De kerstman, die is door coca cola verzonnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Welke hoort niet in het rijtje thuis:
1. Sinterklaas
2. De kerstman
3. De paashaas
4. De SP
Wat dacht je van Rutte?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef eriksd het volgende:
Pechtold en Halsema bijzonder aggresief trouwens vandaag.
De paashaas, mag niet meer van Thiemequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Welke hoort niet in het rijtje thuis:
1. Sinterklaas
2. De kerstman
3. De paashaas
4. De SP
Ik denk dat hij de SP bedoelt hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De kerstman, die is door coca cola verzonnen
Die kon uiteindelijk niet anders meer.quote:
Hij werd net op RTL4 anders ook hard gedist hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef ThePianoMan het volgende:
Rutte wordt anders hard gedisst hier op Ned2.
Vreemd he, initiatief van TONquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Trots op Nederland
26,3%
http://www.marloesdepoes.nl/
Ze hebben niets slechts gedaan, de linkse fanboys hier schreeuwen weer het hardst. What's new.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb alles gemist.... en ik schakel nu eigenlijk in!
Maar wat hebben Wilders en Rutte zo slecht gedaan ?
Terwijl ik Rutte zojuist Halsema helemaal af zag maken?
OF BEK HOUDEN GVDquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Zith het volgende:
Marielle had Balkenende zo het premiersschap kunnen ontzeggen door het volgende te vertellen:
B: Wat kijkt u lief.
M: Sorry???
M: U bent getrouwd meneer balkenende, zo gaat u jack de vries achterna![]()
M: Nee, dit soort seksistische opmerkingen pik ik niet, u kunt terug gaan naar uw plek, ik stel geen vragen meer aan dit soort denigerende opmerkingen.
jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |