quote:De winnaars zijn bekend!
Onderstaande partijen passen het beste bij jouw beeld van de maatschappij. Ze liggen het dichtst bij je op het gebied van ideologie en politieke stijl. Wil je je verder verdiepen in hun standpunten over actuele politieke kwesties dan kun je hieronder op de link van je keuze klikken. Tot slot verwijzen we je graag door naar twee andere stemwijzers.
1) PVDA: programma, standpunten, kandidaten
2) GL: programma, standpunten, kandidaten
2) PVDD: programma, standpunten, kandidaten
3) D66: programma, standpunten, kandidaten
StemWijzer.nl
KiesKompas.nl
Ha! Dat is duidelijk.quote:
hoe sta jij daarin dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Beetje jammer dat "vrijheden op het gebied van drugs" in hetzelfde mandje gaan als "vrijheden op het gebied van abortus"...
hahahahahquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef Boldface het volgende:
Je moet voor de grap eens op alle vragen "geen mening" invullen en kijken wat er dan gebeurt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef Boldface het volgende:
Je moet voor de grap eens op alle vragen "geen mening" invullen en kijken wat er dan gebeurt.
Daar rolt bij mij VVD uit, terwijl ik dat niet stem. Wat ik mezelf aan luxe permitteer qua merkartikelen zegt feitelijk niks over mijn stemgedrag, tenzij ik zo arm zou zijn dat ik geen merkartikelen kan betalen.quote:
Bij mij net andersom: D66 op 1, PvdA op 2, GroenLinks/PvdD op 3.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef Zeroku het volgende:
Klopt aardig idd. PvdA, D66, en Groen Links met voorsprong.
Deze kreeg ik bijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef Boldface het volgende:
De grappigste stemwijzer die ik tot nu toe heb gezien, is toch wel de Stepwijzer. Je kunt deze korte test doen via www.stepwijzer.nl
Erg leuk, en de uitkomst klopt nog vrij goed ook
[ afbeelding ]
Haha ja! Rita zal geen 40 kilo wegen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:24 schreef Gia het volgende:
Leuk, met op gedeelde eerste plaats PVV/TON en VVD en op de tweede plaats CDA.
Helemaal goed, dus!!
Ook wel knap van Wilders dat hij dit wint, met die extra last in dat karretje.
alleen wel jammer dat ze soms allemaal dingen op 1 hoop gooien. ontwikkelingssamenwerking en minder immigratie zit in 1 stelling bijv.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:39 schreef Zanarq het volgende:
LOL @ Ton, SGP en PvdD die in wagentjes of op scates achter andere partijen aanhobbelen!
Na 3 vragen was de PVV al uit het scherm verdwenen, de Christelijke partijen na vraag 5. Uiteindelijk een top 3 gekregen van GL, PvdA en D66.
Leuke stemwijzer, en ook mooi dat de vragen/antwoorden iets uitgebreider zijn dan sommige "officiele" stemwijzers met hun ja-nee-geen mening instelling. Daar moet je toch zo verschrikkelijk zwart-wit denken om ergens te komen..
herken dat persoontje ff niet, wie wint er dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef Boldface het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:51 schreef Asphias het volgende:
Herken dat persoontje ff niet, wie wint er dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:51 schreef Asphias het volgende:
[..]
herken dat persoontje ff niet, wie wint er dan?
Hier ook Pechtold won nipt voor Halsema en daar weer net achter Cohen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef Zeroku het volgende:
Klopt aardig idd. PvdA, D66, en Groen Links met voorsprong.
Die had ik ook ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:06 schreef Thomas B. het volgende:erg leuk!
1. D66
2. GL
3. PvdA
Ik ben toch linkser dan ik dacht...
precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef MrBadGuy het volgende:
VVD-D66-CDA bij de stepwijzer, klopt primaErg leuk
Precies dezequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier ook Pechtold won nipt voor Halsema en daar weer net achter Cohen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:52 schreef Boldface het volgende:
[..]Ik dacht dus echt dat het Poetin wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Berlusconi is ook een leuke
Er kwam trouwens D66, VVD en CDA uit, wat ook de partijen zijn waartussen ik twijfel (CDA valt eigenlijk af maar ik hou ze in de gaten)
ik dacht eerst dat het Maurice de Hond wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:27 schreef steefstijf het volgende:
[..]
Ik dacht dus echt dat het Poetin was![]()
Maar Berlusconi is ook een leuke
Er kwam trouwens D66, VVD en CDA uit, wat ook de partijen zijn waartussen ik twijfel (CDA valt eigenlijk af maar ik hou ze in de gaten)
Ha! Dat is duidelijk.quote:
Dat, denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:36 schreef freako het volgende:
Zijn er hier trouwens meer mensen die zich de tering geschrokken zijn van dat muziekje, of kan ik gewoon niet met de volumeregeling op mijn laptop omgaan?.
idemquote:Op zaterdag 29 mei 2010 04:16 schreef TheGaffer het volgende:
Ome Berlus![]()
Maar VVD - CDA - D66 uitgekregen.
Dit klopt aardigquote:De winnaars zijn bekend!
Onderstaande partijen passen het beste bij jouw beeld van de maatschappij. Ze liggen het dichtst bij je op het gebied van ideologie en politieke stijl. Wil je je verder verdiepen in hun standpunten over actuele politieke kwesties dan kun je hieronder op de link van je keuze klikken. Tot slot verwijzen we je graag door naar twee andere stemwijzers.
1) VVD: programma, standpunten, kandidaten
2) CDA: programma, standpunten, kandidaten
2) PVV: programma, standpunten, kandidaten
2) TON: programma, standpunten, kandidaten
2) D66: programma, standpunten, kandidaten
3) PVDA: programma, standpunten, kandidaten
Als ik hier zo naar kijk vind ik er toch maar weinig van kloppen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
hier is hoe ze alles hebben ingedeeld
http://www.stepwijzer.nl/stepwijzer_partij_indeling.pdf
quote:
Beiden gaven ongeveer hetzelfde resultaat als stemwijzer en stemcompas en mijn eigen voorkeurquote:
Al neig ik toch vooral naar de nummer 2 om op 9 juni op te stemmenquote:1) SP: programma, standpunten, kandidaten
2) PVDA: programma, standpunten, kandidaten
3) D66: programma, standpunten, kandidaten
3) CDA: programma, standpunten, kandidaten
3) PVV: programma, standpunten, kandidaten
3) TON: programma, standpunten, kandidaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |