[NWS FB] Rellen op FOK!, /ME ingezet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:38 schreef Frutsel het volgende:
Ik las :"Rellen op FOK - NJ ingezet"
terugvindrel
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:42 schreef Disana het volgende:
'Miss USA is moslimextremist'
VS verdeeld over Libanese Miss USA
Twee missen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:36 schreef AntiCommunisme het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onzin?quote:
ja. maar kan niet vaak genoeg benadrukt worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:04 schreef Disana het volgende:
Was hier respectievelijk een uur en anderhalf uur geleden al gemeld, heren.
Bij mij krijgt ze sowieso duizend minnetjes. Moderators die dit soort uitspraken doen, "Lekker boeiend dat er een fokking Palestijn is neergeschoten" - daar zit wat mij betreft een hele grote steek los.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
mylene krijgt sowieso duizend plusjes.
Wat zij bedoelde was dat mensen als jij er wel absurd veel aandacht aan besteden, onterecht veel aandacht, terwijl er in andere delen van de wereld bijna elke dag door slachtingen massaal mensen sterven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bij mij krijgt ze sowieso duizend minnetjes. Moderators die dit soort uitspraken doen, "Lekker boeiend dat er een fokking Palestijn is neergeschoten" - daar zit wat mij betreft een hele grote steek los.
Lekker hypocriet van je, als je dat vergelijkt met je houding 5 jaar geleden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. maar kan niet vaak genoeg benadrukt worden.
vertel over die geschiedenis. alwetende. en hoe dacht ik 2 jaar geleden over haar?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lekker hypocriet van je, als je dat vergelijkt met je houding 5 jaar geleden.
Wat zij bedoelde? Als jij niet weet in welk topic zij dat zei, noch wanneer ze dat zei, dan raad ik je aan niet voor je beurt te praten. Ten tweede mag je wel eens leren om begrijpend te lezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat zij bedoelde was dat mensen als jij er wel absurd veel aandacht aan besteden, onterecht veel aandacht, terwijl er in andere delen van de wereld bijna elke dag door slachtingen massaal mensen sterven.
Daarom vind jij een tekenwedstrijd ivm de Holocaust ook vergelijkbaar met een tekening van Mohammed, kortom, volgens mij zit er dan niet bij Mylene een steekje los.
en als ie wel weet in welk topic het gezegd werd? wat mag ie dan van jou?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat zij bedoelde? Als jij niet weet in welk topic zij dat zei, noch wanneer ze dat zei, dan raad ik je aan niet voor je beurt te praten. Ten tweede mag je wel eens leren om begrijpend te lezen.
Het verschil tussen iemand iets aanraden en iemand iets dicteren is erg groot. Maar daarvoor moet je natuurlijk wel een beetje gestudeerd hebben, om dat onderscheid te doorgronden natuurlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als ie wel weet in welk topic het gezegd werd? wat mag ie dan van jou?
hou eens op met dicteren, wordt een beetje moeizaam zeg maar.
heb jij dat dan ook gedaan en ben je al afgestudeerd?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het verschil tussen iemand aanraden en iemand dicteren is erg groot. Maar daarvoor moet je natuurlijk wel een beetje gestudeerd hebben, om dat onderscheid te doorgronden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |