u kidding me right?quote:
Nee. Ik heb immers bar weinig ervaring met Apple. Daarbij was Windows toch wat gemakkelijker.quote:
Is dat zo erg? Ik heb namelijk nooit ervaring opgedaan in de lessenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
hey!
hey apple!
heeeyyy!!!
HEY APPLE!!!
HEY!
Nee het wekelijksequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is dit weer het dagelijkse ICT-topic?
Pssst...quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:40 schreef KingOfMars het volgende:
http://www.nytimes.com/2010/05/27/technology/27apple.html?hp
TS is fan van een 2e rangs computerbedrijf als MS.
quote:But with the return of Mr. Jobs to Apple in 1996 — and an investment by Microsoft of $150 million — the company began a slow path to recovery.
Lessen nodig hebben om een scherm te minimaliserenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee. Ik heb immers bar weinig ervaring met Apple. Daarbij was Windows toch wat gemakkelijker.
[..]
Is dat zo erg? Ik heb namelijk nooit ervaring opgedaan in de lessen
Natuurlijk ik heb namelijk alleen ervaring met Windows & Linux (Ubuntu)quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het doet mij overigens niet verbazen dat jij er niet mee om kan gaan.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat MS z'n eigen ondergang medefinanciert is alleen maar mooi natuurlijk.
Dat ze je die apple lieten aanraken....quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Natuurlijk ik heb namelijk alleen ervaring met Windows & Linux (Ubuntu)
MS heeft van beide te vrezen. En Apple weer meer van Google dan van MS.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ms heeft meer van Google te vrezen dan van Apple.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ms heeft meer van Google te vrezen dan van Apple.
Bron: businessinsider.comquote:It's Official: Apple Is Now Worth More Than Microsoft
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:50 schreef Shaman het volgende:
[..]
Pssst...
[..]
Bron: businessinsider.com
Linux is een must om data nog te recoveren op een hardeschijf. Maar backup daarentegen is het betere werkquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Zowel Windows als OSX zijn prima consumenten OSen, dat Linux-geneuzel heeft echt nog 10 jaar nodig om ergens op te lijken...
Zoiets riep ik 10 jaar geleden ook al.. Ik zie het er niet van komen als desktop vervanger.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Zowel Windows als OSX zijn prima consumenten OSen, dat Linux-geneuzel heeft echt nog 10 jaar nodig om ergens op te lijken...
Ow?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Linux is een must om data nog te recoveren op een hardeschijf.
Mwah, voor beide is gewoon iets te zeggen, ik vind het ene niet veel beter dan het andere eigenlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:55 schreef Tacobell het volgende:
TS, als jij niet met een Mac om kunt gaan mag je jezelf geen ICT'er noemen.
Die dingen zijn veel gebruikersvriendelijker dan Windows PC's.
Mac is voor paupers die niet weten hoe ze met een Windows overweg moeten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:55 schreef Tacobell het volgende:
TS, als jij niet met een Mac om kunt gaan mag je jezelf geen ICT'er noemen.
Die dingen zijn veel gebruikersvriendelijker dan Windows PC's.
Pssstquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:50 schreef Shaman het volgende:
[..]
Pssst...
[..]
Bron: businessinsider.com
Dat was nog mijn pubertijdquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog even een crosspostje
Damn heb weer gefaald.
Mijn vader belooft wat en komt het niet na.
Gesprekken die moeilijk verlopen
Zo rood als een kreeft.
Niet zo'n frisse adem hebben door
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Mac is voor paupers die niet weten hoe ze met een Windows overweg moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |