Hij heeft juist paddo's verbodenquote:
Vooral vandaag volgens mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Tabloid het volgende:
Fred gebruikt paddo's.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Junglebeast het volgende:
"Teeven start nieuwe politieke beweging", morgen in de krant.
Ha! Wat een leuk grapje!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik weet al een naam: Sozialistische Einheitspartei Deutschlands
Laat meneer Teeven het maar niet horen! Die gooit je zo in het cachot!quote:
Laat ik me bij deze maar even helemaal onmogelijk maken bij Fredje:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Laat meneer Teeven het maar niet horen! Die gooit je zo in het cachot!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laat ik me bij deze maar even helemaal onmogelijk maken bij Fredje:
Wilt u uw vrijheid opgeven? Stem dan Fred Teeven!
Wilt u gelicht worden van uw bed? Stem dan op Fred!
Een politiestaat is vet! Stem Fred!
Wilt u in angst leven? Stem dan Fred Teeven!
Vindt u het fijn als er constant op u wordt gelet? Stem Fred!
Fred Teeven op justitie? Dat wordt een gebrek aan munitie!
Zat u opa ook niet in het verzet? Stem Fred!
Lekker gescreend op internet? Stem dan voor Fred!
Ook tijdens de geschiedenisles niet opgelet? Stem dan op Fred!
De DDR herbeleven? Stem dan Fred Teeven!
Deed hij dat maar eensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:15 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hij gaat gwn die paddos nakken tog ;;p
Nu weten we nog minder. Eerst zegt ie dus dat ie voor het handhaven van de bescherming van auteursrechten is, nu wil ie weer dat 'de industrie' zichzelf gaat reguleren. Wat wil ie nou?quote:
Draaikonten, net als iedere VVD-erquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nu weten we nog minder. Eerst zegt ie dus dat ie voor het handhaven van de bescherming van auteursrechten is, nu wil ie weer dat 'de industrie' zichzelf gaat reguleren. Wat wil ie nou?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.speld.nl/2010/(...)15-jarige-scholiere/
Nu nog grappig, maar het zou mij niet verbazen als Fred echt dit soort ideeën heeft.
Wow. Ik ben er stil van. Waar baseert die man dit op?quote:Teeven: “Overheidsdienaren moeten altijd en overal bij mensen naar binnen kunnen lopen. Zo maak ik hoogstpersoonlijk van Nederland een veilig land. En wie dit niet leuk vind, moet maar emigreren of springt voor de trein.”
Dat is niet echt hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Wow. Ik ben er stil van. Waar baseert die man dit op?
quote:De artikelen die geplaatst worden op deze website zijn persiflerend, satirisch of parodiërend van aard. Ze geven slechts de visie of mening weer van de redactie van De Speld. Opgevoerde personages of rechtspersonen kunnen gefingeerd zijn. De redactie behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de redactie ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers van Speld.nl zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Speld.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door via Speld.nl openbaar gemaakte publicaties.
quote:
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:01 schreef 9611Niels het volgende:
VVD![]()
Maar Fred Teeven, die moet kapot. KAPOT.
Dan zit je bij de VVD toch echt verkeerd hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef Ferrox het volgende:
Ik ben overtuigd liberaal, stem ook altijd VVD. Alleen ik word zo ontzettend moe van Fredje Teeven.
Er is weinig liberaal aan die man
Dit dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef steefstijf het volgende:
Fred Teeven is een gezwel, maar ik stem toch VVD. Laat Teeven idd maar zijn eigen partij oprichten, nog een strontvervelende VVd'er die oprot. Wordt de partij alleen maar beter van.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Wow. Ik ben er stil van. Waar baseert die man dit op?
quote:Teeven: “De week met Chantal was interessant. Het is een lief kind. Ze heeft de hele week niets fout gedaan, dus heb ik haar met geen vinger hoeven aanraken.”
Dat is onzin, hij is officier van Justitie geweest voordat hij de politiek in ging.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:37 schreef klaagbaas het volgende:
fred teeven is natuurlijk het echte gezicht van de VVD, een omhoog gevallen arbeider uit de middenklassen, een modaalverdiener die graag bovenmodaal wil verdienen.
een echte pauper dus.
Mensen die niet weten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:37 schreef klaagbaas het volgende:
fred teeven is natuurlijk het echte gezicht van de VVD, een omhoog gevallen arbeider uit de middenklassen, een modaalverdiener die graag bovenmodaal wil verdienen.
een echte pauper dus.
Bij nader inzien toch een best geschikte vent.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
http://www.speld.nl/2010/(...)15-jarige-scholiere/
[..]
![]()
Heb je torren in je hoofd?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bij nader inzien toch een best geschikte vent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |