Laat ook maar, ik ga mijn tijd niet aan een domkop als jou verspillen. Succes verder met je leventje, broekventje.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:30 schreef psv01 het volgende:
[..]
die andere punten zijn hier toch niet van toepassing
Laat maar Lightning, hij is gewoon dom. Geen tijd maar aan zulke domme broekventjes van 12 besteden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:31 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Oefenen kán inderdaad overdag, zo slim ben je dan wel weer.
Maar oefenen MOET ook 's nachts en in schemering. Ben je daar slim genoeg voor, om dat te snappen?
Idd, men kan dat in NL gewoon bestellen. Het is verboden, maar er is toch aan te komen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:33 schreef Lolque het volgende:
Pennetjes zijn ook veel te makkelijk te krijgen.
200mw heb je al voor 50 dollar in je brievenbus.
Dan praten we over een pennetje met 40x de kracht van de legale laser waarvan die kaart gemaakt was.
Mwa, vindt je dat niet een beetje overdreven?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gewoon het gevang in ivm poging tot doodslag.
Het verblinden van piloten in een helikopter met tig liter brandstof boven een woonwijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:39 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Mwa, vindt je dat niet een beetje overdreven?
Vanaf een viaduct een baksteen op een auto gooien is toch ook poging tot doodslag?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:39 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon een onhandige bouwvakker.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:41 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Vanaf een viaduct een baksteen op een auto gooien is toch ook poging tot doodslag?
Nee, dat vind ik eigenlijk niet nee. Zie bv bovenstaande redenen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:39 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Yep, net als een gewone schijnwerper, de straal word naarmate de afstand groter word ook groter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:42 schreef 9611Niels het volgende:
Maar als ik het goed begrijp verbreedt die straal zo erg dat het in de cockpit geen puntje meer is, maar een fel licht?
Leg eens uit waarom jij dat zo dom vindt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef twoarmedman het volgende:
Poging tot doodslag, zijn jullie echt zo dom?
Ik meen tijdens oefening boven de 300 meter, maar zeker weten doe ik dat niet. En zo ver shijnt een schijnwerper niet, maar laserpennen met een groot vermogen wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef 9611Niels het volgende:
En op hoeveel meter hoogte vliegen die helikopters eigenlijk?
Van 0 tot 3000.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef 9611Niels het volgende:
En op hoeveel meter hoogte vliegen die helikopters eigenlijk?
Mama mia, volgens mij ben jij echt domquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef twoarmedman het volgende:
Poging tot doodslag, zijn jullie echt zo dom?
In daartoe aangewezen laagvlieggebieden is er geen hoogterestrictie, dus tot op de grond, in de rest van Nederland is de minimumhoogte 150ft, wat overeenkomt met ongeveer 46 meter, tenzij je in de buurt bent van mensenmassa's en/of aaneengesloten bebouwing, dan is de minimumhoogte 700ft, wat overeenkomt met 213 meter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik meen tijdens oefening boven de 300 meter, maar zeker weten doe ik dat niet. En zo ver shijnt een schijnwerper niet, maar laserpennen met een groot vermogen wel.
Als je VMBO doet ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:50 schreef twoarmedman het volgende:
Ik zie dat de militairtjes al weer flink vertegenwoordigd zijn in dit topic.
Je kan hier geen poging tot doodslag pleiten om je je niet redelijkerwijs kan verwachten dat dit doden tot gevolg zal hebben.
QFTquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef Repeat het volgende:
Wat een gezeur. Alsof zo'n ding meteen uit de lucht valt als je even niks ziet. Lijkt me juist een goeie training dit.
Ha dankquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:48 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
In daartoe aangewezen laagvlieggebieden is er geen hoogterestrictie, dus tot op de grond, in de rest van Nederland is de minimumhoogte 150ft, wat overeenkomt met ongeveer 46 meter, tenzij je in de buurt bent van mensenmassa's en/of aaneengesloten bebouwing, dan is de minimumhoogte 700ft, wat overeenkomt met 213 meter.
als je even de controle verlieft over een helikopter is het lastig om te herstellenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef Repeat het volgende:
Wat een gezeur. Alsof zo'n ding meteen uit de lucht valt als je even niks ziet. Lijkt me juist een goeie training dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |