Vriend verslaafd aan gamen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:54 schreef drumminggod het volgende:
[..]
contstant niezen.
Vriend verslaafd aan gamen of modeltreintjes
door iemand anders een rothumeur hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:58 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Vriend verslaafd aan gamen.
Door iemand anders een rot humeur hebben of iemand anders heeft een rot humeur door jou.
Ehhhm.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:59 schreef drumminggod het volgende:
[..]
door iemand anders een rothumeur hebben
vieze nagels of vieze handen.
Praten in je slaap, heb ik wel 'es gedaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ehhhm.
allebei vies. dan maar vieze nagels. valt minder op dan als je handen helemaal vies zijn geloof ik.
Een enge nachtmerrie of praten in je slaap?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Praten in je slaap, heb ik wel 'es gedaan.
Altijd aan het woord of nooit wat zeggen?
spinnen, die doen niksquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:11 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Altijd aan het woord.![]()
In een tent slapen met spinnen of in een tent slapen met slangen?
zee, als er geen enge beesten in zittenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:16 schreef drumminggod het volgende:
[..]
spinnen, die doen niks
zee of meer
Ziek worden, daar heb je meestal een excuus voorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
zee, als er geen enge beesten in zitten![]()
Tijdens een date in slaap vallen of tijdens een date ziek worden?
Gebeld worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ziek worden, daar heb je meestal een excuus voor![]()
Bellen of gebeld worden?
gebeld worden hou je van jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:33 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Gebeld worden.![]()
Nog met een teddybeer slapen of je veters nog niet kunnen strikken?
De laatste. Is al eens gebeurd afgelopen winter toen er ijs lag.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:37 schreef drumminggod het volgende:
[..]
gebeld worden hou je van jadat heb ik geweten
slapen met teddybeer
eerste keer onverwachts ongesteld in klas of keihard op je bek gaan op schoolplein in pauze
bovenop vallen.. ik breek mn val wel en ze zal het niet erg vinden hoop ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:40 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
De laatste. Is al eens gebeurd afgelopen winter toen er ijs lag.![]()
struikelen en bovenop dat ene leuke persoon vallen waardoor hij/zij je boos aan kijkt - of drinken laten vallen op zijn schoenen waardoor hij/zij je ook boos aankijkt
Te dun.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:46 schreef drumminggod het volgende:
[..]
bovenop vallen.. ik breek mn val wel en ze zal het niet erg vinden hoop ik
te dik of te dun
reisquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Te dun.
Een kook-, reis- of klusprogramma presenteren?
Meteen kopen, voor je het weet is het weg.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:04 schreef drumminggod het volgende:
[..]
reis
meteen kopen of er nog even geduld voor hebben
cola.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:06 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Meteen kopen, voor je het weet is het weg.![]()
Energydrank of cola?
Ik wist dat je dat zou kiezen, haha.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:08 schreef drumminggod het volgende:
[..]
cola.energyrommel
![]()
boek of strips
hyves.. moet twitter nog een beetje testenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:10 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou kiezen, haha.![]()
Boek.
Twitter of Hyves?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:15 schreef drumminggod het volgende:
[..]
hyves.. moet twitter nog een beetje testen
of
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:15 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Geen van beide.
Anaal of vaginaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaginaal.. duh..
te nat of te droogMijn piek is kwijt
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:20 schreef drumminggod het volgende:
[..]Te nat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaginaal.. duh..
te nat of te droog
`baard of snor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |