Muziek!!!!!!1quote:Op zondag 30 mei 2010 14:57 schreef drumminggod het volgende:
[..]
gelijk hebben. Dat wil ik altijd
muziek of film
muziek makenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Muziek!!!!!!1
Toepasselijke vraag:
Zelf kleren ontwerpen of zelf muziek maken?
Dan liever te ruigquote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef drumminggod het volgende:
[..]
muziek maken
te softe muziek of te ruig
veelquote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dan liever te ruig!
(Te) veel met seks bezig of (te) weinig?
Dan maar opschepperige, anders ben ik zelf alleen maar aan 't woord.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef drumminggod het volgende:
[..]
veel![]()
opschepperige vrienden of vrienden die niks durven/zeggen
ruimte! wil ik op mijn ouder dag nog wel eens heen proefkonijn voor zwart gatquote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dan maar opschepperige, anders ben ik zelf alleen maar aan 't woord.
![]()
Onder water in een huis leven (wel met zuurstof etc.) of in de ruimte?
Dan hoop ik maar dat 't goed met je af looptquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ruimte! wil ik op mijn ouder dag nog wel eens heen proefkonijn voor zwart gat
Andere geslachtquote:Op zondag 30 mei 2010 15:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat 't goed met je af loopt![]()
Voor een dag een bekend persoon (van hetzelfde geslacht) of een gewoon iemand van 't andere geslacht zijn?
Friet, klinkt leukerquote:Op zondag 30 mei 2010 16:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Andere geslacht
Patat of Friet
Samenwonen!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:34 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Friet, klinkt leuker.
Samenwonen of trouwen?
Vliegtuig.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:32 schreef drumminggod het volgende:
[..]
sinterklaas
vliegtuig of helicopter
nooit meer smaken herkennenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Vliegtuig.
Nooit meer smaken herkennen of nooit meer mastruberen?
Zuid-Amerikaquote:Op zondag 30 mei 2010 18:44 schreef drumminggod het volgende:
[..]
nooit meer smaken herkennen
afrika of zuid-amerika
Zelf kunnen vliegenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:45 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zuid-Amerika
Zelf kunnen vliegen of de antwoorden weten op de vragen des levens?
Uhhm.. Geen medeleven meer kunnen tonen, lachen maakt je vrolijk, lachen voelt goed.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:48 schreef drumminggod het volgende:
[..]
![]()
nooit meer lachen of geen medeleven meer kunnen tonen
Het geld. aan tijd stil zetten heb je weinig!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uhhm.. Geen medeleven meer kunnen tonen, lachen maakt je vrolijk, lachen voelt goed.![]()
Ontvang je liever al het geld wat je nodig hebt in je leven of de kracht om de tijd stil te zetten wanneer je maar wilt?
De fiets, OV sucksquote:Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Het geld. aan tijd stil zetten heb je weinig!
OV of de fiets
zelfde liedjequote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
De fiets, OV sucks.
Voor altijd hetzelfde liedje in je hoofd hebben of elke minuut hetzelfde woord moeten herhalen tijdens een gesprek?
Vliegtuigen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zelfde liedje
vriend gek van auto's of vliegtuigen
Pop zuigt. Dus Rockquote:Op zondag 30 mei 2010 20:03 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Vliegtuigen.
Kan hij teminste niet op de snelweg bij elke auto die hij tegen komt een heel verhaal erover beginnen.![]()
Pop of Rock muziek?
iPod touch, I guess? Heb zelf een Sony walkman, so.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Pop zuigt. Dus Rock![]()
iPod touch of iPod nano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |