Beide gatverdamme.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef FBreijer het volgende:
[..]
100% voor haaruitval.
Witlof of spruitjes?
Afscheidsknuffel.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:55 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Beide gatverdamme.Uhm.. spruiten?
Afscheidsknuffel of kus?
skydivenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Afscheidsknuffel.
Bungeejumpen of skydiven?
Car wash, baby!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:11 schreef drumminggod het volgende:
[..]
skydiven![]()
gras maaien of auto schoonmaken
Dansen als een hark.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Car wash, baby!
Een stem als een kraai hebben of als een hark dansen?
zelf makenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:34 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Dansen als een hark.
Lekker uit eten of zelf een uitgebreid diner maken?
Niet, kom nou zeg, 't moet wel fatsoenlijk smakenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zelf maken
gewoon eten wat je wil en je vriendin wil niet pijpen door de kutsmaak van je sperma, of dat niet doen en wel gepijpt worden.
vrouwen: Lees: wel of niet willen pjipen met slechte smaak
Kietelenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Niet, kom nou zeg, 't moet wel fatsoenlijk smaken.
Kietelen of gekieteld worden?
Met.quote:
Vriendin met die zich te veel met me bemoeit... Denk ik. Mijn laatste ex had geen interesse in mij, en het was echt wel zuur wanneer ik vol trots over bijvoorbeeld m'n stage aan het vertellen was en alleen een reactie kreeg van: 'oh, leuk...'quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Met.
Een vriend(in) zonder interesse in jou, of een vriend(in) die zich te veel met jou bemoeit?
Ik weet hoe 't voelt trouwens, echt klote, word je echt snel zat vanquote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Vriendin met die zich te veel met me bemoeit... Denk ik. Mijn laatste ex had geen interesse in mij, en het was echt wel zuur wanneer ik vol trots over bijvoorbeeld m'n stage aan het vertellen was en alleen een reactie kreeg van: 'oh, leuk...'![]()
In het weekend:
Lekker tot 12 uur uitslapen of vroeg opstaan zodat je langer van je weekend kan genieten?
Anderen die geen respect voor mij tonen. F- themquote:Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik weet hoe 't voelt trouwens, echt klote, word je echt snel zat van.
Anywayyyy,
da's een moeilijke. Ik slaap laat dus wil het liefste lang in bed liggen, maar als het echt mooi weer is dan ben ik bereid vroeg op te staan.![]()
Geen zelfrespect hebben of anderen die geen respect voor jóu tonen?
Zwembad, de bubbelbaden/stoombaden en dergelijke maken het extra leuk. Al is een mooie, heldere, warme zee eigenlijk niet te overtreffen, maar die tref ik nooit.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Anderen die geen respect voor mij tonen. F- them![]()
Een dag naar het zwembad of naar het strand?
doe maat snot.. Ik heb gelezen dat snot gezond isquote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zwembad, de bubbelbaden/stoombaden en dergelijke maken het extra leuk. Al is een mooie, heldere, warme zee eigenlijk niet te overtreffen, maar die tref ik nooit.![]()
Snot aan je vingers of oorsmeer?
- Ja, een vraag van lik-m'n-vestje. Ik wist niets beters.
Snot.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Zwembad, de bubbelbaden/stoombaden en dergelijke maken het extra leuk. Al is een mooie, heldere, warme zee eigenlijk niet te overtreffen, maar die tref ik nooit.![]()
Snot aan je vingers of oorsmeer?
- Ja, een vraag van lik-m'n-vestje. Ik wist niets beters.
Jij stelt veel te moeilijke vragenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zonder boter en zonder pyjama, graaauw
Dominant of onderdanig?
dominant! Zoals altijd hè?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zonder boter en zonder pyjama, graaauw
Dominant of onderdanig?
Rawwwr!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dominant! Zoals altijd hè?
stibkvoeten of zwetende oksels. (even een mooie bedenken)
Sorry!quote:
zeikend. Kan ik wel hebben. Ga nu ook met iemand die zeikt als een gek!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Rawwwr!
- Stinkvoeten, valt veel aan te doen hoor ik!![]()
[..]
Sorry!
-
Een zeikende vriend(in) of een vriend(in) die je geen kritiek durft te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zeikend. Kan ik wel hebben. Ga nu ook met iemand die zeikt als een gek!
Iedereen die alles mag weten over wat er in je relatie gebeurd. (ja, ALLES) of het geheim houden.Oh, heb ik wat gemist? Loop jij een beetje te flirten met andere meiden hiero?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan maar alles geheim houden, dat liever dan dat iedereen alle details weet zoals bij celebs.
Iemand die te snel opgeeft of te lang doorknokt?
zie spoilerquote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Oh, heb ik wat gemist? Loop jij een beetje te flirten met andere meiden hiero?![]()
Dan maar alles geheim houden, dat liever dan dat iedereen alle details weet zoals bij celebs.
Iemand die te snel opgeeft of te lang doorknokt?
Weet ik, I'm just kiddin' hun!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zie spoiler
iemand die te lang doorknokt. Als het dan niet wil, heb je iig alles eraan gedaan.
Te veel of te weinig seks.
een nette meid. Ik ga geen vrouwen betalen bij datesquote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Weet ik, I'm just kiddin' hun!![]()
Te veel, dan heb je in ieder geval je pleziertje gehad, buahah.
Een ordinaire hoer daten of een te saaie, nette meid?
Maakt niet uit, een beetje lompigheid kan wel lief zijn, niemand is immers perfect.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef drumminggod het volgende:
[..]
een nette meid. Ik ga geen vrouwen betalen bij dates.
Jij een kluns of je vriend(in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |