quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je vriend(in) heeft problemen en vraagt om je hulp, 's avonds laat. Je hebt al vaak ruzie met je ouders gehad en als er nog een keer gediscusseerd wordt, mag je het huis niet meer in. Slip je het huis uit om je vriend(in) te helpen of blijf je thuis?
Yeahh nieuw topic!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
M'n beste vriendin, ik denk eerst aan anderen en dan pas aan mezelf![]()
Je vriend(in) heeft problemen en vraagt om je hulp, 's avonds laat. Je hebt al vaak ruzie met je ouders gehad en als er nog een keer gediscusseerd wordt, mag je het huis niet meer in. Slip je het huis uit om je vriend(in) te helpen of blijf je thuis?
Reageer er maar op in deeltje 19.
ben al Es' bijna gesnapt... Dat is vieze kutboete. Als het echt ver is koop ik een goedkoper cadeau. Het gaat om het gebaar toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Yeahh nieuw topic!![]()
En ik kies voor het eerste. Ik probeer mensen het liefste te helpen, maakt me niks uit of ik zelf dan in de problemen kom.![]()
Stel je gaat naar de stad met de trein om een cadeautje te kopen voor iemands verjaardag, maar komt er achter als je een kaartje wilt kopen, dat je te weinig geld dan over houd om een cadeautje te kopen..
Wat doe je? Je gaat zonder kaartje de trein in en hoopt niet gecontroleerd te worden of je koopt wel een kaartje en koopt dan maar een super goedkoop cadeautje.
Ouders dan teleurstellen, ik vind vrienden belangrijker eigenlijk..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:11 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ben al Es' bijna gesnapt... Dat is vieze kutboete. Als het echt ver is koop ik een goedkoper cadeau. Het gaat om het gebaar toch?. De rest betaal ik in natura als ze niet tevreden is
.
Beste vriend(in) flink teleurstellen of je ouders..
op school is me al eens overkomenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ouders dan teleurstellen, ik vind vrienden belangrijker eigenlijk..
Een mega blunder die heel de school ziet of bij een station vol met mensen uitglijden over een bananenschil?
Necrofiel, dan laat hij m'n vriendinnen tenminste met rust.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef drumminggod het volgende:
[..]
op school is me al eens overkomen.
Ik ga voor station. Die mensen zie je 1x in je leven.
Wat is erger. Je pa necrofiel of pedofiel?
iemand die met lijken neukt.. Lekkerquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Necrofiel, dan laat hij m'n vriendinnen tenminste met rust.
![]()
Uhmm..
Je leven lang gratis kleding of je leven lang gratis games?
Uch lastige vraag. Maar als ik er miljoenen mensen mee kan redden, dan zou ik het wel doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Dicht en facebook.
Ik ga even weer voor diepgang:
Je hebt een drankje met een 'speciaal, geheim ingrediënt' tegen hongersnood, armoede en ziektes uitgevonden. Je kunt de levens van miljoenen mensen redden, maar dan heb je zelf het eeuwige leven verkregen en verander je zelf wel in een lelijk, slecht, depressief, gehaat persoon. Doe je het of niet?
Don't hate meh.
Je word gehaat door iedereen en je kunt jezelf niet veranderen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dat kan niet door drankjes weggeven!
btw. Weer een kutvraag
zolang mijn vriendin mij niet zou vertlaten en ik er geld voor krijg voor plastische chirurg...
buiten of binnen?. Bedenk zo wel weer een mooie
ik zeg: doen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je word gehaat door iedereen en je kunt jezelf niet veranderen.
is hijgen een optie? Zo niet. Kreunenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je word gehaat door iedereen en je kunt jezelf niet veranderen.
Binnen, trouwens.
Kreunen of helemaal stil zijn tijdens de daad?
Pinnen. Cash is tegenwoordig niet meer te doen, loop je daar met 10.000¤ over straatquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ik zeg: doen!
Pinnen of cashen
Even douchen btw
dan volslank. Beetje spek is nooit verkeerdquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:44 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Pinnen. Cash is tegenwoordig niet meer te doen, loop je daar met 10.000¤ over straat.
Superslank of volslank?
Kleine pik, veel daden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dan volslank. Beetje spek is nooit verkeerd
grote pik, weinig daden, of andersom
Grmbl. lastig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Kleine pik, veel daden.Liever klein, maar fijn dan grote kans op baarmoederkneuzing.
Voor altijd een pruillip hebben of je tong uitgestoken?
Beste vriendin, dat lost zich echt supersnel weer op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Grmbl. lastig.alleen lijkt altijd een tong hebben uitgestoken, irritant. dus pruillip.
Ruzie met je beste vriend(in) of met je vriend(in)
aangeschoten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Beste vriendin, dat lost zich echt supersnel weer op.![]()
Dronken of aangeschoten?
Naast iemand zitten die stinkt, liever last van m'n neus dan van m'n oren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
aangeschoten.
Een uur lang in een bus zitten naast een moeder met krijsende baby's, of een uur lang naast iemand zitten die stinkt
woordenschat van 3-jarig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Naast iemand zitten die stinkt, liever last van m'n neus dan van m'n oren.
Niet meer zindelijk zijn of de woordenschat van een 3-jarige hebben?
Zou graag 'ja' zeggen, maar ik weet dat ik dat niet zou willen. Elk mens heeft plus- en minpunten, perfectie is slechts iets waar mensen naar streven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef drumminggod het volgende:
[..]
woordenschat van 3-jarig.
Perfecte vriend(in) of niet
zonder zuurstof hou je niet lang vol onder waterquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zou graag 'ja' zeggen, maar ik weet dat ik dat niet zou willen. Elk mens heeft plus- en minpunten, perfectie is slechts iets waar mensen naar streven.
Een tijd onder water blijven (zonder zuurstof) of een tijd - niet in water - lang ondersteboven hangen?
Uhmm.. 'k vind 't beiden echt vreselijk. Golf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zonder zuurstof hou je niet lang vol onder water. Op de kop dus
.
Golf of cricket ()
elke keerquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:10 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uhmm.. 'k vind 't beiden echt vreselijk. Golf?
Je hele leven orgasmes hebben (elk moment van de dag) of nooit van je leven orgasmes kunnen ervaren?
Klopt, maar de vraag was lekker niet aan mij gesteld.quote:
Bizarre stem. heb ik toch al.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:15 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag was lekker niet aan mij gesteld.![]()
Een bizarre kleding-keuze hebben of een bizarre stem?
nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Bizarre stem. heb ik toch al.
slapen of wakker blijven?
Iets anders, een beetje orgineel hè.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:17 schreef drumminggod het volgende:
[..]
bizarre kleding keuze. Een mooie lieve stem is veel leuker
bed of iets anders eerste keer
knuffelen mrt schorpioenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:17 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Iets anders, een beetje orgineel hè.![]()
Zoenen met een kwal of knuffelen met een schorpioen?
Bij hem.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef drumminggod het volgende:
[..]
knuffelen mrt schorpioen.
Bij jou of bij hem
kreunen.quote:
bed..quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
kreunen.
Op bed met je vriend(in) liggen, of op de bank knuffelen met je vriend(in)
Mijn stem is helemaal niet liefquote:
quote:
JIJ bent liefquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
![]()
Hou op, hij is niet lief of wat dan ook.![]()
alles hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Alles hebben of alles weten?
Ik ben niet lief, je bent zelf lief.quote:
waaromquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ik ben niet lief, je bent zelf lief.![]()
Daarom.quote:
voor de reis bij haar.. Maar maakt me geen flikker uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Ontopic: zonsondergangswandeling.
Bij je vriend(in) slapen of je vriend(in) bij jou?
Getrokken worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:35 schreef drumminggod het volgende:
[..]
voor de reis bij haar.. Maar maakt me geen flikker uit.
Bij haar dàn maar
je vriend(in) trekken/vingeren of worden gevingerd/getrokken
Dat klinkt echt verleidelijk (quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:48 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Getrokken worden.![]()
Spuiten of druipen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dat klinkt echt verleidelijk (). Vrouwelijke ejaculatie vind ik een beetje apart, maar een druipgrot klinkt ook niet zo lekker.. Ach, wat boeit het. Druipen > vrouw. Spuiten > man.
Gedwongen voor altijd te schommelen of voor altijd op de wip-wap?
Flossen. Hoewel.. 'k heb 't nooit gedaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Schommelen.
Flossen of tandenstoker?
Mooie kont, dan zijn de tetten meestal ook wel ok.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Flossen. Hoewel.. 'k heb 't nooit gedaan.
Een mooie kont hebben of een fraaie boezem? (Geweldige penis voor de mannen)
boven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Mooie kont, dan zijn de tetten meestal ook wel ok.
Boven of onder?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef drumminggod het volgende:
[..]
boven.
Geen internet en wel naar buiten. Of wel internet en afgesloten
eigen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 06:10 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
zitten
radio of eigen keuze muziek (mp3, ipod,...)?
Zon en veel wind, maar dan wel warme lucht, hoop ik, anders bevries ik alsnog.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:07 schreef drumminggod het volgende:
[..]
eigen!
zon en veel wind of geen zon en ook geen wind
Lenzen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zon en veel wind, maar dan wel warme lucht, hoop ik, anders bevries ik alsnog.
Bril of lenzen?
curry.quote:
Heb geen idee wat je bedoelt, maar 't klinkt wel leuk, dus dan kies ik daar maar voor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:59 schreef drumminggod het volgende:
[..]
curry.
patatjes of van die aardappeldingetjes.. ( hoe heten die ook alweer)
Het is allebei heel breed wat je zegt.. je hebt jonge kaas... oude kaas.. en ook veel verschillende worstenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Heb geen idee wat je bedoelt, maar 't klinkt wel leuk, dus dan kies ik daar maar voor.
Kaas of worst?
Achterop de brommert/scooterttttttttt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:23 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Het is allebei heel breed wat je zegt.. je hebt jonge kaas... oude kaas.. en ook veel verschillende worsten
maar ik ga voor worst.. Vlees![]()
achterop de fiets of achterop de brommer/scooter
wat is ranking the stars?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Achterop de brommert/scooterttttttttt.
Krijg je tenminste niet zo'n pijnlijke kont, denk ik.
Ranking the Stars of Popstars?
eiffeltoren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:16 schreef drumminggod het volgende:
[..]
wat is ranking the stars?__!
popstars dus
eiffeltoren of toren van Pisa
Alleen, ontmoet daar vast wel leuke mensenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:56 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
eiffeltoren.![]()
In je eentje naar een disco of met een groepje suffe mensen naar de disco?
contstant niezen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Alleen, ontmoet daar vast wel leuke mensen.
Constant niezen of altijd hoesten?
Vriend verslaafd aan gamen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:54 schreef drumminggod het volgende:
[..]
contstant niezen.
Vriend verslaafd aan gamen of modeltreintjes
door iemand anders een rothumeur hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:58 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Vriend verslaafd aan gamen.
Door iemand anders een rot humeur hebben of iemand anders heeft een rot humeur door jou.
Ehhhm.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:59 schreef drumminggod het volgende:
[..]
door iemand anders een rothumeur hebben
vieze nagels of vieze handen.
Praten in je slaap, heb ik wel 'es gedaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ehhhm.
allebei vies. dan maar vieze nagels. valt minder op dan als je handen helemaal vies zijn geloof ik.
Een enge nachtmerrie of praten in je slaap?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Praten in je slaap, heb ik wel 'es gedaan.
Altijd aan het woord of nooit wat zeggen?
spinnen, die doen niksquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:11 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Altijd aan het woord.![]()
In een tent slapen met spinnen of in een tent slapen met slangen?
zee, als er geen enge beesten in zittenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:16 schreef drumminggod het volgende:
[..]
spinnen, die doen niks
zee of meer
Ziek worden, daar heb je meestal een excuus voorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
zee, als er geen enge beesten in zitten![]()
Tijdens een date in slaap vallen of tijdens een date ziek worden?
Gebeld worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ziek worden, daar heb je meestal een excuus voor![]()
Bellen of gebeld worden?
gebeld worden hou je van jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:33 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Gebeld worden.![]()
Nog met een teddybeer slapen of je veters nog niet kunnen strikken?
De laatste. Is al eens gebeurd afgelopen winter toen er ijs lag.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:37 schreef drumminggod het volgende:
[..]
gebeld worden hou je van jadat heb ik geweten
slapen met teddybeer
eerste keer onverwachts ongesteld in klas of keihard op je bek gaan op schoolplein in pauze
bovenop vallen.. ik breek mn val wel en ze zal het niet erg vinden hoop ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:40 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
De laatste. Is al eens gebeurd afgelopen winter toen er ijs lag.![]()
struikelen en bovenop dat ene leuke persoon vallen waardoor hij/zij je boos aan kijkt - of drinken laten vallen op zijn schoenen waardoor hij/zij je ook boos aankijkt
Te dun.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:46 schreef drumminggod het volgende:
[..]
bovenop vallen.. ik breek mn val wel en ze zal het niet erg vinden hoop ik
te dik of te dun
reisquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Te dun.
Een kook-, reis- of klusprogramma presenteren?
Meteen kopen, voor je het weet is het weg.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:04 schreef drumminggod het volgende:
[..]
reis
meteen kopen of er nog even geduld voor hebben
cola.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:06 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Meteen kopen, voor je het weet is het weg.![]()
Energydrank of cola?
Ik wist dat je dat zou kiezen, haha.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:08 schreef drumminggod het volgende:
[..]
cola.energyrommel
![]()
boek of strips
hyves.. moet twitter nog een beetje testenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:10 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou kiezen, haha.![]()
Boek.
Twitter of Hyves?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:15 schreef drumminggod het volgende:
[..]
hyves.. moet twitter nog een beetje testen
of
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:15 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Geen van beide.
Anaal of vaginaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaginaal.. duh..
te nat of te droogMijn piek is kwijt
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:20 schreef drumminggod het volgende:
[..]Te nat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaginaal.. duh..
te nat of te droog
`baard of snor?
Grrmbl lastige keuze. Ik sms elk uur van de dag wel met mensenquote:
dan bestaat bellen altijd nogquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Grrmbl lastige keuze. Ik sms elk uur van de dag wel met mensenmaar toch msn, omdat het handiger is als je een gesprek wilt voeren met iemand.
Barbequen of wokken?
Italië, ben al eens in Frankrijk geweestquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:46 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dan bestaat bellen altijd nog
ehm. Ik zeg: wokkenomdat: Meer keuze
frankrijk of Italie
door mijn drumkunsten ben ik al minder gaan horen.. en dat mis je echt wel... ik denk toch super kunnen horenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Italië, ben al eens in Frankrijk geweest.
Een geweldig reukvermogen hebben, bijzonder goed kunnen horen of super kunnen zien?
Porsche.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:06 schreef drumminggod het volgende:
[..]
door mijn drumkunsten ben ik al minder gaan horen.. en dat mis je echt wel... ik denk toch super kunnen horen
ferrari of porsche
altijd grof.. tegenwoordig praat elke puber grof.. ik niet trouwensquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:08 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Porsche.
Altijd grof taalgebruik hebben of overdreven deftig praten met woorden die niemand begrijpt?
Dat laatste natuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:10 schreef drumminggod het volgende:
[..]
altijd grof.. tegenwoordig praat elke puber grof.. ik niet trouwens
nooit ontmaagd worden of midden in Groningen op zaterdagmiddag
Dikke buik. Dat is een teken van Gezelligheid.. Bier en eten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk.
Een dikke buik of een dik hoofd hebben?
zeilenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:15 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Dikke buik. Dat is een teken van Gezelligheid.. Bier en eten.
een week zeilen op de wadden of een week Londen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:39 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
zeilen
een avondje stappen of een avond gezellig naar tv kijken?
luchtmacht, snellere dood (hoop ik)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:41 schreef drumminggod het volgende:
[..]topper
ehm.
avondje tv kijken denk ik.. maar dan goede film met vrienden. Ben niet zo heel erg van het stappen. eens in de 2/3 weken is genoeg
luchtmacht of landmacht
Online.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:43 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
luchtmacht, snellere dood (hoop ik)
online of offline gaming?
Zonder interesses.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Online.
Een saaie vriend(in) hebben zonder interesses of een vriend(in) met een uit de hand gelopen hobby? (Dus bij verzamelingen dat het huis ook echt vol staat.)
Spareribs, nooit biefstuk gehad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Zonder interesses.![]()
Biefstuk of spareribs?
Te koudquote:Op zondag 30 mei 2010 01:10 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Spareribs, nooit biefstuk gehad.
Een te warme of 'n te koude douche?
ben 15 dus geen van beide en alcohol gaat niet samen met mijn medicatie.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:28 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Te koud. Lekker!
Brak of dronken.. Hier heerst brakheid na feest..
een verre vliegtuig reis (+1500km). Hoewel ik nog nooit gevlogen hebquote:Op zondag 30 mei 2010 08:58 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
ben 15 dus geen van beide en alcohol gaat niet samen met mijn medicatie.
een verre vliegtuig reis (+1500km) of een ''korte'' autoreis (-1500km)
scooter, lijkt veiligerquote:Op zondag 30 mei 2010 11:02 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
een verre vliegtuig reis (+1500km). Hoewel ik nog nooit gevlogen heb![]()
brommer of scooter?
Schoenen. Sandalen zijn vreselijkquote:Op zondag 30 mei 2010 11:08 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
scooter, lijkt veiliger
schoenen of sandalen
Bruin, zie je hier (te) weinig.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:10 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Schoenen. Sandalen zijn vreselijk![]()
blauwe ogen of bruine ogen?
hele apartequote:Op zondag 30 mei 2010 12:20 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Bruin, zie je hier (te) weinig.
Een overbekende of een hele aparte naam hebben?
Te laag, m'n moeder draagt haar broeken tot op de navel en da's niet om aan te zienquote:Op zondag 30 mei 2010 12:25 schreef drumminggod het volgende:
[..]
hele aparte. Hoor je dan niet veel.
Broek te laag of te hoog
Geen een van beide.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Te laag, m'n moeder draagt haar broeken tot op de navel en da's niet om aan te zien.
Liever twintig vingers of twintig tenen hebben?
Justin, maar ben ook geen fan van 'em. Hij's wel oke.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:29 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Geen een van beide.maar dan twintig tenen, valt minder op.
Justin Timberlake of Jesse McCartney?
onderbroek lieverquote:Op zondag 30 mei 2010 12:36 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Justin, maar ben ook geen fan van 'em. Hij's wel oke.![]()
Leen je liever een gebruikte tandenborstel of gebruikt ondergoed? Yuck!
lang haarquote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
onderbroek liever
lang of kort (hoofd)haar
M'n huis mollenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef drumminggod het volgende:
[..]
lang haar
150 euro over je maandelijkse tegoed zittenewat mij net is overkomenof in je huis dingen stuk maken in totaal 150 euro (maar je kan het zo weer kopen. Dus niks speciaals)
ascociale buren. Die had ik altijd. Geniale mensen zijn dat. Ze zijn altijd vet aardig, je krijgt altijd bier/vuurwerk/benzine weet ik wat!.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:44 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
M'n huis mollen![]()
Asociale of te nette buren hebben?
Natregenen, anders bevries ik!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:46 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ascociale buren. Die had ik altijd. Geniale mensen zijn dat. Ze zijn altijd vet aardig, je krijgt altijd bier/vuurwerk/benzine weet ik wat!.
natregenen of ijskoude tegenwind op de fiets
Cowboyquote:Op zondag 30 mei 2010 12:48 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Natregenen, anders bevries ik!![]()
Veranderen in een cowboy, een ninja of een piraat?
Hangt ervan af. Bij asociaal denk ik vaak meteen aan probleemmakende mensen met een te grote bek een te groot ego en bij nette mensen denk ik vaak aan een te perfect gezinnetje met een keurig gemaaid gazon etc.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:53 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Cowboywas ik vroeger ook altijd op Koniginnedag
ascosiale ouders hebben of TE nette
snowboarden dan maarquote:Op zondag 30 mei 2010 13:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Bij asociaal denk ik vaak meteen aan probleemmakende mensen met een te grote bek een te groot ego en bij nette mensen denk ik vaak aan een te perfect gezinnetje met een keurig gemaaid gazon etc.
Skate- of snowboarden?
Rotvraagquote:Op zondag 30 mei 2010 13:02 schreef drumminggod het volgende:
[..]
snowboarden dan maar
te kleine vriend(in) of te grote vriend(in)
Alleen op de wereld. Ik vermaak me welquote:Op zondag 30 mei 2010 13:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Rotvraag. Te groot, dan maar. Al heb ik het liefst gewoon iemand met normale lengte, maar daar werd niet naar gevraagd.
Alleen op de wereld zijn of deel van een Siamese tweeling?
Jij bent ook lekker gezellig zeg!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:21 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Alleen op de wereld. Ik vermaak me welIk ben héél makkelijk
niet ontbijten of niet avondeten
ja.. siamese tweeling lijkt me echt zoooooooooooo niks!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:29 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker gezellig zeg!![]()
Niet ontbijten, doe ik sowieso nooit/heeeeeeeul zelden.
Te mild zijn of alles volgens de regeltjes volgen?
Laat me aanhouden, heel saai, maar eerlijk. Het liefst sjees ik er vandoor en zorg voor een wilde achtervolging, maar dan krijg ik alleen maar meer schijt aan m'n broek.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:37 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ja.. siamese tweeling lijkt me echt zoooooooooooo niks!![]()
Ik ben zelf te mild, dus ga daar wel voor..
je rijdt op een gestolen motor en er rijdt politie... wat doe je.. je racete ervandoor of laat je aanhouden?
epic uur postquote:Op zondag 30 mei 2010 13:37 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ja.. siamese tweeling lijkt me echt zoooooooooooo niks!![]()
Ik ben zelf te mild, dus ga daar wel voor..
je rijdt op een gestolen motor en er rijdt politie... wat doe je.. je racete ervandoor of laat je aanhouden?
ik denk gedachten lezen, dan controleer je je leven bijna.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:48 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Laat me aanhouden, heel saai, maar eerlijk. Het liefst sjees ik er vandoor en zorg voor een wilde achtervolging, maar dan krijg ik alleen maar meer schijt aan m'n broek.![]()
Iedereens gedachten kunnen lezen of weten hoe je leven verloopt?
Als je gedachten leest weet je toch alleen wat andere mensen over jou (& andere zaken) denken, en niet hoe je leven verloopt en wie je waar en wanneer ontmoet en dergelijke?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:51 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
ik denk gedachten lezen, dan controleer je je leven bijna.
kat of hond?
onzichtbaar lijkt me wel vet!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Als je gedachten leest weet je toch alleen wat andere mensen over jou (& andere zaken) denken, en niet hoe je leven verloopt en wie je waar en wanneer ontmoet en dergelijke?
Hond.
Een dag onzichtbaar zijn of voor een dag alles bepalen?
Drinken, maar wel met mate. Roken is not-done.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:00 schreef drumminggod het volgende:
[..]
onzichtbaar lijkt me wel vet!
roken of drinken
als je alles al weet kan je er niets aan veranderen, als je gedachten kan lezen weet je wie je echte vrienden zijn enzoquote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Als je gedachten leest weet je toch alleen wat andere mensen over jou (& andere zaken) denken, en niet hoe je leven verloopt en wie je waar en wanneer ontmoet en dergelijke?
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
![]()
OT: Voor altijd iemand gelijk geven of zelf altijd gelijk hebben?
Muziek!!!!!!1quote:Op zondag 30 mei 2010 14:57 schreef drumminggod het volgende:
[..]
gelijk hebben. Dat wil ik altijd
muziek of film
muziek makenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Muziek!!!!!!1
Toepasselijke vraag:
Zelf kleren ontwerpen of zelf muziek maken?
Dan liever te ruigquote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef drumminggod het volgende:
[..]
muziek maken
te softe muziek of te ruig
veelquote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dan liever te ruig!
(Te) veel met seks bezig of (te) weinig?
Dan maar opschepperige, anders ben ik zelf alleen maar aan 't woord.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef drumminggod het volgende:
[..]
veel![]()
opschepperige vrienden of vrienden die niks durven/zeggen
ruimte! wil ik op mijn ouder dag nog wel eens heen proefkonijn voor zwart gatquote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dan maar opschepperige, anders ben ik zelf alleen maar aan 't woord.
![]()
Onder water in een huis leven (wel met zuurstof etc.) of in de ruimte?
Dan hoop ik maar dat 't goed met je af looptquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ruimte! wil ik op mijn ouder dag nog wel eens heen proefkonijn voor zwart gat
Andere geslachtquote:Op zondag 30 mei 2010 15:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat 't goed met je af loopt![]()
Voor een dag een bekend persoon (van hetzelfde geslacht) of een gewoon iemand van 't andere geslacht zijn?
Friet, klinkt leukerquote:Op zondag 30 mei 2010 16:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Andere geslacht
Patat of Friet
Samenwonen!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:34 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Friet, klinkt leuker.
Samenwonen of trouwen?
Vliegtuig.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:32 schreef drumminggod het volgende:
[..]
sinterklaas
vliegtuig of helicopter
nooit meer smaken herkennenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Vliegtuig.
Nooit meer smaken herkennen of nooit meer mastruberen?
Zuid-Amerikaquote:Op zondag 30 mei 2010 18:44 schreef drumminggod het volgende:
[..]
nooit meer smaken herkennen
afrika of zuid-amerika
Zelf kunnen vliegenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:45 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zuid-Amerika
Zelf kunnen vliegen of de antwoorden weten op de vragen des levens?
Uhhm.. Geen medeleven meer kunnen tonen, lachen maakt je vrolijk, lachen voelt goed.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:48 schreef drumminggod het volgende:
[..]
![]()
nooit meer lachen of geen medeleven meer kunnen tonen
Het geld. aan tijd stil zetten heb je weinig!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uhhm.. Geen medeleven meer kunnen tonen, lachen maakt je vrolijk, lachen voelt goed.![]()
Ontvang je liever al het geld wat je nodig hebt in je leven of de kracht om de tijd stil te zetten wanneer je maar wilt?
De fiets, OV sucksquote:Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Het geld. aan tijd stil zetten heb je weinig!
OV of de fiets
zelfde liedjequote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
De fiets, OV sucks.
Voor altijd hetzelfde liedje in je hoofd hebben of elke minuut hetzelfde woord moeten herhalen tijdens een gesprek?
Vliegtuigen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zelfde liedje
vriend gek van auto's of vliegtuigen
Pop zuigt. Dus Rockquote:Op zondag 30 mei 2010 20:03 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Vliegtuigen.
Kan hij teminste niet op de snelweg bij elke auto die hij tegen komt een heel verhaal erover beginnen.![]()
Pop of Rock muziek?
iPod touch, I guess? Heb zelf een Sony walkman, so.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Pop zuigt. Dus Rock![]()
iPod touch of iPod nano
dan maar zonder humor. Ik ken iemand die alles grappig vind... zoooooo irritant!!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
iPod touch, I guess? Heb zelf een Sony walkman, so.![]()
Een vriend(in) zonder humor of een vriend(in) die bijna alles grappig vind?
Relatie met normale man.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dan maar zonder humor. Ik ken iemand die alles grappig vind... zoooooo irritant!!!!!!!
relatie met bekende Rockster of relatie met normale man/vrouw
onweer.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:13 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Relatie met normale man.![]()
Hagel of onweer?
Spaans.quote:
'Deep'? Ben ik dom als ik dat niet ken?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef drumminggod het volgende:
[..]
frikadel!
ehm... mooie melodie of deep bass
dat je oren gaan springen van de bass. goede boxen. en dan deze shitquote:Op zondag 30 mei 2010 21:49 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
'Deep'? Ben ik dom als ik dat niet ken?![]()
Een aanrijding veroorzaken of zelf aangereden worden?
Wow, nee, bedankt.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:54 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dat je oren gaan springen van de bass. goede boxen. en dan deze shit![]()
Was gezellig?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:57 schreef drumminggod het volgende:
[..]
leuke feestmuziek hoor.. oftewel.. Ik heb dat gister 6 uur lang gehoord
Aangereden wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Was gezellig?![]()
OT : Een aanrijding veroorzaken of zelf aangereden worden?
Vleesschquote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aangereden worden
Vis of vlees
Afwachten.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Vleessch
Bij een relatie meteen de gok wagen of eerst afwachten?
De zeequote:Op zondag 30 mei 2010 23:18 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Afwachten.
In een zee met kwallen zwemmen of in een oceaan tussen de haaien zwemmen
missionarisquote:Op zondag 30 mei 2010 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wekker.. sinds een maandje
Anaal of missionaris
in de kroeg.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:37 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Superman, die ken ik beter.
Datingsite of elkaar ontmoeten op een vrijdagavondje in de kroeg?
Te geil, dûhquote:Op zondag 30 mei 2010 23:39 schreef drumminggod het volgende:
[..]
in de kroeg.
vriend(in) die te geil is of iemand die eens in de week/2weken meer dan genoeg vindt
vrijdag.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Te geil, dûh.
Je vervelen op vrijdag- of op zaterdagavond?
safari als ik echt moet. Maar allebeiquote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef drumminggod het volgende:
malibu of safari
oude klassieker nl-duquote:Op maandag 31 mei 2010 07:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
safari als ik echt moet. Maar allebei![]()
Nederland-Portugal of Nederland-Duitsland in de finale van het WK?
6 uur. Ik geniet graag van de dagquote:Op maandag 31 mei 2010 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meh, griekenland
6 uur slaap of 14 uur slaap
Hooikoorts, weet niet of dat vervelend is. Maar vriendin van me heeft astmaquote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef drumminggod het volgende:
[..]
6 uur. Ik geniet graag van de dag.. Maar eens in het weekend wel eens 14 uur
hooikoorts of licht astma
Lekker maar ongezond (ligt er natuurlijk aan of het geen ijs is van de plaatselijke ijsboer die net aan z'n kont heeft gekrabt waardoor je de dag erna aan de schijt bent, dan hoef ik het ook niet)quote:Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hooikoorts, weet niet of dat vervelend is. Maar vriendin van me heeft astma.
Lekker maar ongezond eten of vies maar gezond?
Groot festival. Mooie sfeer!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Lekker maar ongezond (ligt er natuurlijk aan of het geen ijs is van de plaatselijke ijsboer die net aan z'n kont heeft gekrabt waardoor je de dag erna aan de schijt bent, dan hoef ik het ook niet)
Groot festival of huiskamerconcert?
Twintig keiharde, hevige, geweldige per maand. Of meer, mag ook. Voor minder doe 'k het niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Groot festival. Mooie sfeer!
1 hevig orgasme in de maand of 10 kleintjes
Koel zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 20:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Twintig keiharde, hevige, geweldige per maand. Of meer, mag ook. Voor minder doe 'k het niet.![]()
Schattig of cool zijn?
Rockers FTWWWWWquote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Koel zijn
vriend die hevige rocker is ov een nep neger
omgekeerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:45 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Rockers FTWWWWW.
Nu ben ik m'n vraag vergeten..
OHJA.
Grote mond, klein pikkie of andersom?
Computer. Al speel ik daar niet op?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
omgekeerd.
tv kijken of computer spelen?
vlotte babbel.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Computer. Al speel ik daar niet op?![]()
Een geniale openingszin hebben of een vlotte babbel?
jij hebt een opening... ik zinquote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Computer. Al speel ik daar niet op?![]()
Een geniale openingszin hebben of een vlotte babbel?
fiets.. tenzij regenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:09 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
vlotte babbel.
met de fiets of bus naar school/werk/bezigheid?
Hot!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef drumminggod het volgende:
[..]
fiets.. tenzij regen
chatroulette: hot of not
doe maar ehm..... cyberseksquote:
I don't care, als het bij wijze van m'n oren maar niet uitkomt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef drumminggod het volgende:
[..]
doe maar ehm..... cyberseks
vriend die het zaad je lichaam in schiet of druipt?
ligt aan wat voor koppie eronder zit he?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:05 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
I don't care, als het bij wijze van m'n oren maar niet uitkomt.
Haar los of vast?
[Bij 'n vrouw, eh.]
Spin!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:18 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ligt aan wat voor koppie eronder zit he?
wegjagen: spin of langpoter
Met vijf vrouwen. Vooroordeel dat ze hun mond niet kunnen houden, ik doe 't primaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:03 schreef RegularExpression het volgende:
Groningen![]()
WK wedstrijd niet kijken of met vijf vrouwen kijken
hevige pijn.. Als het daarna over is denk je... heerlijk!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Met vijf vrouwen. Vooroordeel dat ze hun mond niet kunnen houden, ik doe 't prima.
Hevig bloeden of hevige pijn?
Te zekere vriend, als 'ie arrogant is schop ik het er - bij wijze van - wel uit hem.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:12 schreef drumminggod het volgende:
[..]
hevige pijn.. Als het daarna over is denk je... heerlijk!
onzekere vriend(in) of een té zekere vriend(in)
tanden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Te zekere vriend, als 'ie arrogant is schop ik het er - bij wijze van - wel uit hem.
![]()
Hazelip of hazetanden?
als het goed is.. Zoenen! Duh..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zus.
Eerste date:
Zoenen toegestaan of echt not-done?
How dare you to ask me!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef drumminggod het volgende:
[..]
als het goed is.. Zoenen! Duh..
Spaans akoustische gitaar of Western
flink blijven. Met huilen trek je aandacht. Aandachtshoeren tegenwoordig!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
How dare you to ask me!![]()
Keihard uithuilen en daarna opgelucht zijn of flink blijven?
Allebei op z'n tijd, zal gek worden als er keiharde, woeste songs opstonden de hele dag!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:13 schreef drumminggod het volgende:
[..]
flink blijven. Met huilen trek je aandacht. Aandachtshoeren tegenwoordig!
ruige muziek of rustige![]()
die is heel lastig en gemeen! Ik ga dan maar voor de harde pornoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Allebei op z'n tijd, zal gek worden als er keiharde, woeste songs opstonden de hele dag!
Harde peurno of vanilleseks?
Spierpijn, daar zijn de massages voor uitgevonden!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:06 schreef drumminggod het volgende:
[..]
die is heel lastig en gemeen! Ik ga dan maar voor de harde porno. Maar vanilleseks op z'n tijd..
.
Kramp of spierpijn
Plassen, plakt meer maar maakt minder rotzooiquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:20 schreef Lespaulspelert het volgende:
Gebroken nagel, das er maar een.
In je broek poepen of plassen? (per ongeluk dan)
Iemand missen, doe ik altijd al. Gemist worden is irritant als je het zelf niet wilt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:22 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Plassen, plakt meer maar maakt minder rotzooiKlinkt zowaar alsof ik er verstand van heb!
Iemand missen of gemist worden?
*Free hugquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Iemand missen, doe ik altijd al. Gemist worden is irritant als je het zelf niet wilt.
Jaloers zijn of verwend zijn?
Geen wimpersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
*Free hug!*
Verwend, als 't maar niet veranderd naar bitcherig!
Geen wenkbrauwen of geen wimpers hebben?
afzakkend shirt dan maar.. weet niet over wie of wat het gaatquote:Op zondag 6 juni 2010 16:23 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Veters!
Afzakkend shirt of een afzakkende broek?
Hipster, strings zitten voor geen meterquote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef drumminggod het volgende:
[..]
afzakkend shirt dan maar.. weet niet over wie of wat het gaat
string of hipster
zweethanden.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hipster, strings zitten voor geen meter.
Zweethanden of stinkende voeten?
Vieze handen, nagels zijn moeilijker om bij te komen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zweethanden.
vieze handen of vieze nagels
gekruld.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:25 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Vieze handen, nagels zijn moeilijker om bij te komen.![]()
Stijl haar of gekruld?
Te snelquote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
KFC. Niet dat het een donder uitmaakt, ik eet er toch nooit
Te langzaam of te snel?
Colaquote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te snel
vitaminedrank of cola
meeneurienquote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Cola.
Meeneuriën of meezingen?
Zelfmoord.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meeneurien
Tokio hotel of Justin Bieber
Uit?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:34 schreef drumminggod het volgende:
[..]
RTL dan maar
seks met sokken aan of uit
Met jou wil ik wel pijnlijke anale seks heur.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:37 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uit?![]()
Pijnlijke anale seks of kotsen na deepthroat?
- En als je een hetroseksuele man bent, beeld je dan in dat je homo bent.
Polsen doorsnijden, doet meer pijn maar je traumatiseert er minder mensen mee.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:14 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel pijnlijke anale seks heur.![]()
Voor de trein springen of je polsen door snijden?
Stropdas voor alles behalve gala feesten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Polsen doorsnijden, doet meer pijn maar je traumatiseert er minder mensen mee.
Stropdas of vlinderdas?
Papier.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Stropdas voor alles behalve gala feesten.
Papier of plastic?
Hopeloze romanticus.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Papier.
Hopeloze romanticus of niets van romantiek willen weten?
Uhm. Ik verbrand snel én raak snel onderkoeld, extra leuk!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Hopeloze romanticus.![]()
Zonne vakantie of wintersporten?
Liever een luie partner dan dat ik zelf lui ben. (geldige reden om een nieuwe partner te zoekenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uhm. Ik verbrand snel én raak snel onderkoeld, extra leuk!Maar omdat ik niet kan skiën o.i.d ga ik voor een zonnige vakantie.
Jij lui of je partner lui?
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:38 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Liever een luie partner dan dat ik zelf lui ben. (geldige reden om een nieuwe partner te zoeken)
Filmje pakken met je partner of gezellig thuis dvdjte kijken met je partner?
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Thuis kijken.
teenslippers of badslippers
Te druk dan maar. Vind ik wel leukquote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zit niet zo op m'n account te loeren, jij!![]()
Teen.
Verveling of het te druk hebben?
Te moeilijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Te druk dan maar. Vind ik wel leuk
slag of toets instrument
Gapenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Te moeilijk.![]()
Altijd moeten gapen of constant scheten laten?
100% voor haaruitval.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Slagroom!
Haaruitval dat lijdt tot kaalheid of langzaam je tanden verliezen?
Beide gatverdamme.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef FBreijer het volgende:
[..]
100% voor haaruitval.
Witlof of spruitjes?
Afscheidsknuffel.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:55 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Beide gatverdamme.Uhm.. spruiten?
Afscheidsknuffel of kus?
skydivenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Afscheidsknuffel.
Bungeejumpen of skydiven?
Car wash, baby!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:11 schreef drumminggod het volgende:
[..]
skydiven![]()
gras maaien of auto schoonmaken
Dansen als een hark.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Car wash, baby!
Een stem als een kraai hebben of als een hark dansen?
zelf makenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:34 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Dansen als een hark.
Lekker uit eten of zelf een uitgebreid diner maken?
Niet, kom nou zeg, 't moet wel fatsoenlijk smakenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zelf maken
gewoon eten wat je wil en je vriendin wil niet pijpen door de kutsmaak van je sperma, of dat niet doen en wel gepijpt worden.
vrouwen: Lees: wel of niet willen pjipen met slechte smaak
Kietelenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Niet, kom nou zeg, 't moet wel fatsoenlijk smaken.
Kietelen of gekieteld worden?
Met.quote:
Vriendin met die zich te veel met me bemoeit... Denk ik. Mijn laatste ex had geen interesse in mij, en het was echt wel zuur wanneer ik vol trots over bijvoorbeeld m'n stage aan het vertellen was en alleen een reactie kreeg van: 'oh, leuk...'quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Met.
Een vriend(in) zonder interesse in jou, of een vriend(in) die zich te veel met jou bemoeit?
Ik weet hoe 't voelt trouwens, echt klote, word je echt snel zat vanquote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Vriendin met die zich te veel met me bemoeit... Denk ik. Mijn laatste ex had geen interesse in mij, en het was echt wel zuur wanneer ik vol trots over bijvoorbeeld m'n stage aan het vertellen was en alleen een reactie kreeg van: 'oh, leuk...'![]()
In het weekend:
Lekker tot 12 uur uitslapen of vroeg opstaan zodat je langer van je weekend kan genieten?
Anderen die geen respect voor mij tonen. F- themquote:Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik weet hoe 't voelt trouwens, echt klote, word je echt snel zat van.
Anywayyyy,
da's een moeilijke. Ik slaap laat dus wil het liefste lang in bed liggen, maar als het echt mooi weer is dan ben ik bereid vroeg op te staan.![]()
Geen zelfrespect hebben of anderen die geen respect voor jóu tonen?
Zwembad, de bubbelbaden/stoombaden en dergelijke maken het extra leuk. Al is een mooie, heldere, warme zee eigenlijk niet te overtreffen, maar die tref ik nooit.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Anderen die geen respect voor mij tonen. F- them![]()
Een dag naar het zwembad of naar het strand?
doe maat snot.. Ik heb gelezen dat snot gezond isquote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zwembad, de bubbelbaden/stoombaden en dergelijke maken het extra leuk. Al is een mooie, heldere, warme zee eigenlijk niet te overtreffen, maar die tref ik nooit.![]()
Snot aan je vingers of oorsmeer?
- Ja, een vraag van lik-m'n-vestje. Ik wist niets beters.
Snot.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zwembad, de bubbelbaden/stoombaden en dergelijke maken het extra leuk. Al is een mooie, heldere, warme zee eigenlijk niet te overtreffen, maar die tref ik nooit.![]()
Snot aan je vingers of oorsmeer?
- Ja, een vraag van lik-m'n-vestje. Ik wist niets beters.
Jij stelt veel te moeilijke vragenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zonder boter en zonder pyjama, graaauw
Dominant of onderdanig?
dominant! Zoals altijd hè?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zonder boter en zonder pyjama, graaauw
Dominant of onderdanig?
Rawwwr!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dominant! Zoals altijd hè?
stibkvoeten of zwetende oksels. (even een mooie bedenken)
Sorry!quote:
zeikend. Kan ik wel hebben. Ga nu ook met iemand die zeikt als een gek!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Rawwwr!
- Stinkvoeten, valt veel aan te doen hoor ik!![]()
[..]
Sorry!
-
Een zeikende vriend(in) of een vriend(in) die je geen kritiek durft te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zeikend. Kan ik wel hebben. Ga nu ook met iemand die zeikt als een gek!
Iedereen die alles mag weten over wat er in je relatie gebeurd. (ja, ALLES) of het geheim houden.Oh, heb ik wat gemist? Loop jij een beetje te flirten met andere meiden hiero?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan maar alles geheim houden, dat liever dan dat iedereen alle details weet zoals bij celebs.
Iemand die te snel opgeeft of te lang doorknokt?
zie spoilerquote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Oh, heb ik wat gemist? Loop jij een beetje te flirten met andere meiden hiero?![]()
Dan maar alles geheim houden, dat liever dan dat iedereen alle details weet zoals bij celebs.
Iemand die te snel opgeeft of te lang doorknokt?
Weet ik, I'm just kiddin' hun!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zie spoiler
iemand die te lang doorknokt. Als het dan niet wil, heb je iig alles eraan gedaan.
Te veel of te weinig seks.
een nette meid. Ik ga geen vrouwen betalen bij datesquote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Weet ik, I'm just kiddin' hun!![]()
Te veel, dan heb je in ieder geval je pleziertje gehad, buahah.
Een ordinaire hoer daten of een te saaie, nette meid?
Maakt niet uit, een beetje lompigheid kan wel lief zijn, niemand is immers perfect.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef drumminggod het volgende:
[..]
een nette meid. Ik ga geen vrouwen betalen bij dates.
Jij een kluns of je vriend(in)
verder:quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Maakt niet uit, een beetje lompigheid kan wel lief zijn, niemand is immers perfect.
- Al komt iemand er verdacht dicht bij in de buurt.
Rookverslaafd of een drankprobleem hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |