Windows is voor paupers die geen Mac kunnen betalen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Mac is voor paupers die niet weten hoe ze met een Windows overweg moeten.
Dit dus. Apple is een hype, en hypes waaien over. Ze hebben de hype even kunnen rekken door andere producten op de markt te brengen (Imac, Ipod, Iphone), maar nu de Iphone technisch links en rechts ingehaald wordt (oa. door Google (Android) / HTC), de Ipad nooit wat zal worden, zal de Apple-hype ook een beetje over zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ms heeft meer van Google te vrezen dan van Apple.
Ik ben ook geen Apple fanboy.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, voor beide is gewoon iets te zeggen, ik vind het ene niet veel beter dan het andere eigenlijk.
Ik heb zelf een dikke quad PC maar ook een Macbook Air en een iPhone.
Okeequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:04 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Apple fanboy.
Ik zit op het moment achter een Windows PC (met core i7 en alles :$) en heb ook een Sony Vaio laptop staan.
Maar ik heb wel een iPhone 3GS en ik ga binnenkort voor een Macbook Pro.
Heb een paar keer met Mac gewerkt en wist meteen hoe het allemaal in elkaar stak.
Ah, net zo'n visionair als Steve Ballmer. Nee hoor, die iPhone wordt geen succes. Ik spreek je over twee jaartjes weer!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit dus. Apple is een hype, en hypes waaien over. Ze hebben de hype even kunnen rekken door andere producten op de markt te brengen (Imac, Ipod, Iphone), maar nu de Iphone technisch links en rechts ingehaald wordt (oa. door Google (Android) / HTC), de Ipad nooit wat zal worden, zal de Apple-hype ook een beetje over zijn.
Gelukkig komt er geen iPhone 4G die weer beter is dan de huidige Android toestellen, er worden echt heel erg veel iPads verkocht op het moment en elke concurrent komt toch weer met een alternatief.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit dus. Apple is een hype, en hypes waaien over. Ze hebben de hype even kunnen rekken door andere producten op de markt te brengen (Imac, Ipod, Iphone), maar nu de Iphone technisch links en rechts ingehaald wordt (oa. door Google (Android) / HTC), de Ipad nooit wat zal worden, zal de Apple-hype ook een beetje over zijn.
Ik heb er maar een keer achter gezeten 5 minuten. Maar zo ver ik het kon zien was het wel mooi qua design. Misschien als ik langer er achter gezeten had dat ik er meer van begreepquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:04 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Apple fanboy.
Ik zit op het moment achter een Windows PC (met core i7 en alles :$) en heb ook een Sony Vaio laptop staan.
Maar ik heb wel een iPhone 3GS en ik ga binnenkort voor een Macbook Pro.
Heb een paar keer met Mac gewerkt en wist meteen hoe het allemaal in elkaar stak.
Voor het geld dat jij een Mac koopt, koop ik een veel betere.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Windows is voor paupers die geen Mac kunnen betalen.
De één zal het sneller oppikken dan de ander.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb er maar een keer achter gezeten 5 minuten. Maar zo ver ik het kon zien was het wel mooi qua design. Misschien als ik langer er achter gezeten had dat ik er meer van begreep
quote:Een paar weken terug ben ik naar een housewarming-party geweest. Het was daar gezellig
Ik heb daar meer dan 10 glazen bier gedronken. Ik kreeg een ouzo van mijn Peetoom en die dronk ik snel leeg.
Daarna heb ik nog wat gegeten. Daarna moest ik braken...
Inderdaad Mac overrated prices qua hardwarequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Voor het geld dat jij een Mac koopt, koop ik een veel betere.
Mensen die denken dat het alleen om de onderdelen gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Posts naar voren halen van mijn puberjaren, leuk hoor maar wat heeft het met dit topic van doenquote:
Iets duurs kopen alleen om het merkjequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:11 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het alleen om de onderdelen gaat.
Mooi, van het geld dat je bespaart kan je dan misschien een taalcursus aanschaffen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:11 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het alleen om de onderdelen gaat.
Alles.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Posts naar voren halen van mijn puberjaren, leuk hoor maar wat heeft het met dit topic van doen
Mensen die denken dat software geen verschil maakt. Wannabe ICT'er.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Iets duurs kopen alleen om het merkjekuddedier.
Faalhaas.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mooi, van het geld dat je bespaart kan je kun je dan misschien een taalcursus aanschaffen.
Ah je bedoelt veel minder software en geen 1 mogelijkheid tot aanpassen van je systeem? Dan ben ik inderdaad een wannabe ict-er. Elke echte IT'er zit op een Macquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mensen die denken dat software geen verschil maakt. Wannabe ICT'er.
Software maakt niet zoveel uit qua performance scheelt hoogstens enkele milisecondenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mensen die denken dat software geen verschil maakt. Wannabe ICT'er.
Ach, hopeloze discussie overigens hoor. Bij Mac gebruik gaat het om het design. Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Software maakt niet zoveel uit qua performance scheelt hoogstens enkele miliseconden
Natuurlijk gaat het ook wel om de onderdelen, maar de performance van het OS en de behuizing telt ook mee.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Software maakt niet zoveel uit qua performance scheelt hoogstens enkele miliseconden
Jij hebt dus GEEN mac, en ja, ik wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:18 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het ook wel om de onderdelen, maar de performance van het OS en de behuizing telt ook mee.
Macs hebben een hoogwaardige behuizing van gegoten aluminium en glas, als je dat vergelijkt met Windows laptops zoals die van Dell, Acer en zelfs Sony dan zijn dat allemaal krakkemikkige plastic ondingen.
Mac OS X draait veel beter dan Windows, zit beter in elkaar en kost niet zo duur als een Windows retail versie.
Een programma verwijderen? Je sleept het gewoon uit de Applicatie's folder en het is weg. Geen gedoe met achterblijvende register troep, bestanden etc.
Ook weet ik zeker dat een Mac met tragere onderdelen dan een Windows PC alsnog sneller opstart, afsluit en programma's opstart.
Over afsluiten gesproken, Macs hoeven nooit opnieuw op te starten na updates of dergelijke.
Jij weet ook niet waar je over praat he. Geen 1 mogelijkheid tot aanpassen van je OS? Wtf man. Bovendien gaat het niet kwantiteit maar om kwaliteit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ah je bedoelt veel minder software en geen 1 mogelijkheid tot aanpassen van je systeem? Dan ben ik inderdaad een wannabe ict-er. Elke echte IT'er zit op een Mac
Bij Windows is het een keuze om opnieuw op te starten voor de rest heb ik 5 minuten ervaring opgedaan van MAC's waardoor ik niet weet of ik je nu gelijk moet geven of niet maar meestal scheelt het qua per formance van programma enkele milisecondenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:18 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het ook wel om de onderdelen, maar de performance van het OS en de behuizing telt ook mee.
Macs hebben een hoogwaardige behuizing van gegoten aluminium en glas, als je dat vergelijkt met Windows laptops zoals die van Dell, Acer en zelfs Sony dan zijn dat allemaal krakkemikkige plastic ondingen.
Mac OS X draait veel beter dan Windows, zit beter in elkaar en kost niet zo duur als een Windows retail versie.
Een programma verwijderen? Je sleept het gewoon uit de Applicatie's folder en het is weg. Geen gedoe met achterblijvende register troep, bestanden etc.
Ook weet ik zeker dat een Mac met tragere onderdelen dan een Windows PC alsnog sneller opstart, afsluit en programma's opstart.
Over afsluiten gesproken, Macs hoeven nooit opnieuw op te starten na updates of dergelijke.
Ik heb inderdaad geen Mac. Excuses, dan is blijkbaar bij mij ergens de illusie opgewekt dat Macs dat niet hoeven te doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt dus GEEN mac, en ja, ik wel.
De opmerking "you will need to restart your compter after installing this update" is zeker een illusie bij Apple software update?
Echt, ik word zo moe van die mensen die keihard LIEGEN om hun merkje te verdedigen...
tegenwoordig scheelt het niet zoveel meer hoor, ook Windows 7 hoeft minder te rebooten, maar je ontkomt er bij sommige dingen gewoon niet aan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen Mac. Excuses, dan is blijkbaar bij mij ergens de illusie opgewekt dat Macs dat niet hoeven te doen.
Maar het komt wel minder vaak voor toch? Of had ik het helemaal fout?
Hahaha en nu proberen goed te pratenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen Mac. Excuses, dan is blijkbaar bij mij ergens de illusie opgewekt dat Macs dat niet hoeven te doen.
Maar het komt wel minder vaak voor toch? Of had ik het helemaal fout?
Ik had het blijkbaar fout.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bij Windows is het een keuze om opnieuw op te starten voor de rest heb ik 5 minuten ervaring opgedaan van MAC's waardoor ik niet weet of ik je nu gelijk moet geven of niet maar meestal scheelt het qua per formance van programma enkele miliseconden
Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik een fout gemaakt heb, zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hahaha en nu proberen goed te praten
Ah, kijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:25 schreef retorbrapi het volgende:
De keren dat je opnieuw op moet starten zijn per jaar wel op 1 hand te tellen.
Mwah, dat valt ook wel weer mee, ligt eraan wat je ermee doet, er zijn ook software pakketen etc die willen rebooten op de MAC. Het is wel minder, maar zeker niet 2 keer per jaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:25 schreef retorbrapi het volgende:
De keren dat je opnieuw op moet starten zijn per jaar wel op 1 hand te tellen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Iets duurs kopen alleen om het merkjekuddedier.
Nee joh, dat is gebruiksvriendelijk. Ben je met een belangrijk document bezig, start je computer opeens opnieuw op. Of je moet het venster tijdig zien natuurlijk en wegklikken. Krijg je over 5minuten hetzelfde gezeik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:24 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik had het blijkbaar fout.
Anyway, op mijn Windows PC vind ik het zwaar irritant dat uitstellen, als je een tijdje niks met die melding doet gaat hij automatisch opnieuw opstarten wat heel erg irritant is.
Nooit last van, nou moet ik wel zeggen dat ik zelf kan nadenken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee joh, dat is gebruiksvriendelijk. Ben je met een belangrijk document bezig, start je computer opeens opnieuw op. Of je moet het venster tijdig zien natuurlijk en wegklikken. Krijg je over 5minuten hetzelfde gezeik.
Windows
Mensen die denken dat er alleen Macs gekocht worden vanwege het uiterlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:27 schreef Osramp het volgende:
[..]
HahahahaDat is idd wel humor ja. Ik geef computercursussen in het buurtcentrum hier. Echt voor de absolute beginner die nog niet de ANY key weet te vinden tot en met mensen die word/excel kennen, maar ook een Access willen leren kennen.
Enfin, in 1 van de beginnersclubs zit een dame van 68-70 en ze vertelde vorige week dat ze een laptop had gekocht. Gisteren bracht ze hem boos mee, want de cursus klopte niet!! Alles was gelogen, want haar muis had zelfs maar 1 toets!!!!!(los erbij gekocht omdat ik dat heb aangeraden voor thuisgebruik) En kwaad dat ze was! Ze dacht dat ze voor de gek gehouden was en dat we iets heel anders gebruikten dan dat iedereen had. Naja, laptopdoos uit de auto en daar kwam ze binnen met een gloednieuwe Macbook. En ze snapte er niks van, alles was anders en het hele boek vond ze niks van terug op haar computer.
Haar toen maar verteld dat ze voor de helft van het geld een laptop had gehad die WEL bij de cursus paste. Ze had die mac alleen gekocht omdat ze die zo mooi vond![]()
En anderen in die cursus moeten schrapen om een tweedehands P4 met CRT scherm te kopen, koopt die vrouw een megadure macEn als gevolg dat ze alleen staat, want ik ga de cursus niet aanpassen op Mac. Daar zie ik geen reden voor omdat er toch nog maar weinig mensen mee werken.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee joh, dat is gebruiksvriendelijk. Ben je met een belangrijk document bezig, start je computer opeens opnieuw op. Of je moet het venster tijdig zien natuurlijk en wegklikken. Krijg je over 5minuten hetzelfde gezeik.
Windows
Word slaat als ik het goed heb het document op in herstel documenten wanneer het systeem zich opnieuw opstartquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Windows
Hmm zou kunnen, ik wacht altijd iets van 60 dagen voordat ik een reboot doequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat valt ook wel weer mee, ligt eraan wat je ermee doet, er zijn ook software pakketen etc die willen rebooten op de MAC. Het is wel minder, maar zeker niet 2 keer per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |