dawg!!quote:
Tis goed voor de plantjesquote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef heavenstar het volgende:
Wel lekker alleen jammer dat het zo slecht weer is in NL.....
vanochtend vertrok ik uit Frankrijk met temp. rond de 30....quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef heavenstar het volgende:
[..]
vanochtend vertrok ik uit Frankrijk met temp. rond de 30....![]()
redelijk? Het is gewoon echt lekker!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]Maar daar is 30 graden tenminste nog redelijk te overleven
.
quote:
thx. Het zijn allemaal zorgen in mn kop die zo ook zn lichamelijke klachten achterlaten... Ik ga ook maar richting bed. Morgen weer school. Kan net zo goed thuis blijven. Erg nuttig maak ik me toch nietquote:
Babequote:Op zondag 30 mei 2010 22:57 schreef Yuki het volgende:
nog ff doorbijten meis....quote:Op zondag 30 mei 2010 22:57 schreef Yuki het volgende:
Verschrikkelijk: somber, hopeloos, verdrietig, boos, stom...
Zou er heel veel voor over hebben om een maand te slapen, en dat alles opgelost is als ik wakker word op 30 juni. Helaas is het niet zo simpel
Oh, en ik schijn bijna jarig te zijn.
doet me even aan iets denken.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:23 schreef Myraela het volgende:
Gespannen. Zenuwachtig zonder reden. Alsof ik aan het afkicken ben van een verslaving en verlang naar mijn drugs.
Uhm jaquote:Op maandag 31 mei 2010 00:23 schreef Myraela het volgende:
Gespannen. Zenuwachtig zonder reden. Alsof ik aan het afkicken ben van een verslaving en verlang naar mijn drugs.
Holy f*ck da' s idd lekker thuis komen zegquote:Op maandag 31 mei 2010 07:18 schreef heavenstar het volgende:
Wakker worden en er achter komen dat er een waterleiding is gesprongen in de muur........alles nat en in de keuken drijft het....pppff....welkom thuis....
![]()
Datquote:Op maandag 31 mei 2010 07:46 schreef LovelyLady het volgende:
moe, maar ik heb me nog nooit zo goed gevoeld
Dawgje weer in NL??quote:Op maandag 31 mei 2010 00:30 schreef dawg het volgende:
[..]
doet me even aan iets denken.
ot: relax, geen zin om te gaan maffen, dus dat doe ik ook nog niet.
Mooi dat je je goed voelt maar overdrijven is ook een vak hey!quote:Op maandag 31 mei 2010 07:46 schreef LovelyLady het volgende:moe, maar ik heb me nog nooit zo goed gevoeld
me too, verder verveeld en pissedquote:Op maandag 31 mei 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
Verscheurd door verschillende emoties.
Slinger heen en weer, wat een chaos.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik wil dit domme topic uit m'n actieve topic lijst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |