Reclame geven?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef RvLaak het volgende:
De rechtse rakkers mogen nooit meer zeuren dat de PO links is... RTL heeft immers nu duidelijk bewezen achter de VVD te staan...
Als ze neutraal hadden willen lijken, hadden ze ofwel de VVD reclame moeten weigeren, ofwel de andere partijen ook reclame tijd moeten geven. Dit geeft een extreem partijdige indruk op mij.
quote:
Ik vind het kinderachtig...quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef RvLaak het volgende:
De rechtse rakkers mogen nooit meer zeuren dat de PO links is... RTL heeft immers nu duidelijk bewezen achter de VVD te staan...
Als ze neutraal hadden willen lijken, hadden ze ofwel de VVD reclame moeten weigeren, ofwel de andere partijen ook reclame tijd moeten geven. Dit geeft een extreem partijdige indruk op mij.
Help mijn man is lijsttrekker.quote:
Andere partijen konden ook gewoon reclametijd kopen. RTL heeft het de VVD echt niet gegevenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef RvLaak het volgende:
Gelukkig is D66 van plan te investeren in het onderwijs.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat is 37 - 19 ? Kan iemand dat uitrekenen?
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het gaat Cohen waarschijnlijk ook worden
ik zit digitaal, dus ook iets langzamer dan die anal-ogenquote:
Vin'k ook geen probleem, maar het laat wel een duidelijke politieke voorkeur blijken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Andere partijen konden ook gewoon reclametijd kopen. RTL heeft het de VVD echt niet gegeven
Marielle en anaal niceeequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik zit digitaal, dus ook iets langzamer dan die anal-ogen
Laat me raden, VVD stemmer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef happyme28 het volgende:
Pechthold blijft zeiken over de grote zus het is een beetje zwak hoor.
Alexander houdt wel van een spliffje, dat gebruikt hij om 's avonds zijn billetjes weer van elkaar te krijgen.quote:
Pechtold heeft ook het liefst Rinooy Kan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef Renesite het volgende:
Cohen als Premier? Alsjeblieft niet zeg.
Ik hou van hem. Hij heeft altijd wel z`n bekkie bij zich en een hoop goede standpunten op zak.quote:
quote:
Tsja, dat hopen we dan maar. De VVD is zonder aanwijsbare redenen sterk gegroeid in de peilingen.quote:
Jepquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef ThePianoMan het volgende:
Die list van Twitter.. is dat van de hele wereld?
Hopelijk een signaal voor mensen die tussen D66 en VVD twijfelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef nikk het volgende:
Pechtold kiest voor Cohen boven Rutte. Dat is toch wel opmerkelijk.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef dramatiek het volgende:
Roemer of Pechthold overduidelijk de beste in dit debat
Rutte is door het ijs gezakt
Maurice is een hond.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef Nemain het volgende:
Serieus wat stelt die Marielle idiote vragen.
Negen zetels is een verdrievoudiging, en zij vraagt zich af waar het mis is gegaan. Alsof je de peilingen van Maurice moet geloven.
Jij bent biassed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef dramatiek het volgende:
Schreeuw je afkeer van de VVD maar van de daken, niemand luistert.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef dramatiek het volgende:
Ja, maar Rutte heeft natuurlijk reces op momenten dat er een reden voor schijnt te zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rutte zit ernaast, ik werk van 1 januari tot 31 december voor de overheid.
Helemaal niet. Eerst vond ik Pechhold en roemer best kut. Maar na 3 optredens van Rutte prik ik wel door de ballon heen. Die man verkoopt gebakken lucht en hier kreeg hij zijn oortjes eens goed gewassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |