quote:Groot Carré-debat vanavond om 20:30
Woensdagavond zal het tweede grote lijsttekkersdebat plaatsvinden voor de Tweede Kamer-verkiezingen van 9 juni aanstaande. Het debat zal live op RTL 4 van 20:30 tot 22:00 uur worden uitgezonden. Daarna volgt een nabeschouwing van een half uur.
Anders dan in premiersdebat van afgelopen zondag doen er dit keer acht politieke partijen mee. De lijstrekkers Jan Peter Balkenende (CDA), Job Cohen (PvdA), Emile Roemer (SP), Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV), Femke Halsema (GroenLinks), André Rouvoet (ChristenUnie) en Alexander Pechtold (D66) zullen deelnemen aan het politieke gevecht om de kiezer.
Het debat zal plaatsvinden in het Amsterdamse Carré-theater en zal zich richten op één thema: de economie. Het debat, dat georganiseerd is door BNR Nieuwsradio, Elsevier, Het Financieele Dagblad en RTL, zal geleid worden door RTL Nieuws-presentator Rick Nieman. De nabeschouwing zal gedaan worden door Bas van Werven van BNR Nieuwsradio.
Ik vond hem ook lastig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, ze had het er zo waar moeilijk mee.
Nee, niet waar.quote:
Hij heeft god aan zn zijde.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Rouvoet krijgt de lachers op zijn hand.
Zoals ik al zei, volgens mij is dat afgesproken werk. Iedereen valt het CDA aan. Blijkbaar wil men voorkomen dat Balkie nog eens de boel in de soep laat lopen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef pberends het volgende:
Weinig vrienden voor balky
Vreemd idd, ze had het er echt even moeilijk mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Halsema: "Lood om oud ijzer." Dat betekent dat het allebei niet positief is.
Kloptquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij, of komt de PVV maar weinig aan bod?
Iedereen lacht hem uit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Rouvoet krijgt de lachers op zijn hand.
Anders wordt het te chaotisch denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Andyy het volgende:
Hoezo sluiten ze eigenlijk partijen uit van het debat?
Complot.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
Men krijgt tijd naar inhoud...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
tijdgebrek denk ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Andyy het volgende:
Hoezo sluiten ze eigenlijk partijen uit van het debat?
Idd, het maakt hem geen reet uit. Hij heeft één punt, en dat moet je uitbuitenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ach, boeiend wat voor onderwerp het is, hij gooit weer met massa immigratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |