Het is of 1965 of 1964.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:17 schreef scrub_nurse het volgende:
je zegt dat je huisgenote 45 jaar oud is,maar je weet haar geboortejaar niet?
Het was een schatting, ze bleek dus 52 te zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:17 schreef scrub_nurse het volgende:
je zegt dat je huisgenote 45 jaar oud is,maar je weet haar geboortejaar niet?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
Het was een schatting, ze bleek dus 52 te zijn.
Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis, ze blijkt trouwens wel een zwager te hebben.
Die was hier vanochtend om wat spulletjes op te halen, ze ligt namelijk nog steeds in het ziekenhuis.
Ik ben er nog niet geweest, andere huisgenoot wel.
Ze blijkt toch wel erg ziek te zijn, en ze gaat ook niet meer beter worden, de rugpijn bleek kanker te zijn.
Het is allemaal erg tragisch, zeker als we bedenken dat ze er al een hele poos mee zat.
De jongens die boven een appartementje huren die hebben er ook lucht van gekregen, ik sprak net mijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Cudles het volgende:
Jeetje, dat het dan kanker blijkt te zijn. Maar goed gehandeld dus TS. Stuur haar een bloemetje ofzo, maar verder is het ook je verantwoordelijkheid niet.
Zoiets is ook moeilijk. Niemand heeft zin om zich hals een moeder Theressa op te werpen en die vrouw te helpen. Er wordt ook niet verwacht dat iemand dat doet. Zij heeft duidelijk professionele hulp nodig, en jullie hebben gezorgd dat ze die krijgt (als het goed is).quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
Soms nemen we het onszelf kwalijk dat we er te nuchter in zijn, en dat we niet goed weten hoe te handelen. Het blijft een beetje dubbel, omdat niemand echt een band met haar had, onder meer omdat ze dat niet echt toeliet.
Het is niet jullie schuld hoor. Ik snap best dat je schuldgevoel hebt, dat zou ik ook wel hebben denk, maar dat is totaal niet nodig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
De jongens die boven een appartementje huren die hebben er ook lucht van gekregen, ik sprak net mijn
bovenbuurman, en die stelde voor om vanavond even wat te bedenken.
Het zal inderdaad een bloemetje en gezamenlijk bezoekje worden.
We kunnen een fotootje van haar zien te bemachtigen en dat hier ergens ophangen, dat is althans wat we tot nu toe hebben bedacht.
Soms nemen we het onszelf kwalijk dat we er te nuchter in zijn, en dat we niet goed weten hoe te handelen. Het blijft een beetje dubbel, omdat niemand echt een band met haar had, onder meer omdat ze dat niet echt toeliet.
Jullie hebben behoorlijk goed gehandeld lijkt me zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
De jongens die boven een appartementje huren die hebben er ook lucht van gekregen, ik sprak net mijn
bovenbuurman, en die stelde voor om vanavond even wat te bedenken.
Het zal inderdaad een bloemetje en gezamenlijk bezoekje worden.
We kunnen een fotootje van haar zien te bemachtigen en dat hier ergens ophangen, dat is althans wat we tot nu toe hebben bedacht.
O, wat zielig voor die vrouw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:24 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
Het was een schatting, ze bleek dus 52 te zijn.
Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis, ze blijkt trouwens wel een zwager te hebben.
Die was hier vanochtend om wat spulletjes op te halen, ze ligt namelijk nog steeds in het ziekenhuis.
Ik ben er nog niet geweest, andere huisgenoot wel.
Ze blijkt toch wel erg ziek te zijn, en ze gaat ook niet meer beter worden, de rugpijn bleek kanker te zijn.
Het is allemaal erg tragisch, zeker als we bedenken dat ze er al een hele poos mee zat.
Die komen meestal voor niet dringende gevallen niet, tenzij je eerst bij de huisartsenpost bent geweest (en als ze wel komen rekenen ze er iets van 600 euro voor als 't niet dringend is). Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Bel 112 en laat d'r oppikken door een ambulance.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |