Het is toch te walgelijk eigenlijk dat het steeds op je buurlanden aankomt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:42 schreef alors het volgende:
Zuur voor Belgie dat ze zo weinig buurlanden hebben.
Ik denk echt dat die periode van totale kermis dat het songfestival was geworden, nu toch wel een beetje is afgesloten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
Duitsland op 1 had ik toch echt niet verwacht.
Maar die Tom Dice heeft sowieso een topavond denk ik, nu hij als vierde staat
Pas als 33stequote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:42 schreef MrMiguel het volgende:
Ik zap net in; heeft NL (yolanthe) al punten door gegeven?
Nop, ze staat nog in de parkeergarage.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:42 schreef MrMiguel het volgende:
Nee, die is als een van de laatste (33e ofzo) las ik net hier.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:42 schreef MrMiguel het volgende:
Ja, Duitsland, Nederland, Belgie moeten nog.quote:
Daarom moeten ze dit afschaffen, doe het maar anders.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch te walgelijk eigenlijk dat het steeds op je buurlanden aankomt.
Doet Zwitserland nog meequote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch te walgelijk eigenlijk dat het steeds op je buurlanden aankomt.
Ik zou d'r doenquote:
Dat is wel een goede! Maar dat houdt je toch niet geheimquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:43 schreef D. het volgende:
Misschien moeten ze van tevoren niet bekend maken uit welke landen de artiesten komen
haha.. belgie gaat het halen hoor, ben alleen bang dat duitsland geen punten van nederland krijgt.. dan zouden ze teleurgesteld zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:43 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Nop, ze staat nog in de parkeergarage.
Leef je uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |