Zo idd..quote:
Dan mag ie dadelijk nog een keerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:47 schreef Dirkh het volgende:
Kan iemand met een bomgordel het podium oprennen?
Welnee man , nu heb ik de hele week al lolquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Het niveau mag misschien ietwat hoger liggen, het zal pas echt weer ergens op gaan lijken als we de voorzichtige trend van de jury-terugkeer doorzetten. Na ruim 10 jaar kunnen we toch wel vaststellen dat televoting een van de slechtste experimenten ooit is.
Daarnaast moet het festival terug naar EEN avond. Niet alleen omdat je dan niet meer afhankelijk bent van slechts de helft van Europa om ook maar in de finale te komen (waaronder ook relatief veel Oostblok landen die dan in je poule zitten) maar omdat dat ook eer betuigt aan het oorspronkelijke idee van Eurovision. EEN Europa komt samen op EEN avond.
Marcel Bezençon draait zich om in zijn graf.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:47 schreef Dirkh het volgende:
Kan iemand met een bomgordel het podium oprennen?
Ook alleen maar zodat we gaan stemmen, net als Engeland die zo dol op ons was toch... uh-huhquote:
Hij zag er nog steeds lekker uit.quote:
Ik denk dat ze te ver hebben ingesnedenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:47 schreef Desmonkey het volgende:
Ik denk dat ie besneden is.
quote:
Denk het niet.quote:
Ach ik ben blij dat hij het zegt, kunnen we gelijk de rest van zijn commentaar op de juiste waarde schatten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
Cornald, echt, hou toch je muil met je 'mooiste ballad'.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef Mylene het volgende:
Dit deuntje komt beken voor.
Puf Daddy ofzo?
Iddquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef Mylene het volgende:
Dit deuntje komt beken voor.
Puf Daddy ofzo?
Dat snap ik, maar daar heb je X-Factor voor. En Idols. En Dancing With The Stars.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:47 schreef Bep het volgende:
[..]
Welnee man , nu heb ik de hele week al lol
ik moet lachenquote:
ja ik baal dar Zweden eruit is.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:49 schreef Xummon het volgende:
belle en het beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |