Hij staat alweer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie geen beelden heeft: Tsonga krijgt een blessurebehandeling.
Edit: Tsonga is weer opgestaan. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Le Bakkèr klinkt veel tofferquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef senswal het volgende:
Dit keer spreken ze De Bakker best wel Hollands uit!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef -SG- het volgende:
Ons mam,
- Ja wie is nou de bakker?
Die lange witte.
- Ja tegenwoordig kan je niet meer zien wie er nou Nederlander is of niet..
Dacht ons mam dat Tsonga een Marokkaanse probleemjongere was ofsow?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef -SG- het volgende:
Ons mam,
- Ja wie is nou de bakker?
Die lange witte.
- Ja tegenwoordig kan je niet meer zien wie er nou Nederlander is of niet..
Ik zie het jammer genoeg niet gebeuren vandaagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Held Fognini heeft de 1e set verloren met 36, maar dat zegt niks bij hem natuurlijk
Meen je datquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef luckass het volgende:
[..]
![]()
NOS stopt er ook gewoon mee over 15 min
Ik wilde het ook net posten. Heftig hoor. Ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dn Ljuub en Fish inmiddels 7-7 in de vijfde set
Via www.nos.nl kan je het blijven volgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef luckass het volgende:
[..]
![]()
NOS stopt er ook gewoon mee over 15 min
Het ene moment versla je Nadal en Roddick om een Master Serie te winnen, het volgde moment zit je die in de vijfde set op gravel tegen Fish...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dn Ljuub en Fish inmiddels 7-7 in de vijfde set
Break voor in de tweede alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Held Fognini heeft de 1e set verloren met 36, maar dat zegt niks bij hem natuurlijk
Daar kijk ik nu al op, maar 't blijft sneuquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Via www.nos.nl kan je het bliven volgen.
Thnxquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:59 schreef dekouwe het volgende:
komakie 2-1 bakker
1. 2-2 15-30 nu.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Thnx
Hoeveel behandelingen heeft hij nou gehad dan?
eigen taal eerst!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
De bakker zegt steeds: "Ja!' Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen op een tennisbaan? Iedere andere Nederlander zegt toch gewoon "Yes!"?
Waarom stroomt dit topic altijd vol met idioten als er ineens een Nederlander op de baan staatquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tsonga kan het sportief niet van de Bakker winnen, dus speelt het nu psychologisch met zijn aanstellerietus. Om zo de Bakker overmoedig te maken.
Z'n naam zegt toch al genoegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom stroomt dit topic altijd vol met idioten als er ineens een Nederlander op de baan staat
BP Ljub voor *9-8.quote:
Misschien omdat ik een Nederlander ben? duhhhhhhhhquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom stroomt dit topic altijd vol met idioten als er ineens een Nederlander op de baan staat
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:11 schreef Ebbao het volgende:
Tsonga stelt toch wel heel erg teleur. Natuurlijk ben ik voor de koekenbakker maar hij is een top 10 speler man, dan mag je wel wat minder unforced errors maken.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]Dat is gewoon het spel van Tsonga. Risico zat in zijn spel, dus veel winners en veel UE's. Dat hoort er gewoon bij en daarom staat hij ook zo hoog. Gaat hij minder UE's proberen te maken, slaat hij ook minder winners en werkt dat niet meteen positief.
Jij kijkt ook nooit voetbal, maar wel als het EK/WK is zeker?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien omdat ik een Nederlander ben? duhhhhhhhh
De tweede vandaagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij kijkt ook nooit voetbal, maar wel als het EK/WK is zeker?
Murray tankt even een setje. *5-0 Baggie.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]Dat is gewoon het spel van Tsonga. Risico zat in zijn spel, dus veel winners en veel UE's. Dat hoort er gewoon bij en daarom staat hij ook zo hoog. Gaat hij minder UE's proberen te maken, slaat hij ook minder winners en werkt dat niet meteen positief.
En scoreboard.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef luckass het volgende:
7-6, 4-3* Thiemo, voor degene zonder stream.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:17 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Uiteraard hoort dat bij zijn spel, dat is overduidelijk. Hij staat echter in de top10 omdat hij normaliter minder ue's maakt icm zijn risicovolle spel. Als hij namelijk altijd zoveel ue's maakt, staat hij niet in de top 10. Dus valt het tegen.
Ik heb eredivisie-live. Is dat voldoende antwoord?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij kijkt ook nooit voetbal, maar wel als het EK/WK is zeker?
Murray tankt even een setje. *5-0 Baggie.
quote:
Gaat nog goed dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:18 schreef luckass het volgende:
7-6, 4-3* Thiemo, voor degene zonder stream.
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
![]()
Dit is gravel, Tsongas slechtse ondergrond. Daarnaast is Tsonga een speler die er ook zijn mindere dagen tussen heeft zitten, en af en toe een goede week. En dat is goed genoeg voor de top 10.
Niet als je er nooit naar kijkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb eredivisie-live. Is dat voldoende antwoord?
Hij schijnt last van zn knie te hebben al een tijdje ...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
Murray is toch geblesseerd ofzo? Meteen weer gebroken in de eerste game van set 4.
Dit is eigenlijk een vrij logische partij gezien de speler die Tsonga tegenover zich heeft staan. Tsonga heeft het liefst net zo'n shotmaker tegenover zich staan, want dat doet hij dan toch beter. Maar nu heeft hij een counterpuncher tegen zich en daar kan hij veel minder goed mee omgaan. En dan krijg je een dergelijke partij van de kant van Tsonga.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:24 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Dan mag je toch concluderen dat het wat tegenvalt wat hij nu laat zien. Je gaat me toch niet zeggen dat hij zijn normale niveau haalt?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:25 schreef rooneyelst het volgende:
Schandalig van de NOS ze kappen de uitzending dus echt voor een afleveirng van sesamstraat. BIZAR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Even ter verdediging van de NOS: zou het kunnen dat dit een belangrijke dag is in Sesamstraat?quote:
Nationale Neuk-Ieniemienie-Doormiddag-Dagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Even ter verdediging van de NOS: zou het kunnen dat dit een belangrijke dag is in Sesamstraat?
FOK!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:31 schreef senswal het volgende:
Had iemand hier niet een site waar je heel makkelijk live scores op je telefoon kon zien?
En dan bedoel ik niet de Iphone app
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Niet spotten met mij he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gebruik zelf Rolandgarros.com, en anders gewoon eurosport.yahoo.comquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:31 schreef senswal het volgende:
Had iemand hier niet een site waar je heel makkelijk live scores op je telefoon kon zien?
En dan bedoel ik niet de Iphone app
Oke thanks, vind het altijd zo irritant dat de meeste evenementen die applicaties alleen voor de Iphone doen, en niet voor android.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:32 schreef Deceit het volgende:
ik heb live Tennis scores voor android systeem gedownload = gratis senswal
Nederlands is hier nog steeds de voertaal hoor.quote:
Ja geweldig is het niet want je moet het zelf laden en je ziet geen 0-30 etc. maar het is iets.. en Android is in aantocht! over een jaar zijn we hipquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:34 schreef senswal het volgende:
[..]
Oke thanks, vind het altijd zo irritant dat de meeste evenementen die applicaties alleen voor de Iphone doen, en niet voor android.
Leuke ondertitel heb je.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nederlands is hier nog steeds de voertaal hoor.
Nu nog een break achter komen in de 3e en Fabio kan beginnenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Heet hij Tennis Live Scores?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:32 schreef Deceit het volgende:
ik heb live Tennis scores voor android systeem gedownload = gratis senswal
Hihi.quote:
niet zo negatief, dan zeiden veel mensen ook over nummero 1quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:39 schreef F.M.D. het volgende:
wat laat de bakker het liggen zeg
in die tiebreak gaat het fout, ik zeg het je nu al
Dan zal het wel aan zijn coach liggen of niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:39 schreef F.M.D. het volgende:
Tering wat ben jij irritant zeg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:39 schreef F.M.D. het volgende:
moet ik bij de competitie eens proberenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:41 schreef -SG- het volgende:
Altijd maar na een punt dat handoekje en je gezicht afvegen.
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
moet ik bij de competitie eens proberen
ALs het goed warm is en ik zweet veel doe ik dat ook. Gelijk ook de vaart uit het spelquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:47 schreef F.M.D. het volgende:
Thiemo heeft het helemaal aan zich zelf te wijten. Tsonga was rijp voor de sloop 2de set, nu zal die als herboren spelen.
Je kan ook naar een ander forum als je voor Tjonga bentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:47 schreef F.M.D. het volgende:
Thiemo heeft het helemaal aan zich zelf te wijten. Tsonga was rijp voor de sloop 2de set, nu zal die als herboren spelen.
Treffende opmerkingen die past in de sloot onzin die dit topic overspoelt sinds Thiemo is begonnen ... ik kom wel weer terug als ie klaar is, dit gaat namelijk echt nergens overquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:47 schreef F.M.D. het volgende:
Als ik zo lees wat jij allemaal typt, ben jij ook rijp voor de sloop. Komt weinig nuttigs uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:47 schreef F.M.D. het volgende:
dit is toch het roland garros forum en niet het thiemo de bakker forum?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Je kan ook naar een ander forum als je voor Tjonga bent
Je ziet het, Nederlanders komen ver en er komen een sloot trollen bij hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Treffende opmerkingen die past in de sloot onzin die dit topic overspoelt sinds Thiemo is begonnen ... ik kom wel weer terug als ie klaar is, dit gaat namelijk echt nergens over
Maak dan ff een Tjonga topic aan, want iedereen is hier voor Thiemoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
dit is toch het roland garros forum en niet het thiemo de bakker forum?
Hou je hart maar vast met het WKquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je ziet het, Nederlanders komen ver en er komen een sloot trollen bij hier
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
De Bakker is rijp voor de sloop als hij hier wordt gebroken.
Waar kijken we eigenlijk? Ned. 1/Eurosport niks?!?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:53 schreef TheArt het volgende:
Als Thiemo nu niet oppast, is die derde snel beslist.
Sport1.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waar kijken we eigenlijk? Ned. 1/Eurosport niks?!?!
nos.nlquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waar kijken we eigenlijk? Ned. 1/Eurosport niks?!?!
Bij mij ook af en toe, ik denk dat heel veel mensen nu kijken via de sitequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:56 schreef Roeni3 het volgende:
NOS.nl is ontiegelijk sloom / stotterend hier. Bij jullie?
Thiemo speelt niet beter of slechter dan in het begin. Alleen maakt Tsonga nu minder fouten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:56 schreef TheArt het volgende:
Thiemo man, kappen nu en gewoon weer gaan tennissen.
DE maakt nu meer fouten hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Thiemo speelt niet beter of slechter dan in het begin. Alleen maakt Tsonga nu minder fouten.
2 keuvelende damesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef Flappekz het volgende:
Zo op Eurosport, eindelijk
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:07 schreef Asskicker14 het volgende:
De Bakker is als een mini-Schalken, niet echt een offensieve speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |