???
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
EDIT: Lange benen dan, mooi staat natuurlijk niet gelijk aan langquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze obsessie snap ik dus echt niet
Zou jij die benen dan niet willen insmeren met honing en chocoladesaus en er danquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
Zou jij die benen dan niet willen insmeren met honing en chocoladesaus en er dan
urenlang aan sabbelen??
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
Zou jij die benen dan niet willen insmeren met honing en chocoladesaus en er dan
urenlang aan sabbelen??
kanker, gast.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
urenlang aan sabbelen??
I know I would!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
urenlang aan sabbelen??
Sommige mensen kunnen zien of vrouwen mooie benen hebben, zelfs als ze er voor mij als exacte kopie uitzien. Gaaf hèquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar benen kunnen mij echt geen zak boeien. Zolang het maar geen cellulitis klompen of melkbussen zijn, vind ik alles prima.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zien of vrouwen mooie benen hebben, zelfs als ze er voor mij als exacte kopie uitzien. Gaaf hè
Samequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar benen kunnen mij echt geen zak boeien. Zolang het maar geen cellulitis klompen of melkbussen zijn, vind ik alles prima.
Zolang je maar leuk bent, maakt het mij echt geen drol uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef xxCharlotte het volgende:
maar vinden jullie het dan niet vervelend als een meisje even lang is als jij of nét iets kleiner? ik heb altijd het gevoel dat jongens liever een vriendin hebben die stukken kleiner is, althans dat merk ik nogal als ik over straat loop, of op het terras zit mensen te kijken
PM eens een pic, dat praat echt stukken makkelijker, weet je waar je over praat. Ik heb er echt wel kijk op!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef xxCharlotte het volgende:
maar vinden jullie het dan niet vervelend als een meisje even lang is als jij of nét iets kleiner? ik heb altijd het gevoel dat jongens liever een vriendin hebben die stukken kleiner is, althans dat merk ik nogal als ik over straat loop, of op het terras zit mensen te kijken
1.82 is niveau dwerg, maak je geen zorgen/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef xxCharlotte het volgende:
o? en hoe lang ben jij dan wel niet? ;pquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
1.82 is niveau dwerg, maak je geen zorgen/
Mijn huidige vriendin is maar nét iets kleiner, een centimeter of 2. Niets mis mee of raars aan, me dunktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef xxCharlotte het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
PM eens een pic, dat praat echt stukken makkelijker, weet je waar je over praat. Ik heb er echt wel kijk op!
Zeg een kop groterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:39 schreef xxCharlotte het volgende:
[..]
o? en hoe lang ben jij dan wel niet? ;p
Jij bent 12 of wat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:19 schreef FenderBaas het volgende:
ik vind 1.82 wel echt de max, de man hoort sowieso wel een halve kop groter te zijn:p. Ik ben 1.92 btw maar wtf al die vrouwens worden steeds langer?? freaky
Goede kick.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef xxCharlotte het volgende:
oké, de meesten van jullie vinden het dus niet zo erg. bedankt voor jullie mening (:
Als ik omhoog zou moeten kijken zou ik ook iets hebben van nee bedankt maar 5-10cm langer kan nog wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:10 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Kleinere meisjes vind ik mooier..
Vind het maar niets als ik steeds omhoog zou moeten kijken.
Echt heel erg is het natuurlijk niet, als de vroue van mijn leven iets langer is, so be it. Maar mijn voorkeur gaat naar iets kleiner.
Zekerquote:Op maandag 28 juni 2010 14:07 schreef Fems het volgende:
meisje. Maak je niet druk! Het komt goed! Er zijn genoeg meiden die even lang of zelfs langer zijn dan dat jij bent. Waarom zou iemand van >180 er uit zien als een manwijf?![]()
En ook jongens vinden meiden van langer dan 180 nog wel leuk hoor!
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:53 schreef svefn het volgende:
Niets mis met lang, maar hou persoonlijk van wat kleiner
Het spijt me zeer, maar dit vind ik toch echt niet zo heel aangenaam om naar te kijken hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef rubje het volgende:
[..]
lang = [ afbeelding ] = veel aandacht van mannen als je ouder bent en middelpunt en envy vd andere meiden.
Maar dat komt niet door dr lengte, maar meer door dr uuhm lichaamssamenstellingquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar dit vind ik toch echt niet zo heel aangenaam om naar te kijken hoor.
Inderdaad, ze is wel heeel mager.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat komt niet door dr lengte, maar meer door dr uuhm lichaamssamenstelling
Ik vind het wel wat hebben!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is wel heeel mager.
Alsof lang zijn gelijk staat aan model zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef soccergirl-15- het volgende:
pff, ik wou dat ik zo groot was.
ik ben 1,57 en kan dus geen model worden, wat ik echt supergraag zou willen...
maargoed, klein zijn heeft natuurlijk ook z'n voordelen, dus ik mag eigenlijk niet klagen
ja. je moet minimaal 1.72 zijn voor model, vaak nog veel langer, 1.79/1.80 is ideaal..quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:47 schreef Superlam het volgende:
[..]
Alsof lang zijn gelijk staat aan model zijn.
Ajoh, op hyves kan iedereen model zijn, dus kop op!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:58 schreef xxCharlotte het volgende:
[..]
ja. je moet minimaal 1.72 zijn voor model, vaak nog veel langer, 1.79/1.80 is ideaal..
tenzij je zo veel geluk hebt als die Eva Longoria, die ook 1.57 is.
maar zij is gewoon een super knappe vrouw.
Helaas is iedereen dat tegenwoordig dus ook ...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajoh, op hyves kan iedereen model zijn, dus kop op!
dat komt vast omdat eva ook bekent is;)quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:58 schreef xxCharlotte het volgende:
[..]
ja. je moet minimaal 1.72 zijn voor model, vaak nog veel langer, 1.79/1.80 is ideaal..
tenzij je zo veel geluk hebt als die Eva Longoria, die ook 1.57 is.
maar zij is gewoon een super knappe vrouw.
Hoofdletters. Interpunctie. Degelijke emoticons. Bekend met een d.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:21 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
dat komt vast omdat eva ook bekent is;)
er zijn mooiere vrouwen van 1.57,
en ja hoe bekender hoe meer de magnums worden verkocht he:P
Maar je hebt dus wel iets tegen kleine jongens, want daar heb je het niet over.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:24 schreef Elkouw het volgende:
Ik heb meisjes gezien die langer waren dan hun vriend. Ik vind dat een gek gezichtNiks tegen langs meisjes maar het ziet er 'anders' uit.
Kleinere jongens vind ik inderdaad niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel iets tegen kleine jongens, want daar heb je het niet over.
[ afbeelding ]
wat is dat nou weer voor iets raars?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:26 schreef KimKillsYou het volgende:
ze zeggen ook dat grote schoenen meestal niet goed passen bij mensen met kleinere voeten..
ik merk t , hoe lnger je bent hoe beter je bent voor de mode -.-quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:47 schreef KimKillsYou het volgende:
[..]
weekveel, ik wilde gewoon iets nutteloos posten na de post boven mij..
pics xD?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:05 schreef Chickaa. het volgende:
ik ben 14 en ben 1.73 ben ook langer als vriendinnenn
Doe ook maar niet, die foto's krijg je nooit meer van het web.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef Chickaa. het volgende:
eeeeh..
kben niet zo heel slimXD
k weet niet hoe je foto moet zetten hierr:p
Ik ben 1.90 en draag lekker gewoon hakken als ik daar zin in heb, hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben 178 cm en ik heb nooit problemen gehad met mijn lengte, alleen misschien dat mijn broeken lengtemaat 36 moeten zijn. Ik ken wel een meisje van 185 cm, maar dat weerhoudt haar nergens van, nouja, hakken dragen zit er niet in. Wat een gemis.
Hoezo kloppen de verhoudingen niet meer bij een langere lengte?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef Rookert het volgende:
Rond de 1.80 vind ik wel het maximale voor mij, ben zelf 1.92 en langer vind ik gewoon niet meer aantrekkelijkVaak kloppen de verhoudingen ook niet meer bij die lengtes en dat helpt ook niet echt, hoewel er zeker uitzonderingen zijn
Ik vind mensen van 1,73 maar kleinquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Chickaloka het volgende:
Ik ben 1,73 en ik voel me ook vrij lang hoor. ik trek nooit pumps aan want ik kom overal boven uit (heb namelijk echt kleine vriendinnen). Maar als je 1,80 ofzowiets maakt toch eigelijk helemaal niet uit ze moeten je gewoon nemen zoals je bent en anders zijn ze je niet waard joh
zolang ze er leuk uitzien... nooit problemen mee gehadquote:Op zondag 30 mei 2010 12:59 schreef xxCharlotte het volgende:
hee ik vroeg me af wat jongens nou eigenlijk van (iets) langere meisjes/vrouwen vinden.
ik zelf ben namelijk bijna 16 jaar en 1.82 meter en hopelijk uitgegroeid.
probeer a.u.b. nu geen groot, eng en dik manwijf voor je te zien, want ik ben voor de duidelijkheid niet lelijk, gewoon een normaal ''meisje-meisje'' die nog op vwo zit.
maar hebben jullie hier echt problemen mee? want naar mijn waarnemingen zitten de meeste jongens hier in NL toch wel boven de 1.80 (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen).
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef LevanteUD het volgende:
Ben ik echt te laat voor de foto, of bestaat er nog een kansje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |