quote:De winnaars zijn bekend!
Onderstaande partijen passen het beste bij jouw beeld van de maatschappij. Ze liggen het dichtst bij je op het gebied van ideologie en politieke stijl. Wil je je verder verdiepen in hun standpunten over actuele politieke kwesties dan kun je hieronder op de link van je keuze klikken. Tot slot verwijzen we je graag door naar twee andere stemwijzers.
1) PVDA: programma, standpunten, kandidaten
2) GL: programma, standpunten, kandidaten
2) PVDD: programma, standpunten, kandidaten
3) D66: programma, standpunten, kandidaten
StemWijzer.nl
KiesKompas.nl
Ha! Dat is duidelijk.quote:
hoe sta jij daarin dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Beetje jammer dat "vrijheden op het gebied van drugs" in hetzelfde mandje gaan als "vrijheden op het gebied van abortus"...
hahahahahquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef Boldface het volgende:
Je moet voor de grap eens op alle vragen "geen mening" invullen en kijken wat er dan gebeurt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef Boldface het volgende:
Je moet voor de grap eens op alle vragen "geen mening" invullen en kijken wat er dan gebeurt.
Daar rolt bij mij VVD uit, terwijl ik dat niet stem. Wat ik mezelf aan luxe permitteer qua merkartikelen zegt feitelijk niks over mijn stemgedrag, tenzij ik zo arm zou zijn dat ik geen merkartikelen kan betalen.quote:
Bij mij net andersom: D66 op 1, PvdA op 2, GroenLinks/PvdD op 3.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef Zeroku het volgende:
Klopt aardig idd. PvdA, D66, en Groen Links met voorsprong.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef Boldface het volgende:
Deze kreeg ik bijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef Boldface het volgende:
De grappigste stemwijzer die ik tot nu toe heb gezien, is toch wel de Stepwijzer. Je kunt deze korte test doen via www.stepwijzer.nl
Erg leuk, en de uitkomst klopt nog vrij goed ook
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |