Ze schijnen de laatste tijd nog wel eens wat bestellingen te vergetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:57 schreef toimoi het volgende:
Nog meer mensen met ineens lange levertijden van DX? Normaal zijn ze bij spullen die snel verzonden kunnen worden, ook vrij snel. Maar ik wacht alweer dikke 2 weken op een verzendbericht van een order waarvan ik de vorige zending al een week binnen heb. Die 2 sticks die ik nog moet krijgen staan al die 2 weken op ready dus het probleem ontgaat mij een beetje.
Integendeel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:57 schreef toimoi het volgende:
Nog meer mensen met ineens lange levertijden van DX?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:19 schreef gers het volgende:
even een stomme vraag maar zijn er ook chinezen die dassen borduren
Daar heb ik dus ook last van, alles op 'pending'.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:57 schreef toimoi het volgende:
Nog meer mensen met ineens lange levertijden van DX? Normaal zijn ze bij spullen die snel verzonden kunnen worden, ook vrij snel. Maar ik wacht alweer dikke 2 weken op een verzendbericht van een order waarvan ik de vorige zending al een week binnen heb. Die 2 sticks die ik nog moet krijgen staan al die 2 weken op ready dus het probleem ontgaat mij een beetje.
Och nee, die status in de invoice is niet betrouwbaar imho. Pas als HK mail de tracking heeft, dan kun je gaan aftellen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef Creatix het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van, alles op 'pending'.
Momenteel sommige op 'ready' maar daar blijft het bij...
die kan ik niet om me nek strikkenquote:
Je kunt het gewoon inwisselen voor kortingquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:32 schreef Chuck.Norris het volgende:
oh ja
worden die kado'tjes voor je dx points nog terug aangevuld? alle enigszins 'leuke' rewards zijn op...
Ik zou zelf nooit bij een onbekend bedrijf, zeker niet eentje die aan mass mailing spam runs doet, iets bestellen terwijl je hier bij deze shops weet dat ze betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef Byte_Me het volgende:
is iemand bekend met madeinchina.com?
ik heb nog nooit van ze gehoord, en kreeg en reclamemail van ze, wat ik meteen verdacht vind. maar wel een leuk klokje gezien. iemand hier ooit iets besteld?
Dat dus. Item bestellen, hierna bij DX een ticket inleggen en aangeven dat je item (gedeeltelijk) wilt betalen met points.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon inwisselen voor korting
Nee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef Ssonic het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
110 euro.
aanrader? Op marktplaats verkoopt iemand ze voor 230Dikke bussiness!
8" Touch Screen TFT LCD Google Android 1.6 Tablet PC WiFi - Silver (533MHz)
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39459
Ik zoek inderdaad een chinees (of andere goedkope kracht) die kan schilderen. Toch bedanktquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef Semmm het volgende:
artscow.com was wel een goede volgensmij,alleen niet chinees
http://www.artscow.com/photo-gifts/Canvas/Canvas-42-x-72-355
Maar ik denk dat je in Nederland nog goedkoper uitbent, aangezien de verzendkosten wel hoog zullen zijn.
http://www.linnenfotoschilderij.nl/canvasprint/index.php
Oh ik zie nu dat je een schilderij wilt, niet goed gelezen :p
ik zou zeggen: koop er 3 (dan heb je hem zeker voor 100 per stuk), verkoop er 2 op MP voor 150 t stuk, en je hebt hem zelf voor nopquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef Ssonic het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
110 euro.
aanrader? Op marktplaats verkoopt iemand ze voor 230Dikke bussiness!
8" Touch Screen TFT LCD Google Android 1.6 Tablet PC WiFi - Silver (533MHz)
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39459
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar als ik er 3 in een keer koop is de kans dan niet heel erg groot dat het word tegengehouden? (groot pakket)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:46 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik zou zeggen: koop er 3 (dan heb je hem zeker voor 100 per stuk), verkoop er 2 op MP voor 150 t stuk, en je hebt hem zelf voor nop![]()
iedereen gelukkig!
waarom had je dat gevraagd? gewoon zommaar? en zij traappen er in? Kopier je berichtje ff hier dan kunnen we allemaal cash vragenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Gekke DealExtreme, had $39 cash-back aangevraagd, en vandaag ook gekregen.
Kijk ik nu net, staat er:
Referral points: 388.41 cash back available!
Kan ik weer $38,80 krijgen?
Nee niet zomaar, ik verdien van die points met referrals en dan krijg je ook cash-back, het is dus wel legitiemquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:36 schreef Ssonic het volgende:
[..]
waarom had je dat gevraagd? gewoon zommaar? en zij traappen er in? Kopier je berichtje ff hier dan kunnen we allemaal cash vragen
Dat is het grote nadeel van bestellen middels plaatjes.. Ik vertrouw meestal wat meer op user reviews en user pics/filmpjes op DX dan op de plaatjes van de staff..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Flying-Sam het volgende:
Gisteren deze beer-ketting in de post gekregen, die ik had besteld om te kijken of het wat was voor mn vriendin.
Helaas lijkt het op de site nog wel grappig, maar het ding is echt foeilelijk, en net té groot.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17273
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:59 schreef Michael-H het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:59 schreef Michael-H het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon online hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal newbies in dit topic joh. De *eckte* oldbies weten natuurlijk dat ze van de ICT infratructuur in China helemaal niets hoven te verwachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:04 schreef joepie91 het volgende:
Ja, want als een server even onbereikbaar is, is de winkel opgeheven
Kom op zeg, herinnert niemand zich meer de DDoS war tussen DealExtreme, Focalprice, en DealPerfect?
Je UI en de tekst eronder waar is de gelegenheids gynacaeloogquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Allemaal newbies in dit topic joh. De *eckte* oldbies weten natuurlijk dat ze van de ICT infratructuur in China helemaal niets hoven te verwachten.
Dat was mijn droombaan, maar ik heb ontdekt dat, hoe hard je ook iets kan ambiëren, het niet altijd meezit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je UI en de tekst eronder waar is de gelegenheids gynacaeloog
De hele boel was toch een tijd terug al overgenomen door een of ander bedrijf? Toen het adres op de pakketjes veranderde etc.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef Downstar het volgende:
Die downtime komt wel door dat paypal de winkel wil laten sluiten, dat heeft tiffany me vanmorgen verteld.
tevens komt er volgens haar een nieuwe site ; dus ook weer een nieuw adres en dus ook een nieuw email/paypal adres voor die site.
Tevens komt er dan wel een nieuw email/paypal account voor de Taobao orders.
Volgens tiffany is het ook nog zeker 10 dagen wachten tot er een nieuw account kan worden gemaakt..
En kwam er voor het eerst achter vandaag, dat jack niet eens de hoofdbaas van DP/Popbuying blijkt te zijn...![]()
Jack is onderdeel van volgends mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef Downstar het volgende:
Die downtime komt wel door dat paypal de winkel wil laten sluiten, dat heeft tiffany me vanmorgen verteld.
tevens komt er volgens haar een nieuwe site ; dus ook weer een nieuw adres en dus ook een nieuw email/paypal adres voor die site.
Tevens komt er dan wel een nieuw email/paypal account voor de Taobao orders.
Volgens tiffany is het ook nog zeker 10 dagen wachten tot er een nieuw account kan worden gemaakt..
En kwam er voor het eerst achter vandaag, dat jack niet eens de hoofdbaas van DP/Popbuying blijkt te zijn...![]()
Dat is beter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat was mijn droombaan, maar ik heb ontdekt dat, hoe hard je ook iets kan ambiëren, het niet altijd meezit.
en niet elke klant er waarsch uitziet als next door Nikki.
UI zo herkenbaarder?
Wie was 't dit keer jongens?quote:WWW.NU.NL/Blabladionhelikopterlaserschijner
LEEUWARDEN - De Koninklijke Marechaussee is op zoek naar een persoon die afgelopen weekend een Search And Rescue-helikopter van Defensie met een laserpen heeft beschenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |