Reclame geven?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef RvLaak het volgende:
De rechtse rakkers mogen nooit meer zeuren dat de PO links is... RTL heeft immers nu duidelijk bewezen achter de VVD te staan...
Als ze neutraal hadden willen lijken, hadden ze ofwel de VVD reclame moeten weigeren, ofwel de andere partijen ook reclame tijd moeten geven. Dit geeft een extreem partijdige indruk op mij.
quote:
Ik vind het kinderachtig...quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef RvLaak het volgende:
De rechtse rakkers mogen nooit meer zeuren dat de PO links is... RTL heeft immers nu duidelijk bewezen achter de VVD te staan...
Als ze neutraal hadden willen lijken, hadden ze ofwel de VVD reclame moeten weigeren, ofwel de andere partijen ook reclame tijd moeten geven. Dit geeft een extreem partijdige indruk op mij.
Help mijn man is lijsttrekker.quote:
Andere partijen konden ook gewoon reclametijd kopen. RTL heeft het de VVD echt niet gegevenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef RvLaak het volgende:
Gelukkig is D66 van plan te investeren in het onderwijs.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat is 37 - 19 ? Kan iemand dat uitrekenen?
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het gaat Cohen waarschijnlijk ook worden
ik zit digitaal, dus ook iets langzamer dan die anal-ogenquote:
Vin'k ook geen probleem, maar het laat wel een duidelijke politieke voorkeur blijken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Andere partijen konden ook gewoon reclametijd kopen. RTL heeft het de VVD echt niet gegeven
Marielle en anaal niceeequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik zit digitaal, dus ook iets langzamer dan die anal-ogen
Laat me raden, VVD stemmer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef happyme28 het volgende:
Pechthold blijft zeiken over de grote zus het is een beetje zwak hoor.
Alexander houdt wel van een spliffje, dat gebruikt hij om 's avonds zijn billetjes weer van elkaar te krijgen.quote:
Pechtold heeft ook het liefst Rinooy Kan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef Renesite het volgende:
Cohen als Premier? Alsjeblieft niet zeg.
Ik hou van hem. Hij heeft altijd wel z`n bekkie bij zich en een hoop goede standpunten op zak.quote:
quote:
Tsja, dat hopen we dan maar. De VVD is zonder aanwijsbare redenen sterk gegroeid in de peilingen.quote:
Jepquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef ThePianoMan het volgende:
Die list van Twitter.. is dat van de hele wereld?
Hopelijk een signaal voor mensen die tussen D66 en VVD twijfelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef nikk het volgende:
Pechtold kiest voor Cohen boven Rutte. Dat is toch wel opmerkelijk.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef dramatiek het volgende:
Roemer of Pechthold overduidelijk de beste in dit debat
Rutte is door het ijs gezakt
Maurice is een hond.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef Nemain het volgende:
Serieus wat stelt die Marielle idiote vragen.
Negen zetels is een verdrievoudiging, en zij vraagt zich af waar het mis is gegaan. Alsof je de peilingen van Maurice moet geloven.
Jij bent biassed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef dramatiek het volgende:
Schreeuw je afkeer van de VVD maar van de daken, niemand luistert.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef dramatiek het volgende:
Ja, maar Rutte heeft natuurlijk reces op momenten dat er een reden voor schijnt te zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rutte zit ernaast, ik werk van 1 januari tot 31 december voor de overheid.
Helemaal niet. Eerst vond ik Pechhold en roemer best kut. Maar na 3 optredens van Rutte prik ik wel door de ballon heen. Die man verkoopt gebakken lucht en hier kreeg hij zijn oortjes eens goed gewassenquote:
BINGO!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef Andyy het volgende:
Wilders mag weer
Massaimmigratie
Elite
7 miljard
streep maar door
klapklapklapquote:
heb ook ff RT gedaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef Pino112 het volgende:
janxs
The Dutch are 0WNING us people! 6 out of 10 Worldwide TTs are Dutch: #carredebat, #rtldebat, #Holandeses, #Rutte, #Persie, #Nieman
11 minutes ago via web
Retweeted by 81 people
de vraag is, heeft ze die shit zelf bedacht of heeft RTl een stel mongolen die copy schrijven voor haar?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef Nemain het volgende:
Serieus wat stelt die Marielle idiote vragen.
Negen zetels is een verdrievoudiging, en zij vraagt zich af waar het mis is gegaan. Alsof je de peilingen van Maurice moet geloven.
Turbospoedappelquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef Maraca het volgende:
Linkse kerken, linkse hobby's en massa-immigratie
Nederland is zo'n beetje het meest genivelleerde land van de wereld. Alleen de Denen hebben het nog strakker geregeld geloof ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Q.E.D. het volgende:
Komt Rutte weer met z'n kleine inkomensverschillen. Het is een gotspe.
Wanneer ben je dan vrij?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rutte zit ernaast, ik werk van 1 januari tot 31 december voor de overheid.
Yup, D66 naar 5 zetelsquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hopelijk een signaal voor mensen die tussen D66 en VVD twijfelen
Inderdaad, de eerste 10 seconden waren niet slecht. Dat was het moment dat hij naar adem hapte voor de eerste zinquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rutte begon goed, zakte steeds verder af
is het over links dan zoveel anders? Alle partijen hebben daar wel een handje van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef beantherio het volgende:
Bestaan er eigenlijk rechtse partijen die de kiezers niet iedere keer weer bang proberen te maken?
Zou wel briljant zijn als Alberto daar zou staan.quote:
Stotterend beginnenquote:
Een Erben Wennemars...quote:
Inderdaad. "Veel verdienen! Hoe DURF je!"quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef GGMM het volgende:
Cohen![]()
Alleen de mensen die wel een opleiding hebben gehad mogen boeten.
Jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is het over links dan zoveel anders?
Hij moet het gewoon leren,quote:
Hij stottert immer om zijn buitengewone intelligentie, nietwaar?quote:
Jammer dat iedereen daar steeds over struikelt inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Boeiend dat hij stottert?!
Exact.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Ryan3 het volgende:
War was het top tarief in de VS in de jaren 60/70?
90%
zagen jullie die heerlijke smile van Rutte?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:11 schreef ThePianoMan het volgende:
RUTTE =![]()
RUTTE =![]()
RUTTE =![]()
RUTTE =![]()
RUTTE =![]()
RUTTE =![]()
De dief! moet ik hem helpen terughalen?quote:
De holle oneliner van dramatiek is er in ieder geval al.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef dramatiek het volgende:
Nu weer wachten op de stofzuiger van Rutte
Zie je...daar komt ie weer.....een horoscoop voorlezen was ws dichterbij de waarheid geweestquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef dramatiek het volgende:
Rutte staat erbij alsog hij zo de horoscoop van Femke gaat voorlezen
En anders gaan ze gewoon weer stakenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef dronkeykong het volgende:
De vuilnisman heeft net verhoging gehad, niet zeiken he
Ik lachtequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Smaharba het volgende:
Cohen is een gewone man die misschien een beetje stottert. Ze zijn niet allemaal van het arische ras.
Hij heeft toch een nadeel omdat hij weer net terug is, terwijl de anderen al jaren hun debat technieken heeft kunnen vervolmaken.quote:
Die wil ik wel uitlikken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef fratsman het volgende:
Kan iemand die bult op Fem d'r wang even uitknijpen?
...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef fratsman het volgende:
Wat een dubieuze kutopmerking eigenlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Smaharba het volgende:
Cohen is een gewone man die misschien een beetje stottert. Ze zijn niet allemaal van het arische ras.
Inderdaad, wat probeert ze te bewijzen, slik nou gewoon eens door.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef fratsman het volgende:
Met de juiste training kom je al een heel eind. Het is ook niet een grote verrassing dat Cohen ooit de stap zou maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij heeft toch een nadeel omdat hij weer net terug is, terwijl de anderen al jaren hun debat technieken heeft kunnen vervolmaken.
quote:
Hey, je hebt fans...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De holle oneliner van dramatiek is er in ieder geval al.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:14 schreef Modus het volgende:
Als Rutte nou gewoon zegt wie hij bedoelt met 'hardwerkende mensen'.
De Dirk Scheringa's van ons land!quote:
Ze is wel de sterkste vrouw vanavond. Verder is het vrij veel clichepraat en open deuren.quote:
Maar waarom?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:14 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wat een dubieuze kutopmerking eigenlijk.
Enige vrouw....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze is wel de sterkste vrouw vanavond. Verder is het vrij veel clichepraat en open deuren.
Ja, het blijft een onverminderd menstruele zaak, de politiek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik vind Halsema wel goed met haar teksten.
"U weet donders goed dat de mensen met de lage inkomens bij u.. gaan bloeden."
Met bijbehorende zoom op Rutte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |