Waarom zou je in godsnaam een donatie willen geven aan een paar handelaren die al een dikke boterham aan je verdienen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb het over een vrijwillige donatie.
Vul gewoon je eigen lege flesje weer bij met wat stinkwater want dat is wat je wil een merk flesje met inhoud.quote:
Taobao?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:45 schreef highRr het volgende:
Iemand een site waar ik mooie zonnebrillen voor onder de 30 euro kan halen?
http://www.coolsunglasses.nl/quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:45 schreef highRr het volgende:
Iemand een site waar ik mooie zonnebrillen voor onder de 30 euro kan halen?
Moet je over twee dagen even inloggen en je bestelling bekijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:31 schreef Skaai het volgende:
Net een bestelling geplaatst (7,50 euro) op buyincoins. Collega van me vertrouwde het niet, dus heb ik maar 7,50 in de goede zaak gestoken. Zal wel loslopen
.
Je weet toch wel dat Jack bezig is in de tuin na 20:00 HK timequote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:41 schreef neo2000 het volgende:
Bij mij laatst een complete blowjob, doe je toch iets verkeerd monkeybrain..![]()
Wanneer verzonden? Ik had deze week namelijk iets van BIC verwacht maar is niks gekomen...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:50 schreef joepie91 het volgende:
Twee pakketjes binnen![]()
Eerste was van BuyInCoins, die overigens een soort van Komo-vuilniszak-enveloppen hebben en bepaald niet zuinig zijn met verpakkingsmateriaal. Leuke USB-gamepad voor de PC, voor 4,50 euro. Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar verzendt BIC met China Post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan natuurlijk het langverwachte pakje van revpolen Fok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een aantal mensen hebben geraden, en jawel, we hebben een winnaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De controller is echt fantastisch, voelt een stuk minder "krakkemikkig" dan een originele PlayStation 2-controller. Hij is ongeveer even zwaar, en ik heb het idee dat deze net iets gevoeliger is dan die voor de PS2. Ik heb deze even getest (hij is voor de PC, niet de PS2) met Need for Speed Carbon, en hij speelt heerlijk.
Het "cadeautje"... tja, die heb ik maar niet getest.
Jack heeft heul geen tuin!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat Jack bezig is in de tuin na 20:00 HK time![]()
[ afbeelding ]
Geluid? kan dat danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jack heeft heul geen tuin!En hij zat laatst voor de webcam en liet toen zien dat ie trimmen en snoeien al helemaal niet doet! in wat voor vorm dan ook.
![]()
Er zitten trouwens vast mensen met een MD80 cam in dit topic.Vraagje; heeft iemand van jullie het voor elkaar gekregen de webcam functie aan de praat te krijgen MET geluid erbij aan?Alles doet het perfect, behalve geluid bij de webcam.
Zou moeten kunnen, maar om een of andere reden krijg ik het niet aan de praat.quote:
krijg ik ook niet meer voor elkaar. Heb paypal al vaak gemaild maar die zeggen dat ik gewoon in het vervolg saldo op mijn paypal moet zetten voor directe betaling. Of creditcard. Op ebay kan je wel gewoon direct bestellen trouwens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef Dionysiou het volgende:
Nogmaals de vraag dan:
Hoe kan ik zorgen dat ik weer met directe overschrijving betaal ipv eCheque
Probeer eens Standard Checkout ipv Express?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef Dionysiou het volgende:
Nogmaals de vraag dan:
Hoe kan ik zorgen dat ik weer met directe overschrijving betaal ipv eCheque
Gelukkig woon ik op mezelfquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:02 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Wanneer verzonden? Ik had deze week namelijk iets van BIC verwacht maar is niks gekomen...
Leuk kado trouwens! Naughty GadgetsJe moeder zal het maar aannemen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef LiFePo4 het volgende:
@Joepie, nvm, ik heb het even opgezocht: 1 dag vóór mijn pakje is dat van jou geshipped. Dus ofwel dat van mij ligt onder op de berg, of de douane hebben mijn laser zien zitten
Ik weet het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |