ik zou zeggen: koop er 3 (dan heb je hem zeker voor 100 per stuk), verkoop er 2 op MP voor 150 t stuk, en je hebt hem zelf voor nopquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef Ssonic het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
110 euro.
aanrader? Op marktplaats verkoopt iemand ze voor 230Dikke bussiness!
8" Touch Screen TFT LCD Google Android 1.6 Tablet PC WiFi - Silver (533MHz)
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39459
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar als ik er 3 in een keer koop is de kans dan niet heel erg groot dat het word tegengehouden? (groot pakket)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:46 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik zou zeggen: koop er 3 (dan heb je hem zeker voor 100 per stuk), verkoop er 2 op MP voor 150 t stuk, en je hebt hem zelf voor nop![]()
iedereen gelukkig!
waarom had je dat gevraagd? gewoon zommaar? en zij traappen er in? Kopier je berichtje ff hier dan kunnen we allemaal cash vragenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Gekke DealExtreme, had $39 cash-back aangevraagd, en vandaag ook gekregen.
Kijk ik nu net, staat er:
Referral points: 388.41 cash back available!
Kan ik weer $38,80 krijgen?
Nee niet zomaar, ik verdien van die points met referrals en dan krijg je ook cash-back, het is dus wel legitiemquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:36 schreef Ssonic het volgende:
[..]
waarom had je dat gevraagd? gewoon zommaar? en zij traappen er in? Kopier je berichtje ff hier dan kunnen we allemaal cash vragen
Dat is het grote nadeel van bestellen middels plaatjes.. Ik vertrouw meestal wat meer op user reviews en user pics/filmpjes op DX dan op de plaatjes van de staff..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Flying-Sam het volgende:
Gisteren deze beer-ketting in de post gekregen, die ik had besteld om te kijken of het wat was voor mn vriendin.
Helaas lijkt het op de site nog wel grappig, maar het ding is echt foeilelijk, en net té groot.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17273
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:59 schreef Michael-H het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:59 schreef Michael-H het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon online hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal newbies in dit topic joh. De *eckte* oldbies weten natuurlijk dat ze van de ICT infratructuur in China helemaal niets hoven te verwachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:04 schreef joepie91 het volgende:
Ja, want als een server even onbereikbaar is, is de winkel opgeheven
Kom op zeg, herinnert niemand zich meer de DDoS war tussen DealExtreme, Focalprice, en DealPerfect?
Je UI en de tekst eronder waar is de gelegenheids gynacaeloogquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Allemaal newbies in dit topic joh. De *eckte* oldbies weten natuurlijk dat ze van de ICT infratructuur in China helemaal niets hoven te verwachten.
Dat was mijn droombaan, maar ik heb ontdekt dat, hoe hard je ook iets kan ambiëren, het niet altijd meezit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je UI en de tekst eronder waar is de gelegenheids gynacaeloog
De hele boel was toch een tijd terug al overgenomen door een of ander bedrijf? Toen het adres op de pakketjes veranderde etc.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef Downstar het volgende:
Die downtime komt wel door dat paypal de winkel wil laten sluiten, dat heeft tiffany me vanmorgen verteld.
tevens komt er volgens haar een nieuwe site ; dus ook weer een nieuw adres en dus ook een nieuw email/paypal adres voor die site.
Tevens komt er dan wel een nieuw email/paypal account voor de Taobao orders.
Volgens tiffany is het ook nog zeker 10 dagen wachten tot er een nieuw account kan worden gemaakt..
En kwam er voor het eerst achter vandaag, dat jack niet eens de hoofdbaas van DP/Popbuying blijkt te zijn...![]()
Jack is onderdeel van volgends mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef Downstar het volgende:
Die downtime komt wel door dat paypal de winkel wil laten sluiten, dat heeft tiffany me vanmorgen verteld.
tevens komt er volgens haar een nieuwe site ; dus ook weer een nieuw adres en dus ook een nieuw email/paypal adres voor die site.
Tevens komt er dan wel een nieuw email/paypal account voor de Taobao orders.
Volgens tiffany is het ook nog zeker 10 dagen wachten tot er een nieuw account kan worden gemaakt..
En kwam er voor het eerst achter vandaag, dat jack niet eens de hoofdbaas van DP/Popbuying blijkt te zijn...![]()
Dat is beter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat was mijn droombaan, maar ik heb ontdekt dat, hoe hard je ook iets kan ambiëren, het niet altijd meezit.
en niet elke klant er waarsch uitziet als next door Nikki.
UI zo herkenbaarder?
Wie was 't dit keer jongens?quote:WWW.NU.NL/Blabladionhelikopterlaserschijner
LEEUWARDEN - De Koninklijke Marechaussee is op zoek naar een persoon die afgelopen weekend een Search And Rescue-helikopter van Defensie met een laserpen heeft beschenen.
Ik snap wel dat het gevaarlijk is maar hoe kan je in het oog van een piloot schijnen van onderen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wie was 't dit keer jongens?![]()
Toevallig iemand die in de Leeuwarder wijk Westeinde woont?
Hmm.. Je maakt me bangquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wie was 't dit keer jongens?![]()
Toevallig iemand die in de Leeuwarder wijk Westeinde woont?
Zie Helcopter piloten verblind door laserpen . De laserstraal verbreedt naarmate je verder schijnt, dus het is geen stipje in de cockpit maar een fel licht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het gevaarlijk is maar hoe kan je in het oog van een piloot schijnen van onderen?
Tijd voor een nieuw Chilees toetsenbord, want bij deze is je craps lock stuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
DX VERZEND NIET SNEL PAKKETJE VAN DE 17 IS NU PAS VERZONDEN VANDAAg!!! LIAR LIAR LIAR LIAr!!!!!111!!!!!1!!!
Nee, capslock bleef gewoon eVEN HAKEN!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw Chilees toetsenbord, want bij deze is je craps lock stuk.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het gevaarlijk is maar hoe kan je in het oog van een piloot schijnen van onderen?
Nee .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:37 schreef Berend. het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al eens een donatie gegeven aan Rachel/Tiffany/Jack?
Meermaals. Meestal stond daar een sku tegenover.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:37 schreef Berend. het volgende:
Ik heb het over een vrijwillige donatie.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Meermaals. Meestal stond daar een sku tegenover.
Of heb je het niet over orders plaatsen?
Douglas etcquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:18 schreef _jvdb_ het volgende:
Iemand nog een tip waar parfum te halen is? Nu Popbuying/Dealperfect er mee gestopt is zoek ik een alternatief, maar kan tot op heden nog niets vinden..
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:25 schreef _jvdb_ het volgende:
Klopt, maar die hanteren niet dezelfde prijzen he...
Kan je het beste gewoon in Nederland kopen. Gigantische kans dat je een nepper krijgt uit CHina.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:02 schreef julian6 het volgende:
TVP.
Heeft iemand een DX link naar een goedkoop SD kaartje voor in mijn digitale camera?
Via eBay ja, bij DX kan je aan de reviews etc. zien of hij echt is, en zie DX er niet voor aan om neppe te verkopen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:25 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Kan je het beste gewoon in Nederland kopen. Gigantische kans dat je een nepper krijgt uit CHina.
Cosplay.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:06 schreef Berend. het volgende:
Er is een nieuwe website volgens mij: http://www.everbuying.com/
Kreeg net een 5% coupon in me mail.
http://www.everbuying.com(...)-Reader-p-16137.html
Nee, maar in het verleden is wel eens gebleken dat DX echte uitgeleverd heeft, en op een gegeven moment de leverancier van de kaartjes deze verwisseld heeft. Kreeg DX dus een slechte/neppe batch.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:29 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Via eBay ja, bij DX kan je aan de reviews etc. zien of hij echt is, en zie DX er niet voor aan om neppe te verkopen.
heb ik vorig jaar heel goedkoop op ebay gekocht bij een chinees (!!!) uit haarlem.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:02 schreef julian6 het volgende:
TVP.
Heeft iemand een DX link naar een goedkoop SD kaartje voor in mijn digitale camera?
Je bedoelt een gat graven in je tuin en vervolgens je snikkel erin stoppen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:37 schreef Berend. het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een donatie willen geven aan een paar handelaren die al een dikke boterham aan je verdienen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb het over een vrijwillige donatie.
Vul gewoon je eigen lege flesje weer bij met wat stinkwater want dat is wat je wil een merk flesje met inhoud.quote:
Taobao?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:45 schreef highRr het volgende:
Iemand een site waar ik mooie zonnebrillen voor onder de 30 euro kan halen?
http://www.coolsunglasses.nl/quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:45 schreef highRr het volgende:
Iemand een site waar ik mooie zonnebrillen voor onder de 30 euro kan halen?
Moet je over twee dagen even inloggen en je bestelling bekijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:31 schreef Skaai het volgende:
Net een bestelling geplaatst (7,50 euro) op buyincoins. Collega van me vertrouwde het niet, dus heb ik maar 7,50 in de goede zaak gestoken. Zal wel loslopen
.
Je weet toch wel dat Jack bezig is in de tuin na 20:00 HK timequote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:41 schreef neo2000 het volgende:
Bij mij laatst een complete blowjob, doe je toch iets verkeerd monkeybrain..![]()
Wanneer verzonden? Ik had deze week namelijk iets van BIC verwacht maar is niks gekomen...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:50 schreef joepie91 het volgende:
Twee pakketjes binnen![]()
Eerste was van BuyInCoins, die overigens een soort van Komo-vuilniszak-enveloppen hebben en bepaald niet zuinig zijn met verpakkingsmateriaal. Leuke USB-gamepad voor de PC, voor 4,50 euro. Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar verzendt BIC met China Post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan natuurlijk het langverwachte pakje van revpolen Fok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een aantal mensen hebben geraden, en jawel, we hebben een winnaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De controller is echt fantastisch, voelt een stuk minder "krakkemikkig" dan een originele PlayStation 2-controller. Hij is ongeveer even zwaar, en ik heb het idee dat deze net iets gevoeliger is dan die voor de PS2. Ik heb deze even getest (hij is voor de PC, niet de PS2) met Need for Speed Carbon, en hij speelt heerlijk.
Het "cadeautje"... tja, die heb ik maar niet getest.
Jack heeft heul geen tuin!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat Jack bezig is in de tuin na 20:00 HK time![]()
[ afbeelding ]
Geluid? kan dat danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jack heeft heul geen tuin!En hij zat laatst voor de webcam en liet toen zien dat ie trimmen en snoeien al helemaal niet doet! in wat voor vorm dan ook.
![]()
Er zitten trouwens vast mensen met een MD80 cam in dit topic.Vraagje; heeft iemand van jullie het voor elkaar gekregen de webcam functie aan de praat te krijgen MET geluid erbij aan?Alles doet het perfect, behalve geluid bij de webcam.
Zou moeten kunnen, maar om een of andere reden krijg ik het niet aan de praat.quote:
krijg ik ook niet meer voor elkaar. Heb paypal al vaak gemaild maar die zeggen dat ik gewoon in het vervolg saldo op mijn paypal moet zetten voor directe betaling. Of creditcard. Op ebay kan je wel gewoon direct bestellen trouwens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef Dionysiou het volgende:
Nogmaals de vraag dan:
Hoe kan ik zorgen dat ik weer met directe overschrijving betaal ipv eCheque
Probeer eens Standard Checkout ipv Express?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef Dionysiou het volgende:
Nogmaals de vraag dan:
Hoe kan ik zorgen dat ik weer met directe overschrijving betaal ipv eCheque
Gelukkig woon ik op mezelfquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:02 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Wanneer verzonden? Ik had deze week namelijk iets van BIC verwacht maar is niks gekomen...
Leuk kado trouwens! Naughty GadgetsJe moeder zal het maar aannemen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef LiFePo4 het volgende:
@Joepie, nvm, ik heb het even opgezocht: 1 dag vóór mijn pakje is dat van jou geshipped. Dus ofwel dat van mij ligt onder op de berg, of de douane hebben mijn laser zien zitten
Ik weet het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |