precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef MrBadGuy het volgende:
VVD-D66-CDA bij de stepwijzer, klopt primaErg leuk
Precies dezequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier ook Pechtold won nipt voor Halsema en daar weer net achter Cohen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:52 schreef Boldface het volgende:
[..]Ik dacht dus echt dat het Poetin wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Berlusconi is ook een leuke
Er kwam trouwens D66, VVD en CDA uit, wat ook de partijen zijn waartussen ik twijfel (CDA valt eigenlijk af maar ik hou ze in de gaten)
ik dacht eerst dat het Maurice de Hond wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:27 schreef steefstijf het volgende:
[..]
Ik dacht dus echt dat het Poetin was![]()
Maar Berlusconi is ook een leuke
Er kwam trouwens D66, VVD en CDA uit, wat ook de partijen zijn waartussen ik twijfel (CDA valt eigenlijk af maar ik hou ze in de gaten)
Ha! Dat is duidelijk.quote:
Dat, denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:36 schreef freako het volgende:
Zijn er hier trouwens meer mensen die zich de tering geschrokken zijn van dat muziekje, of kan ik gewoon niet met de volumeregeling op mijn laptop omgaan?.
idemquote:Op zaterdag 29 mei 2010 04:16 schreef TheGaffer het volgende:
Ome Berlus![]()
Maar VVD - CDA - D66 uitgekregen.
Dit klopt aardigquote:De winnaars zijn bekend!
Onderstaande partijen passen het beste bij jouw beeld van de maatschappij. Ze liggen het dichtst bij je op het gebied van ideologie en politieke stijl. Wil je je verder verdiepen in hun standpunten over actuele politieke kwesties dan kun je hieronder op de link van je keuze klikken. Tot slot verwijzen we je graag door naar twee andere stemwijzers.
1) VVD: programma, standpunten, kandidaten
2) CDA: programma, standpunten, kandidaten
2) PVV: programma, standpunten, kandidaten
2) TON: programma, standpunten, kandidaten
2) D66: programma, standpunten, kandidaten
3) PVDA: programma, standpunten, kandidaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |