quote:
Je bent gek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Jac0bus het volgende:
Okee ik stap over naar Lotte Ragut
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Das echt een doos.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Daar staat ze er wel leuk op.quote:
Je mag hier ook gewoon Nederlands praten hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef ThePianoMan het volgende:
kijk gewoon RTL4. Wat een stunning ass, wat een body.
Wat een heerlijke kont, wat een prachtig lichaam.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je mag hier ook gewoon Nederlands praten hoor.
Een leuke dame.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een wal-ge-lijk, zelfingenomen mens zeg.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een heerlijke kont, wat een prachtig lichaam.
Nou. Vind je nou dat zij zich vrouwelijk gedraagt. Da's toch geen vrouw die je wilt 'beschermen' als man?quote:
Ja een toptarief vrouw.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou. Vind je nou dat zij zich vrouwelijk gedraagt. Da's toch geen vrouw die je wilt 'beschermen' als man?
Nou, dan zal Balkenende binnenkort wel in een kazerne gaan slapen, tis immers de grootste piemel in het debatquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk dat zij wel van grote piemels houdt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef beantherio het volgende:
Ik vind haar helemaal niet zo bijzonder. Ik onthoud haar mijn adoratie.
Hoezo blunder? Het zou pas een blunder zijn als hij zich liet vastpinnen aan een coalitie nog voor de uitslag bekend is. JP kleineerde haar terecht voor die onmogelijke vraag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |