Een malteesje kun je het niet meer noemen nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:54 schreef Cee het volgende:
woei maltees!
Helemaal eens, dat ongelooflijk flauwe gefluit daar in de zaal...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Rusland
Je moet er van houden maar ik kon het wel waarderen. Geen topper maar wel een lekker nummer.
Vandaar BBCquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:53 schreef Cee het volgende:
Al die have-never-beens die vertellen over hun deelname in voorgaande jaren, niemand die het zich herinnert joh.
quote:
Dat zal wel, maar dan hoeven wij het toch niet automatisch allemaal tof te vinden?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ZOVEEL vriendjes en buurlanden heeft Duitsland toch niet. Dan zal het op de een of andere manier toch wel goed vallen in Europa... Beetje net als X-Factor, ook al is de zang niet perfect slaat het totaalplaatje toch aan?
Lekker ding trouwens van Malta![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:55 schreef Cee het volgende:
Geen punten voor de UK van Malta.surprise.
"Thanks for nothing Malta, hideous frock."
quote:
Nee ik ook nietquote:
Nee dat bedoel ik ook nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar dan hoeven wij het toch niet automatisch allemaal tof te vinden?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mogen zij eurovisie hebben. Worden wij wereldkampioen voetbal..
Ja, leuk.quote:
Turkije staat vierde, dat falen valt wel meequote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook nietIk vond ook bv. Turkije beter, of Cyprus. Maar die falen hard
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:56 schreef groenen het volgende:
Gaat Sylvie het volgend jaar presenteren?
Ik bedoelde ook Cyprusquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Turkije staat vierde, dat falen valt wel mee
*zet Dream on van Aerosmith op....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mogen zij eurovisie hebben. Worden wij wereldkampioen voetbal..
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
Vorig jaar was de winnaar meer dan terescht.
Dit jaar helaas niet.
Toch te weinig bikini's meegenomen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:58 schreef Karina het volgende:
Frankrijk staat helemaal niet zo hoog, die had ik toch wel hoger ingeschat.
Dat zijn nog altijd 3 teveel!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:58 schreef Thas het volgende:
De 1e plaats is niet boeiend meer;
komt Belarus nog boven de 3 punten?
En teveel negers.quote:
ja veel hoger zels, was gewoon een lekker nummerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:58 schreef Karina het volgende:
Frankrijk staat helemaal niet zo hoog, die had ik toch wel hoger ingeschat.
FAIL!quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:58 schreef El_jefe07 het volgende:
Voorspelling: 12 van WitRusland naar Rusland?
Doeiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:59 schreef gomi het volgende:
ik nok er hier mee. laters allemaal
en topt f1 kally
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:59 schreef gomi het volgende:
ik nok er hier mee. laters allemaal
en topt f1 kally
Een erg goedkope.quote:
Net als Yolanthequote:
'quote:Op zondag 30 mei 2010 00:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom hebben ze in Oslo zo een hekel aan de Russen?
Er zullen vast ook nog een paar Russen zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
12 voor Rusland....
Ik zal wel de enige zijn maar dat nummer ga ik nog heeeeel vaak draaien
Continue kutnummers blijven sturen?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:01 schreef marcodej het volgende:
De tijd van de circusacts is over, het is weer tijd voor de leuke liedjes. Nederland weet wat ze te doen staat.
That!!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
'
Niet speciaal ee hekel aan Russen, maar wel aan de vriendjepolitiek
zwaar onterecht zelfs....quote:Op zondag 30 mei 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
Nou, gefeliciteerd Lena!
Ook al vind ik het niet terecht
Maar waarom dan alleen boe-roepen als Rusland punten krijgtquote:Op zondag 30 mei 2010 00:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
'
gewoon eerlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:01 schreef Loveless85 het volgende:
Handig gestemd van Belgie, hun achtervolgers gelijk weer dichterbij
#33 ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:01 schreef ChatGirl het volgende:
'The dice are thrown'. Leuke woordspelling.
Next is Yolanthe toch?
Nee, ze werden ook tijdens eerdere optreden uitgeboetquote:Op zondag 30 mei 2010 00:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
'
Alsof je de finale van het WK verliest met 0-5 en toch als winnaar wordt uitgeroepen. Dit was niveau 1e ronde Idolsquote:Op zondag 30 mei 2010 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Aldie huilies hier opeens. Alsof Duitsland ZO vreselijk is. En jaren gezeik omdat oostbloklanden altijd zo hoog scoren, is het eens anders, dan is het opeens belangrijk dat het geen perfecte uitvoering was
.
kusje kusjequote:
nee hoor, volgende week is Belgie een provincie van onsquote:Op zondag 30 mei 2010 00:03 schreef G.R.S. het volgende:
WTF; BELGIE VERKLAART DE OORLOG AAN NEDERLAND![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:03 schreef G.R.S. het volgende:
WTF; BELGIE VERKLAART DE OORLOG AAN NEDERLAND![]()
Ze zien 2 m en een paar tieten en de NL'ers en vakjury zijn verkocht.quote:
Het was gewoon leuk en gek en een leuk nummer.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:03 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Alsof je de finale van het WK verliest met 0-5 en toch als winnaar wordt uitgeroepen. Dit was niveau 1e ronde IdolsZo eentje die haar geschifte moeder meeneemt
Duitse commentator maakt er ook een opmerking over, dat daar veel mensen naar kjken.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:03 schreef Karina het volgende:
WAAROM eigenlijk Jolanthe? Wat is zij dan wel? OMG X-factor opmerking
Jaap :')quote:Op zondag 30 mei 2010 00:03 schreef marcodej het volgende:
X FactorAlsof ze daar weten dat de Nederlandse X Factor finale tegelijk valt.
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:04 schreef Thas het volgende:
Iedereen die "Huh, Armenië" zegt kijkt volgens mij nooit ESC.
In Nederland zitten achterlijk veel mensen die elk jaar stemmen op Armenië.
oja?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, volgende week is Belgie een provincie van ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |