u kidding me right?quote:
Nee. Ik heb immers bar weinig ervaring met Apple. Daarbij was Windows toch wat gemakkelijker.quote:
Is dat zo erg? Ik heb namelijk nooit ervaring opgedaan in de lessenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
hey!
hey apple!
heeeyyy!!!
HEY APPLE!!!
HEY!
Nee het wekelijksequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is dit weer het dagelijkse ICT-topic?
Pssst...quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:40 schreef KingOfMars het volgende:
http://www.nytimes.com/2010/05/27/technology/27apple.html?hp
TS is fan van een 2e rangs computerbedrijf als MS.
quote:But with the return of Mr. Jobs to Apple in 1996 — and an investment by Microsoft of $150 million — the company began a slow path to recovery.
Lessen nodig hebben om een scherm te minimaliserenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee. Ik heb immers bar weinig ervaring met Apple. Daarbij was Windows toch wat gemakkelijker.
[..]
Is dat zo erg? Ik heb namelijk nooit ervaring opgedaan in de lessen
Natuurlijk ik heb namelijk alleen ervaring met Windows & Linux (Ubuntu)quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het doet mij overigens niet verbazen dat jij er niet mee om kan gaan.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat MS z'n eigen ondergang medefinanciert is alleen maar mooi natuurlijk.
Dat ze je die apple lieten aanraken....quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Natuurlijk ik heb namelijk alleen ervaring met Windows & Linux (Ubuntu)
MS heeft van beide te vrezen. En Apple weer meer van Google dan van MS.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ms heeft meer van Google te vrezen dan van Apple.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bron: businessinsider.comquote:It's Official: Apple Is Now Worth More Than Microsoft
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:50 schreef Shaman het volgende:
[..]
Pssst...
[..]
Bron: businessinsider.com
Linux is een must om data nog te recoveren op een hardeschijf. Maar backup daarentegen is het betere werkquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Zowel Windows als OSX zijn prima consumenten OSen, dat Linux-geneuzel heeft echt nog 10 jaar nodig om ergens op te lijken...
Zoiets riep ik 10 jaar geleden ook al.. Ik zie het er niet van komen als desktop vervanger.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Zowel Windows als OSX zijn prima consumenten OSen, dat Linux-geneuzel heeft echt nog 10 jaar nodig om ergens op te lijken...
Ow?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Linux is een must om data nog te recoveren op een hardeschijf.
Mwah, voor beide is gewoon iets te zeggen, ik vind het ene niet veel beter dan het andere eigenlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:55 schreef Tacobell het volgende:
TS, als jij niet met een Mac om kunt gaan mag je jezelf geen ICT'er noemen.
Die dingen zijn veel gebruikersvriendelijker dan Windows PC's.
Mac is voor paupers die niet weten hoe ze met een Windows overweg moeten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:55 schreef Tacobell het volgende:
TS, als jij niet met een Mac om kunt gaan mag je jezelf geen ICT'er noemen.
Die dingen zijn veel gebruikersvriendelijker dan Windows PC's.
Pssstquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:50 schreef Shaman het volgende:
[..]
Pssst...
[..]
Bron: businessinsider.com
Dat was nog mijn pubertijdquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog even een crosspostje
Damn heb weer gefaald.
Mijn vader belooft wat en komt het niet na.
Gesprekken die moeilijk verlopen
Zo rood als een kreeft.
Niet zo'n frisse adem hebben door
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Mac is voor paupers die niet weten hoe ze met een Windows overweg moeten.
Windows is voor paupers die geen Mac kunnen betalen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Mac is voor paupers die niet weten hoe ze met een Windows overweg moeten.
Dit dus. Apple is een hype, en hypes waaien over. Ze hebben de hype even kunnen rekken door andere producten op de markt te brengen (Imac, Ipod, Iphone), maar nu de Iphone technisch links en rechts ingehaald wordt (oa. door Google (Android) / HTC), de Ipad nooit wat zal worden, zal de Apple-hype ook een beetje over zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Apple fanboy.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, voor beide is gewoon iets te zeggen, ik vind het ene niet veel beter dan het andere eigenlijk.
Ik heb zelf een dikke quad PC maar ook een Macbook Air en een iPhone.
Okeequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:04 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Apple fanboy.
Ik zit op het moment achter een Windows PC (met core i7 en alles :$) en heb ook een Sony Vaio laptop staan.
Maar ik heb wel een iPhone 3GS en ik ga binnenkort voor een Macbook Pro.
Heb een paar keer met Mac gewerkt en wist meteen hoe het allemaal in elkaar stak.
Ah, net zo'n visionair als Steve Ballmer. Nee hoor, die iPhone wordt geen succes. Ik spreek je over twee jaartjes weer!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit dus. Apple is een hype, en hypes waaien over. Ze hebben de hype even kunnen rekken door andere producten op de markt te brengen (Imac, Ipod, Iphone), maar nu de Iphone technisch links en rechts ingehaald wordt (oa. door Google (Android) / HTC), de Ipad nooit wat zal worden, zal de Apple-hype ook een beetje over zijn.
Gelukkig komt er geen iPhone 4G die weer beter is dan de huidige Android toestellen, er worden echt heel erg veel iPads verkocht op het moment en elke concurrent komt toch weer met een alternatief.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit dus. Apple is een hype, en hypes waaien over. Ze hebben de hype even kunnen rekken door andere producten op de markt te brengen (Imac, Ipod, Iphone), maar nu de Iphone technisch links en rechts ingehaald wordt (oa. door Google (Android) / HTC), de Ipad nooit wat zal worden, zal de Apple-hype ook een beetje over zijn.
Ik heb er maar een keer achter gezeten 5 minuten. Maar zo ver ik het kon zien was het wel mooi qua design. Misschien als ik langer er achter gezeten had dat ik er meer van begreepquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:04 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Apple fanboy.
Ik zit op het moment achter een Windows PC (met core i7 en alles :$) en heb ook een Sony Vaio laptop staan.
Maar ik heb wel een iPhone 3GS en ik ga binnenkort voor een Macbook Pro.
Heb een paar keer met Mac gewerkt en wist meteen hoe het allemaal in elkaar stak.
Voor het geld dat jij een Mac koopt, koop ik een veel betere.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Windows is voor paupers die geen Mac kunnen betalen.
De één zal het sneller oppikken dan de ander.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb er maar een keer achter gezeten 5 minuten. Maar zo ver ik het kon zien was het wel mooi qua design. Misschien als ik langer er achter gezeten had dat ik er meer van begreep
quote:Een paar weken terug ben ik naar een housewarming-party geweest. Het was daar gezellig
Ik heb daar meer dan 10 glazen bier gedronken. Ik kreeg een ouzo van mijn Peetoom en die dronk ik snel leeg.
Daarna heb ik nog wat gegeten. Daarna moest ik braken...
Inderdaad Mac overrated prices qua hardwarequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Voor het geld dat jij een Mac koopt, koop ik een veel betere.
Mensen die denken dat het alleen om de onderdelen gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Posts naar voren halen van mijn puberjaren, leuk hoor maar wat heeft het met dit topic van doenquote:
Iets duurs kopen alleen om het merkjequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:11 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het alleen om de onderdelen gaat.
Mooi, van het geld dat je bespaart kan je dan misschien een taalcursus aanschaffen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:11 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het alleen om de onderdelen gaat.
Alles.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Posts naar voren halen van mijn puberjaren, leuk hoor maar wat heeft het met dit topic van doen
Mensen die denken dat software geen verschil maakt. Wannabe ICT'er.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Iets duurs kopen alleen om het merkjekuddedier.
Faalhaas.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mooi, van het geld dat je bespaart kan je kun je dan misschien een taalcursus aanschaffen.
Ah je bedoelt veel minder software en geen 1 mogelijkheid tot aanpassen van je systeem? Dan ben ik inderdaad een wannabe ict-er. Elke echte IT'er zit op een Macquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mensen die denken dat software geen verschil maakt. Wannabe ICT'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |