Ik snap wel dat het gevaarlijk is maar hoe kan je in het oog van een piloot schijnen van onderen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wie was 't dit keer jongens?![]()
Toevallig iemand die in de Leeuwarder wijk Westeinde woont?
Hmm.. Je maakt me bangquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wie was 't dit keer jongens?![]()
Toevallig iemand die in de Leeuwarder wijk Westeinde woont?
Zie Helcopter piloten verblind door laserpen . De laserstraal verbreedt naarmate je verder schijnt, dus het is geen stipje in de cockpit maar een fel licht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het gevaarlijk is maar hoe kan je in het oog van een piloot schijnen van onderen?
Tijd voor een nieuw Chilees toetsenbord, want bij deze is je craps lock stuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
DX VERZEND NIET SNEL PAKKETJE VAN DE 17 IS NU PAS VERZONDEN VANDAAg!!! LIAR LIAR LIAR LIAr!!!!!111!!!!!1!!!
Nee, capslock bleef gewoon eVEN HAKEN!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw Chilees toetsenbord, want bij deze is je craps lock stuk.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het gevaarlijk is maar hoe kan je in het oog van een piloot schijnen van onderen?
Nee .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:37 schreef Berend. het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al eens een donatie gegeven aan Rachel/Tiffany/Jack?
Meermaals. Meestal stond daar een sku tegenover.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:37 schreef Berend. het volgende:
Ik heb het over een vrijwillige donatie.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Meermaals. Meestal stond daar een sku tegenover.
Of heb je het niet over orders plaatsen?
Douglas etcquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:18 schreef _jvdb_ het volgende:
Iemand nog een tip waar parfum te halen is? Nu Popbuying/Dealperfect er mee gestopt is zoek ik een alternatief, maar kan tot op heden nog niets vinden..
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:25 schreef _jvdb_ het volgende:
Klopt, maar die hanteren niet dezelfde prijzen he...
Kan je het beste gewoon in Nederland kopen. Gigantische kans dat je een nepper krijgt uit CHina.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:02 schreef julian6 het volgende:
TVP.
Heeft iemand een DX link naar een goedkoop SD kaartje voor in mijn digitale camera?
Via eBay ja, bij DX kan je aan de reviews etc. zien of hij echt is, en zie DX er niet voor aan om neppe te verkopen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:25 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Kan je het beste gewoon in Nederland kopen. Gigantische kans dat je een nepper krijgt uit CHina.
Cosplay.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:06 schreef Berend. het volgende:
Er is een nieuwe website volgens mij: http://www.everbuying.com/
Kreeg net een 5% coupon in me mail.
http://www.everbuying.com(...)-Reader-p-16137.html
Nee, maar in het verleden is wel eens gebleken dat DX echte uitgeleverd heeft, en op een gegeven moment de leverancier van de kaartjes deze verwisseld heeft. Kreeg DX dus een slechte/neppe batch.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:29 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Via eBay ja, bij DX kan je aan de reviews etc. zien of hij echt is, en zie DX er niet voor aan om neppe te verkopen.
heb ik vorig jaar heel goedkoop op ebay gekocht bij een chinees (!!!) uit haarlem.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:02 schreef julian6 het volgende:
TVP.
Heeft iemand een DX link naar een goedkoop SD kaartje voor in mijn digitale camera?
Je bedoelt een gat graven in je tuin en vervolgens je snikkel erin stoppen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:37 schreef Berend. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |