Daarom.quote:
voor de reis bij haar.. Maar maakt me geen flikker uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Ontopic: zonsondergangswandeling.
Bij je vriend(in) slapen of je vriend(in) bij jou?
Getrokken worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:35 schreef drumminggod het volgende:
[..]
voor de reis bij haar.. Maar maakt me geen flikker uit.
Bij haar dàn maar
je vriend(in) trekken/vingeren of worden gevingerd/getrokken
Dat klinkt echt verleidelijk (quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:48 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Getrokken worden.![]()
Spuiten of druipen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dat klinkt echt verleidelijk (). Vrouwelijke ejaculatie vind ik een beetje apart, maar een druipgrot klinkt ook niet zo lekker.. Ach, wat boeit het. Druipen > vrouw. Spuiten > man.
Gedwongen voor altijd te schommelen of voor altijd op de wip-wap?
Flossen. Hoewel.. 'k heb 't nooit gedaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Schommelen.
Flossen of tandenstoker?
Mooie kont, dan zijn de tetten meestal ook wel ok.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Flossen. Hoewel.. 'k heb 't nooit gedaan.
Een mooie kont hebben of een fraaie boezem? (Geweldige penis voor de mannen)
boven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Mooie kont, dan zijn de tetten meestal ook wel ok.
Boven of onder?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef drumminggod het volgende:
[..]
boven.
Geen internet en wel naar buiten. Of wel internet en afgesloten
eigen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 06:10 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
zitten
radio of eigen keuze muziek (mp3, ipod,...)?
Zon en veel wind, maar dan wel warme lucht, hoop ik, anders bevries ik alsnog.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:07 schreef drumminggod het volgende:
[..]
eigen!
zon en veel wind of geen zon en ook geen wind
Lenzen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zon en veel wind, maar dan wel warme lucht, hoop ik, anders bevries ik alsnog.
Bril of lenzen?
curry.quote:
Heb geen idee wat je bedoelt, maar 't klinkt wel leuk, dus dan kies ik daar maar voor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:59 schreef drumminggod het volgende:
[..]
curry.
patatjes of van die aardappeldingetjes.. ( hoe heten die ook alweer)
Het is allebei heel breed wat je zegt.. je hebt jonge kaas... oude kaas.. en ook veel verschillende worstenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Heb geen idee wat je bedoelt, maar 't klinkt wel leuk, dus dan kies ik daar maar voor.
Kaas of worst?
Achterop de brommert/scooterttttttttt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:23 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Het is allebei heel breed wat je zegt.. je hebt jonge kaas... oude kaas.. en ook veel verschillende worsten
maar ik ga voor worst.. Vlees![]()
achterop de fiets of achterop de brommer/scooter
wat is ranking the stars?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Achterop de brommert/scooterttttttttt.
Krijg je tenminste niet zo'n pijnlijke kont, denk ik.
Ranking the Stars of Popstars?
eiffeltoren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:16 schreef drumminggod het volgende:
[..]
wat is ranking the stars?__!
popstars dus
eiffeltoren of toren van Pisa
Alleen, ontmoet daar vast wel leuke mensenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:56 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
eiffeltoren.![]()
In je eentje naar een disco of met een groepje suffe mensen naar de disco?
contstant niezen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Alleen, ontmoet daar vast wel leuke mensen.
Constant niezen of altijd hoesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |