Hou ik ook niet van, daar zal ik eerlijk over zijn.quote:
klopt anders worden we een 2e China binnen 10 jaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hou ik ook niet van, daar zal ik eerlijk over zijn.
Maar goed, veel partijen zijn (bijvoorbeeld) niet voor netwerkvrijheid. Daar moet niet de verkkerde kant op gaan. Ook privacy vind ik erg belangrijk.
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:11 schreef maickeltje het volgende:
een partij die zo'n naam heeft is het dan de moeite waard om hun standpunten te lezen?
In andere landen heten ze ook zo, en hebben ze al veel bereikt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:11 schreef maickeltje het volgende:
een partij die zo'n naam heeft is het dan de moeite waard om hun standpunten te lezen?
Dat is ook niet hun doel, aan de macht komen. Dat lukt btw sowieso niet, daarvoor hebben ze 76 zetels nodig. In een coalitie komen ze waarschijnlijk ook niet. Het hoogste wat ze kunnen halen is 1-4 zetels, maar hun doel is ook niet regeren maar op het gebied van privacy zorgen dat Nederland vertegenwoordigd is. En dat is wel belangrijk. Zolang maar 1/150 van de Kamer hard werkt voor privacy en misschien wat kan bereiken is dat genoeg. Als ze regeerambities hadden hadden ze wel meerdere substantiele punten in hun programma.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:12 schreef Winner_Taco het volgende:
Beetje kansloze partij . Als ze aan de macht zouden komen zou dit een regelrecht fiasco voor onze economie worden .
Als het puur een protestpartij was geweest hadden ze die standpunten over gezondheidszorg en zaken als ontwikkelingshulp best uit het programma kunnen laten .quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dat is ook niet hun doel, aan de macht komen. Dat lukt btw sowieso niet, daarvoor hebben ze 76 zetels nodig. In een coalitie komen ze waarschijnlijk ook niet. Het hoogste wat ze kunnen halen is 1-4 zetels, maar hun doel is ook niet regeren maar op het gebied van privacy zorgen dat Nederland vertegenwoordigd is. En dat is wel belangrijk. Zolang maar 1/150 van de Kamer hard werkt voor privacy en misschien wat kan bereiken is dat genoeg. Als ze regeerambities hadden hadden ze wel meerdere substantiele punten in hun programma.
4 zetels, ik heb die mensen gezien in een filmpje, het is niet voor het land te hopen dat ook maar 1 ervan in de kamer komtquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dat is ook niet hun doel, aan de macht komen. Dat lukt btw sowieso niet, daarvoor hebben ze 76 zetels nodig. In een coalitie komen ze waarschijnlijk ook niet. Het hoogste wat ze kunnen halen is 1-4 zetels, maar hun doel is ook niet regeren maar op het gebied van privacy zorgen dat Nederland vertegenwoordigd is. En dat is wel belangrijk. Zolang maar 1/150 van de Kamer hard werkt voor privacy en misschien wat kan bereiken is dat genoeg. Als ze regeerambities hadden hadden ze wel meerdere substantiele punten in hun programma.
Economie is totaal irrelevant als vrijheden besproken worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:12 schreef Winner_Taco het volgende:
Beetje kansloze partij . Als ze aan de macht zouden komen zou dit een regelrecht fiasco voor onze economie worden .
Eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:11 schreef Gamesua het volgende:
Ik ben ook niet voor one-issue partijen maar ik hoop wel dat de piratenpartij een zetel zal behalen zodat ze in ieder geval druk kunnen uitoefenen op de andere partijen in de Tweede Kamer op het gebied van privacy.
Economie is wel degelijk relevant op het moment dat vrijheden besproken worden die die economie afbreken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:45 schreef boyv het volgende:
Economie is totaal irrelevant als vrijheden besproken worden.
Daarnaast is een of twee zetels al genoeg voor een partij als deze. Tenminste ook wat mensen met kennis van technologie in de zaal.
Ik denk dat dit deels Crazy Harries vraag kán beantwoorden.quote:The great irony of these debates is that most new devices become popular only because buyers really want them, which means they open whole new markets that can then be monetized by rightsholders.
Je kunt ook doorslaan in het openbaar maken van kennis .quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:45 schreef boyv het volgende:
[..]
Economie is totaal irrelevant als vrijheden besproken worden.
Daarnaast is een of twee zetels al genoeg voor een partij als deze. Tenminste ook wat mensen met kennis van technologie in de zaal.
Ik zie ze dat dan ook niet zeggen eigenlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je kunt ook doorslaan in het openbaar maken van kennis .
Het publiek maken van álle informatie lijkt me niet echt een gezonde gang van zaken . Zeker als het gaat om de Nationale Veiligheid .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |