quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef Stranger het volgende:
Zei hij 'Alexander Pechtold, VVD'?
Dat was nou typisch een totaal uit de context gerukt 'schandaal', want die 'index' werd nu ook al gebruikt door artsen. Maar goed, verdiepen is natuurlijk moeilijker dan schreeuwen.quote:
Huren afhankelijk van je inkomen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
Scheefwonen????
Communistquote:
Jij bent er voor dat de huurtoeslag nog maar 1 jaar oud mag worden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef Maraca het volgende:
Mag de leeftijd van de huurtoeslag dan omlaag?
Haiquote:
High Fivequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef Maraca het volgende:
Mag de leeftijd van de huurtoeslag dan omlaag?
Ninja editquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef verzer het volgende:
Baas PechtoldD66 krijgt mijn stem vanwege dit
Ik vind dat ie op dit onderwerp helemaal gelijk heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef verzer het volgende:
Baas PechtoldD66 krijgt mijn stem vanwege dit
Zul je net zien dat als ik 23 ben ik teveel ga verdienen voor de huurtoeslag of dat mijn huur mee stijgt .. ffffuuuquote:
Nog minder betaalbare huurwoningen terwijl er niet in het betaalbare segment wordt bijgebouwd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef pberends het volgende:
Huurhuizen verkopen: nog meer mensen met enorme hypotheekschulden!
Dat is geen "bezit" maar huren van de bank.
Ze wonen er al in.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah rutte wil mensen weer huizen laten kopen.... die er niet zijn.
Dat heeft hij hier zeker. Pechthold ook. VVD staat hier in z'n hemd. De faalhaas. nu komt de ANGSTKAARTquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef La_Vita het volgende:
Emile heeft gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |