Grrmbl lastige keuze. Ik sms elk uur van de dag wel met mensenquote:
dan bestaat bellen altijd nogquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:43 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Grrmbl lastige keuze. Ik sms elk uur van de dag wel met mensenmaar toch msn, omdat het handiger is als je een gesprek wilt voeren met iemand.
Barbequen of wokken?
Italië, ben al eens in Frankrijk geweestquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:46 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dan bestaat bellen altijd nog
ehm. Ik zeg: wokkenomdat: Meer keuze
frankrijk of Italie
door mijn drumkunsten ben ik al minder gaan horen.. en dat mis je echt wel... ik denk toch super kunnen horenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Italië, ben al eens in Frankrijk geweest.
Een geweldig reukvermogen hebben, bijzonder goed kunnen horen of super kunnen zien?
Porsche.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:06 schreef drumminggod het volgende:
[..]
door mijn drumkunsten ben ik al minder gaan horen.. en dat mis je echt wel... ik denk toch super kunnen horen
ferrari of porsche
altijd grof.. tegenwoordig praat elke puber grof.. ik niet trouwensquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:08 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Porsche.
Altijd grof taalgebruik hebben of overdreven deftig praten met woorden die niemand begrijpt?
Dat laatste natuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:10 schreef drumminggod het volgende:
[..]
altijd grof.. tegenwoordig praat elke puber grof.. ik niet trouwens
nooit ontmaagd worden of midden in Groningen op zaterdagmiddag
Dikke buik. Dat is een teken van Gezelligheid.. Bier en eten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk.
Een dikke buik of een dik hoofd hebben?
zeilenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:15 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Dikke buik. Dat is een teken van Gezelligheid.. Bier en eten.
een week zeilen op de wadden of een week Londen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:39 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
zeilen
een avondje stappen of een avond gezellig naar tv kijken?
luchtmacht, snellere dood (hoop ik)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:41 schreef drumminggod het volgende:
[..]topper
ehm.
avondje tv kijken denk ik.. maar dan goede film met vrienden. Ben niet zo heel erg van het stappen. eens in de 2/3 weken is genoeg
luchtmacht of landmacht
Online.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:43 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
luchtmacht, snellere dood (hoop ik)
online of offline gaming?
Zonder interesses.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Online.
Een saaie vriend(in) hebben zonder interesses of een vriend(in) met een uit de hand gelopen hobby? (Dus bij verzamelingen dat het huis ook echt vol staat.)
Spareribs, nooit biefstuk gehad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Zonder interesses.![]()
Biefstuk of spareribs?
Te koudquote:Op zondag 30 mei 2010 01:10 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Spareribs, nooit biefstuk gehad.
Een te warme of 'n te koude douche?
ben 15 dus geen van beide en alcohol gaat niet samen met mijn medicatie.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:28 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Te koud. Lekker!
Brak of dronken.. Hier heerst brakheid na feest..
een verre vliegtuig reis (+1500km). Hoewel ik nog nooit gevlogen hebquote:Op zondag 30 mei 2010 08:58 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
ben 15 dus geen van beide en alcohol gaat niet samen met mijn medicatie.
een verre vliegtuig reis (+1500km) of een ''korte'' autoreis (-1500km)
scooter, lijkt veiligerquote:Op zondag 30 mei 2010 11:02 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
een verre vliegtuig reis (+1500km). Hoewel ik nog nooit gevlogen heb![]()
brommer of scooter?
Schoenen. Sandalen zijn vreselijkquote:Op zondag 30 mei 2010 11:08 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
scooter, lijkt veiliger
schoenen of sandalen
Bruin, zie je hier (te) weinig.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:10 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Schoenen. Sandalen zijn vreselijk![]()
blauwe ogen of bruine ogen?
hele apartequote:Op zondag 30 mei 2010 12:20 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Bruin, zie je hier (te) weinig.
Een overbekende of een hele aparte naam hebben?
Te laag, m'n moeder draagt haar broeken tot op de navel en da's niet om aan te zienquote:Op zondag 30 mei 2010 12:25 schreef drumminggod het volgende:
[..]
hele aparte. Hoor je dan niet veel.
Broek te laag of te hoog
Geen een van beide.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Te laag, m'n moeder draagt haar broeken tot op de navel en da's niet om aan te zien.
Liever twintig vingers of twintig tenen hebben?
Justin, maar ben ook geen fan van 'em. Hij's wel oke.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:29 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Geen een van beide.maar dan twintig tenen, valt minder op.
Justin Timberlake of Jesse McCartney?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |