dawg!!quote:
Tis goed voor de plantjesquote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef heavenstar het volgende:
Wel lekker alleen jammer dat het zo slecht weer is in NL.....
vanochtend vertrok ik uit Frankrijk met temp. rond de 30....quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef heavenstar het volgende:
[..]
vanochtend vertrok ik uit Frankrijk met temp. rond de 30....![]()
redelijk? Het is gewoon echt lekker!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]Maar daar is 30 graden tenminste nog redelijk te overleven
.
quote:
thx. Het zijn allemaal zorgen in mn kop die zo ook zn lichamelijke klachten achterlaten... Ik ga ook maar richting bed. Morgen weer school. Kan net zo goed thuis blijven. Erg nuttig maak ik me toch nietquote:
Babequote:Op zondag 30 mei 2010 22:57 schreef Yuki het volgende:
nog ff doorbijten meis....quote:Op zondag 30 mei 2010 22:57 schreef Yuki het volgende:
Verschrikkelijk: somber, hopeloos, verdrietig, boos, stom...
Zou er heel veel voor over hebben om een maand te slapen, en dat alles opgelost is als ik wakker word op 30 juni. Helaas is het niet zo simpel
Oh, en ik schijn bijna jarig te zijn.
doet me even aan iets denken.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:23 schreef Myraela het volgende:
Gespannen. Zenuwachtig zonder reden. Alsof ik aan het afkicken ben van een verslaving en verlang naar mijn drugs.
Uhm jaquote:Op maandag 31 mei 2010 00:23 schreef Myraela het volgende:
Gespannen. Zenuwachtig zonder reden. Alsof ik aan het afkicken ben van een verslaving en verlang naar mijn drugs.
Holy f*ck da' s idd lekker thuis komen zegquote:Op maandag 31 mei 2010 07:18 schreef heavenstar het volgende:
Wakker worden en er achter komen dat er een waterleiding is gesprongen in de muur........alles nat en in de keuken drijft het....pppff....welkom thuis....
![]()
Datquote:Op maandag 31 mei 2010 07:46 schreef LovelyLady het volgende:
moe, maar ik heb me nog nooit zo goed gevoeld
Dawgje weer in NL??quote:Op maandag 31 mei 2010 00:30 schreef dawg het volgende:
[..]
doet me even aan iets denken.
ot: relax, geen zin om te gaan maffen, dus dat doe ik ook nog niet.
Mooi dat je je goed voelt maar overdrijven is ook een vak hey!quote:Op maandag 31 mei 2010 07:46 schreef LovelyLady het volgende:moe, maar ik heb me nog nooit zo goed gevoeld
me too, verder verveeld en pissedquote:Op maandag 31 mei 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
Verscheurd door verschillende emoties.
Slinger heen en weer, wat een chaos.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik wil dit domme topic uit m'n actieve topic lijst!
Nope. Jij post in dit topic wat er voor zorgt dat je 'm weer zietquote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ja...ik heb er ooit een keer in gereageerd en vervolgens zit ik vast aan een topic waar een select groepje mensen van het forum elkaar continu gaan vertellen hoe ze zich voelen....
En jullie zitten al op nummer 604 dus dat houdt in dat ik waarschijnlijk vanaf nu altijd als ik op fok kijk dit topic bovenaan m'n lijst zie staan. (aangezien het nog al een actief topic is)
Zeik niet, over 200 posts is dit topic vol en ben je er weer vanaf.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ja...ik heb er ooit een keer in gereageerd en vervolgens zit ik vast aan een topic waar een select groepje mensen van het forum elkaar continu gaan vertellen hoe ze zich voelen....
En jullie zitten al op nummer 604 dus dat houdt in dat ik waarschijnlijk vanaf nu altijd als ik op fok kijk dit topic bovenaan m'n lijst zie staan. (aangezien het nog al een actief topic is)
Dat is wel zo. Ik moet gewoon elke keer het nieuwe topic opzoekenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Nee dat is dus niet zo...want ik had nog niet in dit nieuwe topic gepost en toch was hij gekoppeld aan het vorige topic en bleef hij in m'n lijst staan!
(Anders was het idd een domme klacht )
let me guess, je voelt je gefrustreerd?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
HOUWOP!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
let me guess, je voelt je gefrustreerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef heavenstar het volgende:
Er achter komen dat je maanden lang bedrogen bent geweest sucks....vooral van iemand waarvan ik het dus niet verwachtte en gewoon blijven liegen....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kom ik nooit van die koekjes afquote:
Ik dacht dat de koek al op wasquote:Op maandag 31 mei 2010 17:21 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Zo kom ik nooit van die koekjes af
OT: bijna naar huis, dus wel aardig
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Thrackan het volgende:
OT: de koek is op voor vandaag, alleen de dag nog niet.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik aan het begin van een stijgende lijn zit!![]()
![]()
![]()
En ook geil trouwensMn libido is weer terug, jeeeeeej
![]()
![]()
Ja!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]haha stijgende lijn! Sounds good!
Gehe good for you!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja!En ik heb een hekel aan parabolen, dus ik was van plan lekker door te stijgen
Weer ontmaskerdquote:
vakantie een optie..?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:08 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Lichamelijk en geestelijk moe..zeg maar uitgeput
Graagquote:
ik zeg: DOEN!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:16 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Graagen dan een maand of 6 naar een warm land
![]()
![]()
![]()
Ja duhuhquote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:18 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik zeg: DOEN!...op 1 voorwaarde: heaven wilt mee...
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
zenuwachtig
Dies dood. Dus weinig kont/kut!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:18 schreef laforest het volgende:
Zo geil dat ik sugar lee hooper nog wel zou kunnen fistfucken!
Af en toe... begin ik echt te twijfelen aan jouw geestelijke gezondheid.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:18 schreef laforest het volgende:
Zo geil dat ik sugar lee hooper nog wel zou kunnen fistfucken!
Wat jij vindt of denkt boeit me verder geen reet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Af en toe... begin ik echt te twijfelen aan jouw geestelijke gezondheid.
Ontopic: alles geregeld wat geregeld moest worden. Nu kwestie van opsturen en afwachten. Heel spannend allemaal dus. Nerveuuss![]()
Dat is meestal met mentaal geretardeerdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat jij vindt of denkt boeit me verder geen reet.
OT:
Happy
Checkt FoBo, ughquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat is meestal met mentaal geretardeerden
En ik als 11 juni achter de rug is..............quote:
Woohoooquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
bij![]()
zin in de leuke dingen die op de planning staan
![]()
Geneukt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef Sistyria het volgende:
gelukkig..... Voor het eerst sinds een hele lange tijd....
Hehe nee, dan zitten mijn deadlines er op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Want dan begin het WK?
OT:
Hooikoortsverder alles goed
Pics!quote:
Donderdag ga ik nog meer halen, dan wellicht pics.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:56 schreef Yuki het volgende:
Beetje jammer dit...
Wilde nacht gehad?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Gesloopt..
Maar wat ik doe dat ik zo gesloopt ben? *shrug*
dat. Al weet ik dat ik weer es teleurgesteld wordquote:
ben blij voor je!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef Sistyria het volgende:
gelukkig..... Voor het eerst sinds een hele lange tijd....
[ Bericht 5% gewijzigd door Alexxxxx op 02-06-2010 17:58:18 ]
Beterschapquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:02 schreef Yuki het volgende:
Kutverkeerd knopje ingedrukt op m'n telefoon, ineens een smsje voor me wat ik nu echt NIET moet lezen.
Bah
been there... Kan echt woedend worden dan. :Squote:
kon ik dat maar eens ,echt eens schreeuwen, schelden , met dingen gooien,maar nee zit er niet in, helaasquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
been there... Kan echt woedend worden dan. :S
oow dan valt dat opfokken nog wel meequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef candygirl het volgende:
[..]
kon ik dat maar eens ,echt eens schreeuwen, schelden , met dingen gooien,maar nee zit er niet in, helaas
lieve en leuke vrienden om me heen hebben....quote:
Muziekje op, lekker naar het zonnetje buiten kijken en wegdromen tot je op school bentquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:34 schreef Miam het volgende:
ik heb zo geen zin om zometeen ruim een uur in de bus te moeten zitten om een papiertje in te leveren op school om vervolgens weer de bus naar huis te nemen.insane...
wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:01 schreef Yuki het volgende:
Pislink en diep teleurgesteld
Ongelofelijk...
Houd dat gevoel vast.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Crutch het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat het vrijdag is.
Beter niet, beetje lullig als je morgen niet naar je werk gaat omdat je denkt dat het zaterdag isquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beter niet, beetje lullig als je morgen niet naar je werk gaat omdat je denkt dat het zaterdag is
Ik ben eigen baas.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beter niet, beetje lullig als je morgen niet naar je werk gaat omdat je denkt dat het zaterdag is
Sort ofquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:27 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Inderdaad..
Pislink-heid verminderd?.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
Van dit weer wordt je toch wel vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |