Ik hoop met je mee, maar ik geloof niet dat Lena nog ingehaald wordtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet er nog wel wat gebeuren
Sorry ik vond DUitsland echt niet de beste. Belgie was veel beteren nog een stuk of 20 landen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet er nog wel wat gebeuren
Sorry ik vond DUitsland echt niet de beste. Belgie was veel beteren nog een stuk of 20 landen.
Beste resultaat van België.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
Nou, het is wel duidelijk he?
Maar Tom 2eDat is toch al geweldig!
Bij Jan Smit vond ik haar nog sympathiek. Nu is het een hoer. ZE HEEFT ALLE SPULLEN MEEGENOMEN!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen die haar wel leuk vinden, dat vraag ik me af? Nou ja, op die boskabouter Wesley dan?
Volgens mij maar weinig mensen heb ik zo het idee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen die haar wel leuk vinden, dat vraag ik me af? Nou ja, op die boskabouter Wesley dan?
wij geven hun 10, belgie krijgt 12quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
Straks geeft NL ook 12 punten aan Duitsland
Gewoon dreigen met een inval.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij maar weinig mensen heb ik zo het idee.
En hoeveel landen heeft Duitsland omgekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |