Trek eens aan mijn vingerquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef IHVK het volgende:
Wat fluisterde Wilders in Cohens oor.
Zit mijn haar goed? Ik heb het gevoel dat het gek zit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef IHVK het volgende:
Wat fluisterde Wilders in Cohens oor.
Ik denk dat ie Roemer nadeed, "Verrekte koekwous!"quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, Wilders fluisterde iets tegen Cohen en onze Job moest lachen
Hij is wel overduidelijk voorgeprogrammeerd hoor. Op de radio hoorde ik maandag precies hetzelfde verhaaltje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef fratsman het volgende:
Roemer doet het goed. Ik denk dat hij het zetelverlies in de peilingen onder Agnes Kant wel een beetje kan redden.
Wat zei hij dan?quote:
Een van de weinige momenten dat ik me geweldig vermaak op RTL.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een feest dit. Ik wil dat dit programma nooit ophoudt.![]()
Nee, wishful thinking.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Serieus? Dan krijg je heel de tijd zwart beeld en storing![]()
en gaat Patty Brard of Gerald Joling het debat leidenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Serieus? Dan krijg je heel de tijd zwart beeld en storing![]()
Dan zou een links kabinet er aan kunnen komen, als GL ook nog wat stijgt iigquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef fratsman het volgende:
Roemer doet het goed. Ik denk dat hij het zetelverlies in de peilingen onder Agnes Kant wel een beetje kan redden.
Hahahaha, wat een baas!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |