quote:
Voor Romy niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is voor bijna iedereen een rot nummer hoor
Daar snap ik dus ook helemaal niets van, net als dat Beegees nummer, sloeg ook nergens op bij hem, hij is Gerard Joling niet.quote:
538 vindt Kelvin ook slecht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
Waarom een hoog nummer uitkiezen, why?
RTL , 538, tja, niet verrassend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:55 schreef dronkeykong het volgende:
Het zal eens niet van 538zijn.
Grafmuziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wilde rocken, de rockchick.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Wijn Wijn Wijn Wijn!!
Kelvin wil alles laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Wijn Wijn Wijn Wijn!!
PatriQueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wijn Wijn Wijn Wijn!!
KittykatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wijn Wijn Wijn Wijn!!
Ik heb rose, nog een hele fles in de ijskast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn heldenquote:
quote:
quote:
GMTAquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
ik haaaaaaaaaaaat 538, maar dat nummer van Kelvin was echt leuk
Het is 538, hun hele mp3lijst van in totaal een uur bestaat uit kutnummers.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:58 schreef Marlalala het volgende:
Ohhh nee wat een pokkeliedjes!
ik ken t ook nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:59 schreef D. het volgende:
dit nummer ken ik niet
Zal ook wel kindermuziek zijn, net als het vorige nummer
Je wil het vast niet kennenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:59 schreef D. het volgende:
dit nummer ken ik niet
Zal ook wel kindermuziek zijn, net als het vorige nummer
whehequote:
Ik luister alleen naar Edwin Evers, verder niet, maar dit nummer ken ik wel, waarschijnlijk uit het Edwin Evers uurtje dus.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht dat het een beetje vlot was, maar dat is het eigenlijk niet. En Maaike zingt vals zeg.
ze praten te veelquote:
Dat niet, maar niet denderend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef chufi het volgende:
Slecht maar slechter dan zo net ?
Het is ook een ellende nummerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het niet over de uitvoering, maar het nummer op zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |